Hallo
ik zit met een probleempje..om het zo goed mogelijk uit te leggen krijg je nu een heel verhaal te horen....
ik har eerst een cel400 met 128 ram en voodoo2. dit was te langzaam dus kocht ik een geforce 2 mx (mx omdat ik maar een 14" heb met maximale resolutie van 1024*768)
met deze kaart ging het niet echt sneller, dus gaf ik mijn laatste geld uit aan
-thinderbird 800
-abit kt7-raid
-128mb pc133

ik dacht nu is het vast lekker snel....
ik begon spelletjes te spelen...en slecht dat het ging
ik hele zooi geformateerd, via 4 in 1 shit geinstalleerd +dx8 + nieuweste nvidia drivers
ik testen in 3d mark, 3500.......
(1024*768, 16 bit, triple buffer)
dit vind ik nou geen hoge score...waar kan het aan liggen?
ik heb ook sisoftsandra, daar zegt ie dat mijn geheugen snel is (sneller dan pc800 in combinatie met p3 1 gig
)
mijn cpu presteerd daar volgens mij ook wel normaal
zou het mijjn videokaar kunnen zijn?
neem nou falcon 4.0, dit draaide vroeger perfect! als ik het nu ga spelen gaat mijn HD uren denken en dan gaat het schokkerig!!!
ook als ik het op dezelfde res en zelfde details speel.....
wordt je niet vrolijk van, plz help mij!
greetz
alexander
ik zit met een probleempje..om het zo goed mogelijk uit te leggen krijg je nu een heel verhaal te horen....
ik har eerst een cel400 met 128 ram en voodoo2. dit was te langzaam dus kocht ik een geforce 2 mx (mx omdat ik maar een 14" heb met maximale resolutie van 1024*768)
met deze kaart ging het niet echt sneller, dus gaf ik mijn laatste geld uit aan
-thinderbird 800
-abit kt7-raid
-128mb pc133
ik dacht nu is het vast lekker snel....
ik begon spelletjes te spelen...en slecht dat het ging
ik hele zooi geformateerd, via 4 in 1 shit geinstalleerd +dx8 + nieuweste nvidia drivers
ik testen in 3d mark, 3500.......
(1024*768, 16 bit, triple buffer)
dit vind ik nou geen hoge score...waar kan het aan liggen?
ik heb ook sisoftsandra, daar zegt ie dat mijn geheugen snel is (sneller dan pc800 in combinatie met p3 1 gig
mijn cpu presteerd daar volgens mij ook wel normaal
zou het mijjn videokaar kunnen zijn?
neem nou falcon 4.0, dit draaide vroeger perfect! als ik het nu ga spelen gaat mijn HD uren denken en dan gaat het schokkerig!!!
ook als ik het op dezelfde res en zelfde details speel.....
wordt je niet vrolijk van, plz help mij!
greetz
alexander