Toon posts:

Epson Stylus color 760 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de inkt cartridges vervangen, 3 seconde op de inkt knop drukken..
dan hoor ik wat geluid maar de cartridges komen niet tot stilstand op de plek helemaal links waar ik ze kan vervangen.
Iemand een ander idee?

Verwijderd

Nieuwe printer kopen, of de FAQ lezen.

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 15:34:
Nieuwe printer kopen, of de FAQ lezen.
Nuttige reaktie.....NOT!!!

Je kunt alleen de cartridge vervangen als de printer hiervan ook daadwerkelijk aangeeft dat ze leeg zijn (lampjes gaan branden....). Als je dan op het knopje duwt komen ze in de juiste positie te staan.

Er is echter wel een methode om ze tussentijds te wisselen. Dit staat niet in de papieren handleiding, maar wel in de online-handleiding die op de cd staat. Het is in ieder geval een van de andere knopjes die je 3 seconden moet inhouden (ik dacht die van de papier-doorvoer).... Stom, maar idioot!! Suc6!

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het maar op een non-computer wijze gedaan :+ gewoon met de hand die cartridges naar links getrokken en stroom eraf gehaald (8>

Verwijderd

bij mijn epsons (600 & 880) is het de papierdoorvoerknop 3 seconden inhouden.

Verwijderd

Ik had dat probleem ook, inderdaad hetzelfde als meanie gedaan, gewoon met power-off die cartridge houder naar links getrokken. Beetje raar dat je je cartridges niet kan vervangen als hij *denkt* dat ze nog niet leeg zijn.

He, Mc.Boldy, da's alweer een tijdje geleden!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:23
Anders had je inkt knopje in drukken, printer aan zetten :). Dan moet ie wel gaan. Wat je anders zou kunnen doen is de printer aan zetten en wachten tot ie precies op het goeie punt komt, stroom eruit ;).
Pagina: 1