Toon posts:

RealOne Superpass zonder creditcard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vroeger gebruikte ik altijd Realjukebox Plus, maar sinds de komst van RealOne gaat ie steeds zijken dat ik RealOne er op moet zetten. Nu het ik het er maar eens opgezet, maar bijna alle opties die ik erg handig vind zijn gedisabled. Als je die optie wilt gebruiken moet je een Superpass abbonement nemen en dan moet je $10,- per maand per creditcard betalen. Ten 1e heb ik geen creditcard en ten 2e wil er best iets voor betalen maar dan gewoon eenmalig en niet $120,- per jaar...
Is realone superpass op een andere manier te krijgen als op de realone site te bestellen via creditcard?
Het is voor mij namelijk het perfecte programma om te werken met een heel erg grote database muziek (64232 nummers)...

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 15:27
Ik zou zeggen mail ze es. Die 120 dollar per jaar kom je denk ik niet onderuit, een andere manier van betalen moet wel te doen zijn

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Is het programma niet ergens in een winkel te koop?

Verwijderd

Kan je geen alternatief vinden? Real One is niet bepaald een programma dat je met rust laat. Om de haverklap een popup met reclame en gezever om te betalen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik hem nu een weekje of zow, maar als je van alles uit vinkt heb je absoluut geen last van popups enz. Er zitten gewoon echt erg veel opties die perfect op mijn wensen aansluiten... Er zijn naar mijn weten geen andere spelers die zo soepel met zon grote database aan muziek om kunnen gaan...
Maar als iemand een betere of soortgelijke mp3 jukebox weet, zeg het me dan alstjeblieft...