DVDCovers waarmee zelf te maken ?

Pagina: 1
Acties:

• LeKKeRVaaG
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2023

LeKKeRVaaG

Ik doe aan Crea Doe aan doe ik

Topicstarter
Wil zelf op zich blanke dvdcovers maken waar alleen op de zijkant van de doos
schuin de letters komen. Heb al zitte piele met nero maar krijg die letters niet easy gedraaid. Wil snel covers maken waarmee ik dus alleen even de titel ermee op kan zetten. IS er hier nog een handig shareware proggie voor ? Of een programma ?(iso)?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

je zou ook gewoon in photoshop een nieuw document kunnen beginnen met de afmetingen van de DVD. Evt meet je nog ff uit waar het midden zit en dat sla je dan op zodat je die altijd als sjabloon kunt gebruiken.

Dan is het een simpel karweitje om er een tekstvak in te maken lijkt me en dan is het gaan met die banaan... of zie ik dat verkeerd ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
CoverWhiz, Version 3.7.5:
http://www.simtel.net/pub/pd/64189.html

Acoustica CD Label Maker, Version 1.28:
http://www.simtel.net/pub/pd/60689.html

[ Voor 119% gewijzigd door TripleM op 02-06-2003 13:13 ]

Verwijderd

Inderdaad, gewoon ff zelf een sjabloon maken, kadertje in lichtgrijs eromheen, afmetingen noteren, image resizen op maat, erin plakken, printen, knippen en klaar is kees. Het sjabloon maken kost je een paar minuten, maar heb je dan voor altijd bij de hand. :)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Powerpoint of word voldoet ook wel goed hiervoor.

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 21:42
CoverXP is ook wel handig

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Nero cover editor. Zit er standaard bij. Ik weet 100% zeker dat alles vanaf 5.5.9.0 ook DVD-covers aan kan

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

CD- en DVD-hoesjes maak ik altijd met CorelDraw, gewoon een vector-based prog dus, net zoals Adobe Illustrator. Kun je tenminste doen wat je wilt, zonder allerlei rare beperkingen :)

Mother, will they like this song?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik vind bartender(seagull) wel een fijne dat snap ik en het kan ook met datafiles omgaan
ftp://ftp.seagullscientific.com/bttrial.exe

zal ook wel in word kunnen maar word houdt niet zo van mij 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Fish op 02-06-2003 22:29 ]

Iperf

• mark9534
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 08:26

mark9534

Ondertitel ?

Misshien heb je hier wat aan.
Templates / Studio logo's
Pagina: 1