eenmalige machtiging via internet

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik ben bezig met het opzetten van een kleine online shop en we willen klanten ook de mogelijkheid bieden om met een eenmailige machtiging een bestelling te betalen. Nu heb ik al wat gezocht op google , de site van DNB en hier op GOT maar ik kan niet vinden aan wat voor eisen een electronische machtiging moet voldoen.

Wat ik weet is dat je als bedrijf de naam moet hebben v.d. rekeninghouder en het rekeningnummer. Maar voor de rest tast ik nog in het duister.

Nu hoop ik dat er tweakers zijn die hier ervaring mee hebben :*)

Mijn rig

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Misschien even een belletje met je bank? die weten het vast beter dan de tweakers hier en info van internet zou ik ook niet 100% vertrouwen aangezien je het echt wilt toepassen. Dan lijkt mij info van de bank zelf toch wel noodzakelijk :)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Misschien eens gaan praten bij je bank. Die weten er het fijne van want het loopt toch vaak via elektonisch-betale-pakketten.

Senile! Senile Oekaki

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-08 16:55

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Direct electronisch een machtiging lijkt me lastig (bewijslast e.d.), maar je zou erover kunnen denken om de klant een (al ingevuld) machtigingsformulier te laten uitprinten, dat te laten ondertekenen en dat met de post of via de fax versturen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
faxen of via de post is tegenwoordig niet meer nodig, alleen weet ik dus niet precies hoe het wel rechtgeldig is. Ik zal de bank maar even bellen ,als ze tenminste tijd hebben met dit mooie weer >:)

Mijn rig

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08
Over dit soort dingen kan je bank je genoeg vertellen :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.