cpu koeler bijschuren

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:20
Ik heb hier een golden orb voor s370 liggen en wil die graag op mn ss7 zetten er is alleen 1 probleem.
Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/orbs/productCoolerSocket7p2.gif zoals jullie kunnen zien (of niet) op het plaatje wordt de koeler vast gezet door de complete orb te draaien, daardoor woorden de klemmetjes aan de zijkant naar binnen getrokken en gaat de orb zelf omlaag. bij het omlaag gaan onstaat het probleem het ronde deel wat op de core moet komen is te hoog waardoor ik hem dus niet goed vast kan draaien. nu wil ik daar dus een stukkie vanaf schuren maar zou niet weten welk schuurpapier ik moet hebben, nat of droog, fijn of nog veel fijner?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:03

momania

iPhone 30! Bam!

waterproof, grof beginnen met een 400 korrel ofzo.
Wel zorgen voor een vlakker ondergrond waar je je schuurpapier oplegt. Niet uit de losse hand gaan schuren.
Dan langzaam afbouwen naar een 1600 korrel of nog fijner en dan nog afwerken met commandant.

[ Voor 29% gewijzigd door momania op 02-06-2003 15:28 . Reden: typo's ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• MewBie
momania schreef op 02 juni 2003 @ 15:27:
waterproof, grof beginnen met een 400 korrel ofzo.
Wel zorgen voor een vlakker ondergrond waar je je schuurpapier oplegt. Niet uit de losse hand gaan schuren.
Dan langzaam afbouwen naar een 1600 korrel of nog fijner en dan nog afwerken met commandant.
uhm er hoeven geen millimeters vanaf hoor hooguit denk ik nog geen halve millimeter.
en waarom afwerken met commandant?

*beeeeep*

Verwijderd

Dan wordt het glad...

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

met een 400 of 800 korrel ben je nog wel even aan het schuren hoor :)
Met 1600 kun je em dan mooi vlak maken. Dan moet je al het goed is alleen nog héle fijne krasjes over houden. En met commandant kun je dan die hele fijne krasjes nog weg polijsten.
Hoe gladder het oppervlak hoe beter de warmte overdracht.

[ Voor 23% gewijzigd door momania op 02-06-2003 15:35 ]

Verwijderd

afwerken met artic silver ;) geleid het ook meteen goed

Verwijderd

de voorgestelde oplossingen lijken mij de beste. Als ondergrond voor je schuurpapier kan je het beste een stuk glas gebruiken.

Verwijderd

dit kan je gewoon zoeken via de search :| dit bijschuren wat de topic starter zegt heet lappen :)

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 15:35:
afwerken met artic silver ;) geleid het ook meteen goed
Welnee, hoe minder hoe beter. Dus hoe beter je je best doet met polijsten, hoe minder prut je nodig hebt om de core oneffenheden op te vullen, hoe lager de temps :Y)

• MewBie
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 15:38:
dit kan je gewoon zoeken via de search :| dit bijschuren wat de topic starter zegt heet lappen :)
tnx vandaar dat ik niks kon vinden in de search, zocht op schuren en niet op lappen

edit: ik bedenk me ook ineens, is het niet slim voor mij om gelijk heel fijn te beginnen, wil dr namelijk niet teveel vanaf schuren is een beetje zonde van de koeler (aangezien koelers die op een baby-AT ss7 passen moeilijk te vinden zijn)

[ Voor 31% gewijzigd door MewBie op 02-06-2003 15:47 ]

*beeeeep*

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

MewBie schreef op 02 juni 2003 @ 15:43:
[...]

tnx vandaar dat ik niks kon vinden in de search, zocht op schuren en niet op lappen
Je had moeten zoeken op polijsten en er staat nu ook een link in de net vers ge-update DOC-FAQ :Y)
Polijsten onderkant koeler, hoe?

Verwijderd

[quote]MewBie schreef op 02 juni 2003 @ 15:43:
[...]

ik geef je alvast 2 tipjes lap onder een gooie ondergrond vlak namelijk. het beste wat je kan pakken is glasplaat. en als je gaat lappen neem de tijd ervoor want het kan best langduren ;) .

• MewBie
[quote]Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 15:48:
MewBie schreef op 02 juni 2003 @ 15:43:
[...]

ik geef je alvast 2 tipjes lap onder een gooie ondergrond vlak namelijk. het beste wat je kan pakken is glasplaat. en als je gaat lappen neem de tijd ervoor want het kan best langduren ;) .
* MewBie heeft binnenkort toch tijd over ;)
dalijk eerst ff naar het winkelcentrum kijken wat ze aan schuurpapier hebben, op de terugweg nog ff langs de hobbywinkel en anders langs 1 van de autobedrijven hier in de buurt :P

*beeeeep*

Verwijderd

Misschien heel n00b, hoor. Maar bedoelen jullie precies met commandant?

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-01 11:18

Stoffel

Engineering the impossible

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 16:02:
Misschien heel n00b, hoor. Maar bedoelen jullie precies met commandant?
Aggressief schurend/polijstend schoonmaakmiddel :)

Verwijderd

En dat dan icm met het fijnste papier gebruiken zeker?

Is dat trouwens alom verkrijgbaar?

Verwijderd

[quote]_-SToFFeL-_ schreef op 02 June 2003 @ 16:03:
[...]

Aggressief schurend/polijstend schoonmaakmiddel :)

ehh niet echt een schoonmaakmiddel bedoel je hebt verschillende commandant's. welke ik heb gebruikt is de commandant 4 dat is voor polijsten en enzo het werkt wel maar je moet niet al te veel van dat spul gebruiken.

Verwijderd

Commandant Nr4 idd.. te koop bij de Gamma. Groene pot, kost 5 euro ofzo.. Kun je heeeel veel blokjes mee doen :D

Slotje wegens faq/search enzo :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.