Toon posts:

[The Bat 1.61] Afbeeldingen weergeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
The Bat 1.61 (en de oudere versies ook) geven hier geen afbeeldingen weer in een email wanneer de afbeeldingen niet bij het mailtje zijn ingevoegd. Alleen als deze als attachment geincluded zijn, dan wel.

Dus als het plaatje ergens adners staat en door middel van een [img]-tag vermeld staat, dan verschijnt er geen plaatje, maar een kruisje... waar kan dit aan liggen? Hetzelfde mailtje openen met Outlook gaat wel goed.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat heet nou beveiliging.

De optie 'remote image loading' oid staat zodanig dat je geen plaatjes te zien krijgt die niet geinclude zijn. Dit kan helpen om spam te voorkomen. Wanneer een spam-toko ziet dat jij de mail opent, weten ze dat ze nog meer spam kunnen sturen.

Het is dus veiliger om deze optie te laten staan zoals ie staat.

En waarom doet Outlook / Outlook Express dat dan wel? Omdat die onveilig zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door blackd op 02-06-2003 14:57 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. ik kan die optie nergens vinden. Ook niet iets wat erop lijkt ofzo. Weet iemand welke optie dat is?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

zo van lees de handleiding?
When I receive HTML mail, the pictures don't show.

The Bat! does not download images that are not sent with the message.
It is widely considered that this is a good thing. The downloading of images should be the job of a browser and it can become a security problem when that functionality is given to an off-line email reader.
The work-around if you really want to see these images is to double-click on the HTML attachment to view it in your favourite web browser.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
Juist.. ik was er net mee bezig. Maar doordat hierboven werd gezegd dat het een optie is dacht ik: ik kan 'm nie tvinden. Nu blijkt dus dat deze optie er niet is en dat ik moet wachten op versie 2.0.