wat is dit nog waard topic

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 21:40

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
ik heb me net rotgezocht naar het vervolg van het "wat is dit nog waard topic" ik kwam nr 10 tegen met een opmerking van iemand aan het einde dat ie geen tijd meer voor had of zoiets. komt er nog een vervolg? of kijk ik gewoon niet uit me doppen B)

[ Voor 4% gewijzigd door rammes op 02-06-2003 12:15 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

LopeZ in "Post hier 'Hoeveel is dit nog waard'-vra"
Aan alles komt een eind (of een pauze
Zo gaf Weird Nerd aan even te willen stoppen, ik quoteer:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Na haast 3 maanden getaxeert te hebben ben ik aan een pauze toe. De laatste tijd heb ik steeds minder tijd om prijzen op te zoeken en m'n prijzen up-to-date te houden, o.a. omdat ik lite-mod ben geworden. Ook begon het taxeren me steeds meer tegen te staan, wanneer je weer een aantal taxaties had gedaan stond de volgende er alweer. Sommige mensen lezen ook gewoon de startpost niet, en na een tijdje word dit nu eenmaal een beetje vermoeiend. Daarom neem ik een paar weken rust, en hoop daarna weer met frisse moed te kunnen beginnen. Tenzij..

Tenzij iemand anders staat te springen om te gaan taxeren (you're warned, it's a tough job ). Interesse? Neem dan contact op met een OH mod ."

--------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
ok thanx

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Toch jammer dat zoiets van 1 persoon af moet hangen :)

Het zou leuker zijn als een groepje van bijv 5 personen ofzo dat zou doen en dan lekker naar eigen believen konden roeleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

ACM schreef op 02 June 2003 @ 12:30:
Toch jammer dat zoiets van 1 persoon af moet hangen :)

Het zou leuker zijn als een groepje van bijv 5 personen ofzo dat zou doen en dan lekker naar eigen believen konden roeleren.
Dat was ook het voorstel van Swords :)

Kijk maar in CA ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alexandervisser schreef op 02 June 2003 @ 12:31:
[...]

Dat was ook het voorstel van Swords :)

Kijk maar in CA ;)
Daar staat het nog niet hoor :P

Maar dat was idd het voorstel (voor mensen die gesloten SM-topics kunnen zien ;)) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Prima voorstel, ik kan me namelijk erg goed voorstellen dat niemand dit voor langere tijd alleen wil doen.
Misschien moeten we maar eens polsen of er animo voor is :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
ja want de opzet was best wel goed!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me meldt zich als taxateur..

wa hej dan veurn' troep woar ie vanoaf wilt mien jong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Ik heb zelf gister al naar LopeZ gemaild om te vragen of ik deze 'taak' over mocht nemen en na nog een mailtje kreeg ik terug of ik iets wou taxeren als soort proef.
Ik kan eigenlijk gelijk aan de slag, maar ik weet alleen niet of mijn taxatie goed genoeg was volgens LopeZ, aangezien ik nog geen mail terug heb gehad :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:12

LopeZ

Too much is never enough

Je taxatie was voldoende en je bent geslaagd :)

Meerdere mensen zou mooi zijn maar je oppassen dat je elkaar natuurlijk niet voor de voeten loopt. Je kan rustig een uur bezig zijn met je reply te maken, best lullig als er dan iemand net voor je post :P
Om de week zou ook moeten kunnen maar ik denk dat de personen die zich gegadigd voelen dit beter met elkaar kunnen overleggen en de mods een oog in het zeil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
LopeZ schreef op 02 June 2003 @ 16:37:
Je taxatie was voldoende en je bent geslaagd :)
Das mooi.
Zoals ik al zei: ik kan gelijk aan de slag dus het topic kan voor mijn part weer open hoor :)
Meerdere mensen zou mooi zijn maar je oppassen dat je elkaar natuurlijk niet voor de voeten loopt. Je kan rustig een uur bezig zijn met je reply te maken, best lullig als er dan iemand net voor je post :P
Om de week zou ook moeten kunnen maar ik denk dat de personen die zich gegadigd voelen dit beter met elkaar kunnen overleggen en de mods een oog in het zeil houden.
Misschien gewoon een aantal mensen quoten en even vermelden dat je er mee bezig bent en dan later je bericht editen. Zo heb je ook niet dat je een uur hebt verspild aangezien anderen kunnen zien waar jij mee bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:54

Pubbert

random gestoord

Ik wil ook wel helpen met Taxeren :)

/edit Lopez gemailed

[ Voor 25% gewijzigd door Pubbert op 03-06-2003 12:42 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had al gemailed, en ook een 'test-taxatie' gekregen. Het wachten is even of dat ok bevonden is, en of het marco uberhaupt wel assistentie wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
gelieve 1 v/d modjes even een birchtje plaatsen of pushen als het topic er echt is! :) many thanx

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
rammes schreef op 03 June 2003 @ 15:21:
gelieve 1 v/d modjes even een birchtje plaatsen of pushen als het topic er echt is! :) many thanx
Hij is sinds gisteren al weer open hoor: Post hier 'Hoeveel is dit nog waard'-vragen deel-11 :)
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 13:53:
Ik had al gemailed, en ook een 'test-taxatie' gekregen. Het wachten is even of dat ok bevonden is, en of het marco uberhaupt wel assistentie wil :)
Ik heb geen assistentie nodig, maar ik vind het ook niet erg als anderen het leuk vinden. Het probleem alleen is dat ik al een aantal andere mensen heb gezien die wat taxeerden en ik soms 10 euro meer of minder ervoor zou geven. Als ik een product voor 40 euro taxeer en iemand anders zou het voor 30 doen dan scheelt dat toch aardig wat. Dat is eigenlijk het enige probleem van mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 02:33

Mentalist

[avdD]

MaRc0 schreef op 03 June 2003 @ 18:00:
Ik heb geen assistentie nodig, maar ik vind het ook niet erg als anderen het leuk vinden.
Nee, de eerste tijd niet. Maar na een tijdje (in mijn geval was dat dus zo'n 3 maanden) heb je er toch wel weer genoeg van, als je met meerdere mensen taxeert krijg je daar waarschijnlijk geen last van.

Ik begon ook met veel frisse moed, maar na een tijdje ben je gewoon op. Hou daar rekening mee, want in het begin is het zooo makkelijk :z

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

MaRc0 schreef op 03 June 2003 @ 18:00:
[...]

Hij is sinds gisteren al weer open hoor: Post hier 'Hoeveel is dit nog waard'-vragen deel-11 :)

[...]

Ik heb geen assistentie nodig, maar ik vind het ook niet erg als anderen het leuk vinden. Het probleem alleen is dat ik al een aantal andere mensen heb gezien die wat taxeerden en ik soms 10 euro meer of minder ervoor zou geven. Als ik een product voor 40 euro taxeer en iemand anders zou het voor 30 doen dan scheelt dat toch aardig wat. Dat is eigenlijk het enige probleem van mijn kant.
dat lijkt me niet erg, het is van beide gewoon gokken, dus afwijkingen zijn logisch

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Het is helemaal niet erg als iets door meerdere mensen getaxeerd wordt, bij auto's hoor je ook verschillende prijzen voor de zelfde auto.

Dan kan je het gemiddelde nemen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

MaRc0 schreef op 02 June 2003 @ 16:57:
Misschien gewoon een aantal mensen quoten en even vermelden dat je er mee bezig bent en dan later je bericht editen. Zo heb je ook niet dat je een uur hebt verspild aangezien anderen kunnen zien waar jij mee bezig bent.
Dat lijkt mij een goed idee. :)

En mocht het dan nog voorkomen dat een product 2 keer getaxeerd wordt is het niet erg aangezien je dan het gemiddelde zou kunnen nemen idd.

En als de 2 taxaties erg afwijken is het misschien juist wel leuk waarom dat zo is :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:54

Pubbert

random gestoord

Oscar the Grouch schreef op 04 June 2003 @ 07:48:
[...]

Dat lijkt mij een goed idee. :)

En mocht het dan nog voorkomen dat een product 2 keer getaxeerd wordt is het niet erg aangezien je dan het gemiddelde zou kunnen nemen idd.

En als de 2 taxaties erg afwijken is het misschien juist wel leuk waarom dat zo is :)
Je moet ook geen discussies krijgen tussen de taxateurs over een prijs :)

Wel is het leuk om van 2 man de prijs te horen natuurlijk.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:30
Ik zou graag willen weten hoeveel dit nog waard is:

- Amd Athlon 1200+
- MSI moederbord AGP 4x / 5x PCI
- 1x 256 SDRAM
- 1x 128 SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

quakerix schreef op 10 januari 2004 @ 22:05:
Ik zou graag willen weten hoeveel dit nog waard is:

- Amd Athlon 1200+
- MSI moederbord AGP 4x / 5x PCI
- 1x 256 SDRAM
- 1x 128 SDRAM
Hoeveel is dit nog waard - deel XIII/

Hier dus ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Als je dit LA-topic na ruim een half jaar wel kon terugvinden, waarom dat overactieve topic niet? :?

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.