Toon posts:

[TvOut]Laptop --> Video --> TV --> Zwart Wit Beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik weet dat het "zwart-wit" gebeuren al redelijk uitgemolken is, maar mijn probleem is toch iets anders.

Ik heb een laptop met een Svideo out, dmv. een Svideo --> Cinch kabeltje sluit ik deze aan op een Scart blok.

Nu werkt deze combinatie goed als ik hem direct op mijn TV aansluit. Maar omdat op de TV al een VHS en een DVD speler aangesloten zit, zijn er geen scart ingangen meer over. Dus dacht ik, dan gebruik ik de scart ingang van mijn VHS. Dit werkt ook goed, maar ik verlies hiermee wel mijn kleuren.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:08
Lees de dingen in dit topic eens:
Tv OUT op oude tv en vcr met scartaansluiting

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dan ondersteund je VHS video geen s-video ;)

Verwijderd

Tommel schreef op 02 June 2003 @ 14:16:
Dan ondersteund je VHS video geen s-video ;)
s-video signaal krijg je niet door een composite-kabel geperst ;)

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 13:06

Rum

Er zijn grafische kaarten waarbij je software-matig aan kan passen of het S-video-signaal de Y en de C gecombineerd uitstuurt of niet... dat zou je kunnen proberen! verder is de grote TV-Out faq iets voor jou!

[ Voor 8% gewijzigd door Rum op 02-06-2003 15:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, deze thread had ik nog niet gezien. Wat ik dus nog wel kan proberen is om niet het AV kanaal te gebruiken, maar het officiele VHS kanaal op de coax.

Oh, enne, voor de anderen denk er even aan dat mijn TVout perfect werkt, via cinch, maar dat het pas fout gaat als ik de VHS gebruik...
Pagina: 1