online afdrukken foto's + nabestellen voor anderen

Pagina: 1
Acties:

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Topicstarter
Al die fotoafdruk services die lang zijn gekomen geloof ik wel.
Ik ben op zoek naar een specifieke serve, eentje die de mogelijkheid bied anderen jou foto's te laten nabestellen.

Verwijderd

Waarom niet zelf thumbnails online zetten waar de beoogde mensen kunnen inschrijven op een aantal foto's die je vervolgens zelf in één keer nabesteld?

Dat anderen jou foto's bij een online fotoservice kunnen nabestellen lijkt me moeilijk worden vanwege privacy e.d.

Verwijderd

Bij het Kruidvat kon je een tijd geleden je afdrukken online laten zetten. Mensen met een code konden er dan bij. Weet niet of je ze ook meteen kon nabestellen.
[niet dat ik fan van Kruidvat ben hoor]

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Topicstarter
We gaan binnenkort met Scouting op kamp en leek me een goed plan dat de kinderen na het kamp zelf kunnen nabestellen.
Zelf dit regelen is weer veel geregel en financiele rompslomp.

Kruitvat heeft het npg wel zie ik, maar dat kost wel geld [€2,70]

[ Voor 17% gewijzigd door buxx op 02-06-2003 16:02 ]

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

www.hema.nl daar het geloof ik

Verwijderd

buxx schreef op 02 June 2003 @ 16:01:
Kruitvat heeft het npg wel zie ik, maar dat kost wel geld [€2,70]
Ja dat lijkt me nogal logisch dat het geld kost, niet ? Ze bieden je toch een extra service aan waar ook het een en ander voor nodig is :?

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:23
Ik zou website maken en daarop laten inschrijven. Vooraf geld overmaken/geven voor bepaalde datum = foto's. Anders gewoon jammer. moeten ze maar betalen.

• vormstreber
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Kruidvat, heeft echt een hele goede service.
Zeker een kijkje waard: http://www.kruidvat.nl

www.gijsbesselink.com

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-02 06:55

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

www.pixum.nl kan dit volgens mij

www.fotki.com kan ook alleen zit gevestigd in de VS maar versturen is volgens mij niet echt duur. wel heeft dan ierdereen een CC nodig.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Probeer anders een Kruidvat. Is erg makkelijk en snel.

http://www.kruidvat.nl

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 10:02
Eentje die uit vele gebruikerservaringen als beste uit de bus komt is Photoways: http://www.photoways.com

Echter één nadeel, de site is in het Frans, ik spreek echter geen woord Frans maar het is redelijk goed te volgen. Je kunt vrienden en kennisen automatisch in je online fotoalbum laten kijken en zij kunnen nabestellen (ze moeten zichzelf wel eerst registreren).

Een absolute aanrader!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Pagina: 1