Game programma's op tv

Pagina: 1
Acties:
  • 1.427 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Iedereen die een computer heeft speelt ook wel spelletjes
wat mij opvalt is dat er nog steeds geen goed game programma op tv is
er waren wel wat programmas maar die waren alweer verdwenen voordat je door had dat ze er waren.
maar gewoon echt een goed programma waarin wekelijks alle nieuwtjes worden door genomen.
Voor de spelmakers en uitgevers zou dit veel voordeel hebben en ik weet bijna zeker dat er ontzettend veel mensen op zitten te wachten.
en laat het dan een programma zijn dat een tijdje door gaat en dat alleen maar PC spellen behandeld. want dat geschakel van pc naar console is maar niks
dan zie je een gaaf spel voorbij komen en dan blijkt het voor de console te zijn :(
volgens mij kan dat nog hoge kijkcijfers gaan halen

wat vinden jullie hier van ?
zitten jullie ook op zo'n programma te wachten?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Gammo is er nog steeds hoor. En GameKings ook, alleen is dat op The Box, die heb ik persoonlijk niet.

Was PowerPlay er nog maar... ;( dat was altijd een vet programma. Helaas maar 1 seizoen geweest.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36787

Gammo vind ik wel een leuk programma. Zaterdags op V8. Maar die is nu net een zomerstop volgens mij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:44

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gammo is wel tof....

Vroeger had je op tmf ook zo'n Game programma Genaamd: gamezone (toch :? ) Daar keek ik vaak naar.....

Maar nu, kijk ik meer op internet naar previews en in de PCGamer/PcZone. Daar kan j eook veel uithalen

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Binnenkort begint Gamekings idd weer. Maar alleen op The Box.

Vroeger had je idd veel meer gamesprogramma's op Veronica en TMF enz.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
OUTerspace schreef op 02 June 2003 @ 13:29:
Gammo is wel tof....

Vroeger had je op tmf ook zo'n Game programma Genaamd: gamezone (toch :? ) Daar keek ik vaak naar.....
ja Gamezone was idd wel cool
alleen was het weer kut dat je console spellen ertussen door kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44741

Ligt dit nu aan mij?? Ik bedoel je kunt toch alles op internet lezen/zien. Ik heb daar geen tv-programma voor nodig. Ik denk dat er vrij veel mensen zo denken? Daarom zie ik dus ook niet in wat voor (extra) voordeel dit nu voor spelmakers zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Anoniem: 44741 schreef op 02 juni 2003 @ 13:32:
Ligt dit nu aan mij?? Ik bedoel je kunt toch alles op internet lezen/zien. Ik heb daar geen tv-programma voor nodig. Ik denk dat er vrij veel mensen zo denken? Daarom zie ik dus ook niet in wat voor (extra) voordeel dit nu voor spelmakers zou moeten hebben.
heb je gelijk in en ik lees ook altijd het nieuws op internet
maar er zijn nog veel mensen zonder kabel/adsl die zullen het vast op prijs stellen.
en het leuke is je gaat er gewoon lekker voor zitten en je hoeft geen filmpjes te downloaden van 500 mb ofzo (HL2 bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 44741 schreef op 02 juni 2003 @ 13:32:
Dan nog vind ik het altijd wel fun om ernaar te kijken, over het algemeen blaten veel programma's nl. onzin op hardware gebied :)

Gamezone was wat dat betreft meestal wel redelijk, maar consolegames...tjah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

joostve schreef op 02 June 2003 @ 13:32:
[...]

ja Gamezone was idd wel cool
alleen was het weer kut dat je console spellen ertussen door kreeg
Hoezo dat zijn toch ook spellen? :?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

schnumi schreef op 02 June 2003 @ 13:42:
[...]

Zowieso is de consolemarkt een stuk groter dan de pc-games markt dus het zou logischer zijn dat er enkel console games in voorkwamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Het beste programma vind ik nog steeds ShrimpTV. Is alleen in belgië te krijgen, maar vroeger kon je dat ook downloaden. Up to date en door mensen die het snappen en ook nog eens superveel humor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26793

daFubar schreef op 02 June 2003 @ 13:57:
Het beste programma vind ik nog steeds ShrimpTV. Is alleen in belgië te krijgen, maar vroeger kon je dat ook downloaden. Up to date en door mensen die het snappen en ook nog eens superveel humor hebben.
_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
En dan had je altijd Gamequest nog op Veronica en later op Yorin.
Maar dit gaat ook niet meer door.

Zal wel komen doordat ze alle tijd in het (slechte) blad stoppen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 12:41
SchrimpTV ownz, Gamepower is minder goed (België), vindt de Frank nogal ne vulgaire gast.

SchrimpTV is toch nog steeds te downloaden op de website, niet ?

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 16:43

Wmm

Een aantal jaar geleden kon ik hier met de schotel een Franse zender krijgen die de hele dag niks anders uitzende als games (zowel pc als console). En dan hadden ze ook van alles; reviews, previews, en ook gewoon clips. Was altijd erg leuk om naar te kijken ondanks dat ik er niks van verstond :). Helaas kunnen we hem nu niet meer ontvangen, weet niet precies waarom. De zender heette Gameone als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 00:21

Wom

Je had zo'n 10 jaar geleden ook zo'n programma van Nintendo waarin een jongen met een skateboard op een bank allerlei NES games speelde. Vond dat toendertijd wel erg leuk. Alleen geen idee hoe het heette.
Yup, dat was het :) * herinneringen *

[ Voor 34% gewijzigd door Wom op 02-06-2003 14:27 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26793

AudiRS4 schreef op 02 June 2003 @ 14:24:
Je had zo'n 10 jaar geleden ook zo'n programma van Nintendo waarin een jongen met een skateboard op een bank allerlei NES games speelde. Vond dat toendertijd wel erg leuk. Alleen geen idee hoe het heette.
PowerPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Dat heette toch geen PowerPlay? Power Play was met Martijn Crabbe. Die knakker met dat skateboard, weet wel wat je bedoeld, maar hoe programma ook alweer heette... :? Had je ook altijd zo'n tekenfilm bij met Kuros van W&W, Kwirk de Tomaat oid, BigFoot en zo'n basketballer.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ze moeten wel eens een fatsoenlijk programma maken ja...

tot nu toe die programma's vond ik altijd een beetje gaar hoe ze het brachten enzo...

echt in een taal gepresenteerd zodat mn oma het nog kan volgen, dat is toch niet nodig :?
en verder laten ze de spellen altijd door een n00b spelen waardoor je niks van het spel ziet omdat die sukkel 10x dood gaat en dan is het filmpje alweer om.......

toch is het moeilijk om een boeiend/succesvol programma over games te maken....daarom beginnen de meeste zenders er ook niet aan

[ Voor 15% gewijzigd door Noedelsupke op 02-06-2003 14:54 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

GolbeZeromus schreef op 02 June 2003 @ 14:49:
[...]

Dat heette toch geen PowerPlay? Power Play was met Martijn Crabbe. Die knakker met dat skateboard, weet wel wat je bedoeld, maar hoe programma ook alweer heette... :? Had je ook altijd zo'n tekenfilm bij met Kuros van W&W, Kwirk de Tomaat oid, BigFoot en zo'n basketballer.
Yup, die tekenfilm zat er bij. Maar heette dat niet Powerplay dan ? "Now your playing with power" was toch de leus van Nintendo toendertijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:55

job

ik vind gammo dus wel zo'n slecht programma.
daar zit zoals ViperGTS het zegt een kerel te gamen die er niets van kan. en daardoor dus constant dood gaat.
en ook de capture kwaliteit van de games is bedroevend slecht.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 02-06-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep "Now your playing with power" was de leus voor de NES en "Now your playing with power, Super power" was voor de Snes. :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9405

powerplay was geweldig.

Het programma waarin ik voor het eerst een neo geo zag en sindsdien was ik verkocht.

De game die ze toen lieten zien heb ik toevallig vandaag binnen gekregen, grappig, ik dacht er dus vandaag al eerder aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Vandaag om 19.00 uur weer GameKings op The Box.
het word elke dag om 19.00 uur herhaald en in het weekeinde om 15.00.

Check die shit

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-05 08:20

Rashann

Zoek de hond...

daFubar schreef op 02 juni 2003 @ 13:57:
_/-\o_ :P

Het is echter nog steeds te downloaden van www.spelletjesgarnaal.be, maar dan moet je geloof ik wel lid zijn (en dus betalen)..

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 18:22

Sagat

Is pappa x2!

AudiRS4 schreef op 02 juni 2003 @ 14:53:
[...]

Yup, die tekenfilm zat er bij. Maar heette dat niet Powerplay dan ? "Now your playing with power" was toch de leus van Nintendo toendertijd ?
Was dat ook met zo'n gozer met een joypad op zijn riem? Volgens mij bedoelen jullie dan Captain N.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Toevallig op de frontpage
De Duitse website Heise Online weet te melden dat MTV mogelijk plannen heeft om een Europese zender te starten die zich bezig houdt met video- en computerspellen. Aanwijzingen voor deze plannen is een belang van 50 procent wat MTV onlangs heeft genomen in een Franse zender op dit gebied, genaamd Game One. Op de site van die zender is te lezen dat het een 'wereldwijde expansie' nastreeft. Naast een eigen 'games-zender' zou MTV ook plannen hebben om awards te gaan uitreiken op het gebied van computerspellen, vergelijkbaar met de MTV Music Awards. Volgens een directeur bij MTV sluit een games-zender aan op de huidige activiteiten van MTV. Computerspellen zouden een integraal onderdeel zijn van de Europese jeugdcultuur, aldus de MTV-manager:
Zolang ze het professioneel aanpakken kan dit wel eens wat worden, zeker als je weet dat de markt voor games nog steeds hard groeit.

offtopic:
johnnyv.nl was me ruim voor....

[ Voor 5% gewijzigd door Wom op 02-06-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 22-05 15:01
In Duitsland hebben ze zon programma al, Giga. Check maar eens Giga.de. Alleen maar PC. De studio gewoon met aantal presentatoren (gamers) zitten in een circel van tafels met pc's, dvd spelers, plasma schermpies enz. Al het laatste spul qua hardware. Daar worden games besproken, ontwikkelaars komen langs (toendertijd die wereldberoemde uitzending met Mark Rein van Unreal Tournament 2003, waarbij iedereen de hele tijd maar met pleepapier al dat kwijl probeerde weg te werken). Ook Nvidia is daar eens langs geweest met hun GeForce FX enz enz enz... Dat is echt een cool programma maarjah... tis Duits en dat kan ik niet. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Novah op 02-06-2003 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Sagat schreef op 02 June 2003 @ 15:11:
[...]

Was dat ook met zo'n gozer met een joypad op zijn riem? Volgens mij bedoelen jullie dan Captain N.
Nee, dat is wéér een ander programma. Was ook alleen een tekenfilm. Verder niets met echte mensen. :)
schnumi schreef op 02 juni 2003 @ 14:59:
Yep "Now your playing with power" was de leus voor de NES en "Now your playing with power, Super power" was voor de Snes. :) _/-\o_
GameBoy, now... with portable power ;) Was je even vergeten schnuummans.

[ Voor 34% gewijzigd door GZ op 02-06-2003 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Gameshrimp?

Ik heb weleens wat van die servers langs zien komen die Spelletjesgarnaal heten. Grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
schnumi schreef op 02 June 2003 @ 13:42:
[...]

dat wil niet zeggen dat ik erin geïnteresseerd bent :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

zaterdagochtend om 10.30 is altijd een gameprogramma op TV5 waar ik niks van versta ,maar toch wel leuk vind .

Ik hou wel van bewegende gamebeelden zonder al dat gekloot van het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:32
strax om 19:00 op The Box.... *tromgeroffel*

GAMEKINGS WOEI :D _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Schuey schreef op 02 June 2003 @ 18:13:

Heel leuk maar vrijwel niemand kan de box ontvangen... lekker kut voor de rest.

En de mensen van Gameking zijn ook niet ff zo slim om een stream online te zetten, neeeee... (tenminste, ik heb hem niet gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Is Gamekings nu begonnen? Ik kan het niet vinden :X

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

NvE schreef op 02 June 2003 @ 19:01:
Is Gamekings nu begonnen? Ik kan het niet vinden :X
Het is nu reclame, zal daarna wel zijn. Wel op The Box zoals je waarschijnlijk wel weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

AudiRS4 schreef op 02 June 2003 @ 19:02:
[...]

Het is nu reclame, zal daarna wel zijn. Wel op The Box zoals je waarschijnlijk wel weet.
Ik luister nu naar Skate :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 21:45
Gammo vind ik persoonlijk de leukste en interessantste op dit moment, niet dat er veel keus is, maar het is gewoon een leuk programma. GameKings heb ik in het begin een aantal keer gezien, maar dat vond ik niet zo goed als Gammo, ondanks dat ik een Power Unlimited fan ben. De manier van presenteren vond ik een beetje amateuristisch en ook vond ik de manier waarop alles in beeld werd gebracht niet zo super.

Maar het is altijd leuk om bewegende beelden te zien van games met wat commentaar erbij. Ik vergeet alleen altijd GameKings te kijken, omdat het op een beetje vreemde tijden wordt, maar nu kijk ik toch even :P

Een PC only gamesprogamma zou me heel erg leuk lijken, maar ik ben bang dat daar niet genoeg interesse voor is, consoles zijn nou eenmaal erg hot. Maar wie weet in de toekomst :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Klinkt eigenlijk best stom maar ik keek alleen naar game programma's hoe de game er uit zag :X grafisch rest wat ze lulde boeide me nie zo.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Wat mij een beetje stoort is dat je altijd die prulgraphics krijgt van consoles.

En ja ik snap dat de meerderheid die game-t het op een console doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
REDFISH schreef op 02 juni 2003 @ 19:36:
Wat mij een beetje stoort is dat je altijd die prulgraphics krijgt van consoles.

En ja ik snap dat de meerderheid die game-t het op een console doet.
Flamer die flame. :P

Het gaat niet om de graphics, graphics zijn wel belangrijk dat ze er gewoon ok uit zien. Maar gameplay IS de game. Al dat gezeik over graphics op consoles...

Ik heb zelf geen console en ik ben ook absoluut geen consolefan maar dat gezeik moet maar eens ophouden vind ik. De consoles hebben ijzersterke games en een PC only programma gaat denk ik ook niet echt. Je zou zoveel kijkers missen... dat zou nix zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Volgens mij wordt Gammo ook dik betaald voor het veelvuldig showen van console games. Vaak is het dat er maar 1 goed pc spel aan bod komt. En veel games zijn vaak pulp ze worden alleen maar getoond omdat ze een naam hebben, maar die game zelf is pulp.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Schuey schreef op 02 juni 2003 @ 18:13:

Hé ik was eerder :'( :7

gameking blijft echt fun

Alsof een stelletje gozers thuis op de bank zitten te lullen en er toevallig een camera meedraaide.
Het ziet er Amateuristisch maar wel eg leuk

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

TheEvilCuber schreef op 02 June 2003 @ 20:51:
[...]

Hé ik was eerder :'( :7

gameking blijft echt fun

Alsof een stelletje gozers thuis op de bank zitten te lullen en er toevallig een camera meedraaide.
Het ziet er Amateuristisch maar wel eg leuk
En ze hebben ook nog eens veeeeeeel meer humor dan gammo of ander programma :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 21:33
TheEvilCuber schreef op 02 June 2003 @ 15:07:
Vandaag om 19.00 uur weer GameKings op The Box.
het word elke dag om 19.00 uur herhaald en in het weekeinde om 15.00.

Check die shit
Haha idd, toen ik aan gamekings dacht kwam gelijk dat "check die shit" op. Gamekings is best kut imo, gammo is wel ok, maar niet goed ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
  • Laatst online: 22:34
ik kijk altijd game network op de digitale sateliet 24 uur per dag games en reviews alleen jammer zijn er wel af en toe herhalingen maarja wat moet je dan anders 24 uur 7 dagen per week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-06 09:17
Waarom gaat Tweakers niet uitbreiden? Tweakers Net... Tweakers TV.... Tweakers nieuws? :D
Met een mooi gameprogramma erbij... :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 11:42

Jumpiefox

Hoi ?

ik kijk ook altijd naar game one en game network @ sat ^___^ izijn best wel coole "zenders" met lekker veel footage :D

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Ik heb uit frustratie eens een mail geschreven naar Gammo over het programma. Nooit antwoord op gekregen hoor :P

Ik heb nog wel hoop op een Giga.de alike programma. Alleen hoop ik dat ik dat nog mag meemaken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68788

een paar jaar geleden kwam er altijd "Gameforce one"op Vironica . ik vind gamekingst en gammo niet zo goed . het duurt allemaal veels te kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Net nog ff gamekings gekeken. Die presentator is ten 1e supertriest, en ten 2e weet die er geen ruk vanaf, net of ze hem van de straat geplukt hebben ofzo. En dan gammo laatst ook met hun mooie afsluitzin ; "Check je later glaasje water". :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:54
SCIxX schreef op 07 juni 2003 @ 15:45:
Net nog ff gamekings gekeken. Die presentator is ten 1e supertriest, en ten 2e weet die er geen ruk vanaf, net of ze hem van de straat geplukt hebben ofzo. En dan gammo laatst ook met hun mooie afsluitzin ; "Check je later glaasje water". :|
presentator is al een jaar of 5 gamesjournalist voor de PU
ja, hij is raar ja, maar ze weten er wel degelijk iets vanaf (kun je van gammo of gameforce one niet zeggen :/ )

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

Gammo suckt en Gamekings heb ik nog nooit gezien..

Gammo laat wat filmpjes zien en een zooi "reviews" waarin ze nooit kritiek durven te geven, best brak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Anoniem: 39251 schreef op 07 June 2003 @ 17:15:
Gammo suckt en Gamekings heb ik nog nooit gezien..

Gammo laat wat filmpjes zien en een zooi "reviews" waarin ze nooit kritiek durven te geven, best brak..
wat dat betrefd is gammo net als gamezone van TMF vroeger :D Met tooske _/-\o_ (dat dan weer wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Schuey schreef op 07 June 2003 @ 17:18:
[...]

wat dat betrefd is gammo net als gamezone van TMF vroeger :D Met tooske _/-\o_ (dat dan weer wel)
Als voiceover, want dat programma kochten ze gewoon van een Engelse zender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
AudiRS4 schreef op 07 June 2003 @ 17:20:
[...]

Als voiceover, want dat programma kochten ze gewoon van een Engelse zender.
idd ja, maar die stem :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Voorlopig is het seizoen afgelopen :? en dus nada meer ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Gamekings is echt kansloos. Een paar van die mannetjes die zichzelf nogal goed vinden lullen een beetje over de foutste spellen.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
RocketKoen schreef op 07 juni 2003 @ 17:06:
[...]

presentator is al een jaar of 5 gamesjournalist voor de PU
ja, hij is raar ja, maar ze weten er wel degelijk iets vanaf (kun je van gammo of gameforce one niet zeggen :/ )
Goh, verbaast me niet eens zo. Aangezien ik de PU nou ook niet echt bepaald een goed(hoog niveau) blad vind, heb er vroeger wel abo op gehad, maar meer om op de hoogte te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Hyp3rman schreef op 07 juni 2003 @ 18:35:
Gamekings is echt kansloos. Een paar van die mannetjes die zichzelf nogal goed vinden lullen een beetje over de foutste spellen.
Als je het blad leest is het programma en stuk leuker.. ze zijn allemaal op hun eigen manier grappig. zo is Jurjen een echt nintendo aanhangeren praat hij nogal grappig (lijkt wel een boer)
en Skate (the great) is echt hilarisch, hij komt altijd te laat (bij tripjes met het vliegtuig) en is een echt amsterdammer.

ze hebben allemaal die heelijke droge humor.

ik ga tevens ook met 6 vrienden naar de PU game awards op 4 juli

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

De PU is van laag niveau idd, maar die mensen weten er wel wat vanaf, ze spelen die games weldegelijk maar het komt zo triest over omdat ze "cool" en "dope" willen overkomen, maar dat lukt soms niet helemaal :P
Pagina: 1