Toon posts:

Asus FX5200 Magix/T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren de nieuwe Asus FX5200 Magix/T videokaart gekocht, maar ben niet blij. Mijn spellen doen het niet goed. Als ik Vice City ga spelen is het beeld 1 minuut goed en daarna allemaal rare strepen en kleuren. Sommige spellen starten niet eens op, of direct na het opstarten reboot de computer automatisch. Ik heb windows xp al opnieuw geïnstalleerd samen met de nieuwste Nvidia drivers.
Wie kan mij helpen met dit probleem?

Verwijderd

Eigenschappen van deze computer > geavanceerd > opstart- en herstelinstellingen, daar uitvinken dat hij automatisch moet rebooten.

Dan de fout noteren die je krijgt.

Verwijderd

Voor vice city is er een update beschikbaar: http://www.take2games.com/index.php?p=support_patches

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 13:16
Heb je de laatste driver erop staat? ( 44.03 )

Dan instaleert hij de glide drivers.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 18:50

Pubbert

random gestoord

Volgende keer aub een duidelijkere topictitel :)

Maar het lijkt me een hitte probleem, draaid de (eventuele) fan wel? Word de heatsink warm? En deed hij het met een eventuele oude videokaart ook??

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Ik heb exact het zelfde probleem. Ben ook drie dagen bezig geweest mijn pc verder te laten komen dan de crashende boot gebeuren van Win2k. Naar mijn idee rammelende software maar ik geef niet op.
geforce 4 ging als een tiet met Vice City maar deze kaart heeft echt problemen met alle graphics...

zodra ik de oplossing heb post ik um

:9 likken

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-08 13:40

Shuriken

Life is all about priorities

Hebben jullie al Detonator Destroyer of iets dergelijks gebruikt? Dat is volgens mij standaard advies na het verwisselen van nvidia kaarten.

Toen ik mijn GF2 MX verving door een GF4 had ik ook problemen. Toen heb ik Detonator Destroyer gedraaid. Die haalt echt alles weg uit de registry. Daarna de kaart opnieuw geinstalleerd. Verder geen problemen meer gehad.

http://www.guru3d.com/detonator-destroyer/

[ Voor 10% gewijzigd door Shuriken op 29-07-2003 21:05 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Uiteindelijk handmatig alle zooi van nVidia eraf geknald. Dat met een oud PCI kaartje erin. Toen PC dichtbij de radio gezet toen Jomanda haar zegen gaf en kaart erin gezet. Nu draai ik met die FX5200 en het loopt wel lekker.
Wel ben ik zo dom geweest dat ding uberhaupt te kopen want hij scoort echt niet fet, 3DMark2001 met 6800

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
tja, tiz de MX onder de GF FX kaarten. maar dat had je van tevoren kunnen lezen. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2003 @ 16:50:
Uiteindelijk handmatig alle zooi van nVidia eraf geknald. Dat met een oud PCI kaartje erin. Toen PC dichtbij de radio gezet toen Jomanda haar zegen gaf en kaart erin gezet. Nu draai ik met die FX5200 en het loopt wel lekker.
Wel ben ik zo dom geweest dat ding uberhaupt te kopen want hij scoort echt niet fet, 3DMark2001 met 6800
Dan heb je met 6800 punten nog geluk, ik haalde slechts 4000 punten, heb hem meteen verkocht (aan een n00b die 5 euro meer betaalde dan de nieuwprijs :D) en heb nu mijn Ati Radeon 9800 Pro in bestelling lopen :D

Edit:
Ik zit nu tijdelijk met een PCI kaartje uit een 486 :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 16:01 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

Wa is er toch mis met de vga kaarten tegenwoordig ik heb 2 jaar met een geforce 2mx 400 kaartje gewerkt en ben nu overgestapt op een fx5200 ik haal amper meer punten op benchmarks en dan nog vice city gewoon niet te spelen en schokken bij need 4 speed hot persuit 2 ... is het dan zo moeilijk om een kaartje gewoon te doen werken :? :?
Pagina: 1