rechtermuis tweak

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:18
wie weet of er een tweak bestaat om met je rechtermuis kopieren naar/verplaatsen naar een map te doen.

bv met foto,s enz ctrl/a rechter muis kopieren/verplaatsen naar een map.

thanks. _/-\o_

ohja winxp pro nl

[ Voor 8% gewijzigd door jejeh op 02-06-2003 12:25 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zoek eens op de map SendTo :)

Omdat ik toch niets beters te doen heb:
C:\Documents and Settings\user name\SendTo

[ Voor 60% gewijzigd door Atlas op 02-06-2003 12:28 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:18
thanks maar ik bedoelde dit dus niet.
een soort verkennerachtig iets,als ik rechtermuis klik dan kopieren/verplaatsen naar.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

eh..

probeer eens wat uit voordat je "nee " zegt...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:18

job

inderdaad dat werkt gewoon.
maak een shortcut naar de map die je wilt hebben.
en gooi die shortcut in de map: C:\Documents and Settings\user name\SendTo

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

"Sent to" dus :)

Zou je in het vervolg eerst zelf willen zoeken, je meer willen verdiepen in je eigen probleem voordat je een topic opent op GoT? Geef, wanneer je er niet uitkomt, aan wat je allemaal zelf hebt geprobeert, waar je hebt gezocht (onderbouwen met URL's) en waarom datgene geen oplossing is voor jouw probleem. Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

En wanneer je een topic opent dien je je eerst te verdiepen in de forum policy. Elk subforum heeft zo zijn eigen wensen m.b.t. topic. Lees deze eerst goed door en pas de policy toe in je topic. Hier in WOS zien we graag o.a. het OS waaronder het probleem zich voordoet vermeld in de titel. In jouw geval [WinXP].

Tevens wil ik je adviseren om mogelijke oplossingen gepost door andere user op z'n minst uit te proberen. Wanneer de oplossing niet werkt dan geef je duidelijk aan waarom het niet van toepassing is... Succes verder :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.