Assume there are no rules and it's one big free for all
http://www.zerosix.nl
[ Voor 17% gewijzigd door BtM909 op 02-06-2003 14:32 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Te vinden op de MS site....
http://directory.microsof...edirectory/Solutions.aspx
[ Voor 38% gewijzigd door Masch op 02-06-2003 14:39 . Reden: link toegevoegd ]
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verder allemaal standaard prijzen, hangt beetje af welke vorm van licenties je neemt.
Prijzen zijn standaard allemaal, er zat iig geen prijsverschil tussen de offertes die ik laatst aanvroeg.
Geloof dat het iets van 380 euro excl. btw was voor een office xp standaard licentie binnen een select agreement.
zal morgen anders eens kijken op mn werk...
I’m not like the OTTERS
€579
[ Voor 91% gewijzigd door RocketKoen op 02-06-2003 16:43 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
IDD, Open License heet dat. De cd moet je dan kopen als 'mediakit'Alpha-sphere schreef op 02 juni 2003 @ 17:58:
Tis toch zo dat je alleen maar 1x de cd's hoeft te hebben en voor de rests licenties om op meerdere PC's te installeren en gebruiken.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Dan krijg je dus 1 of 2 cd's (hangt er een beetje vanaf hoeveel licenties je koopt) en een hele zooi papiertjes met allemaal serials er opMasch schreef op 03 June 2003 @ 08:34:
[...]
IDD, Open License heet dat. De cd moet je dan kopen als 'mediakit'
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
[ Voor 2% gewijzigd door Masch op 03-06-2003 08:42 . Reden: typo ]
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
Beetje onzinnig, om wel legaal te willen doen, en dan student licences te kopenVerwijderd schreef op 03 June 2003 @ 08:51:
het goedkoopste is via school kopen.(als dat dan kan)...t koste me maar 30 euro voor office xp pro (OEM)
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 08:51:
het goedkoopste is via school kopen.(als dat dan kan)...t koste me maar 30 euro voor office xp pro (OEM)
Hmm, ik zag iets van 17,50 € staan. (surfspot) Toch wel relax die studentenprijzen
idd; met 30 euro is ie redelijk afgezet....Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 11:21:
[...]
offtopic:
Hmm, ik zag iets van 17,50 € staan. (surfspot) Toch wel relax die studentenprijzen
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Verwijderd
sinds wanneer zijn studentlicenties niet legaal dan?chem schreef op 03 juni 2003 @ 11:15:
[...]
Beetje onzinnig, om wel legaal te willen doen, en dan student licences te kopen
Niet voor bedrijven. En als de TS meerdere licenses nodig heeft durf ik te gokken dat het geen groepje studenten isVerwijderd schreef op 03 June 2003 @ 11:35:
[...]
sinds wanneer zijn studentlicenties niet legaal dan?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.