Toon posts:

Spel loopt vast bij nVieuw

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen,

Ik heb met nVieuw als 2e beeldscherm een TV aangesloten voor divx films enzo, maar ik krijg telkens als ik bijvoorbeeld counterstrike of battlefield speel een blauw scherm met een foutmelding die te snel weg gaat om te kunnen lezen, en dan restart me pc }:O . Dus hoe kan ik zorgen dat dat niet gebeurt :) ,

alvast bedankt voor je reactie :P
(ik heb windows xp)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 11:33 ]

Verwijderd

Configuratiescherm -> Systeem -> geavanceerd -> Opstart en herstelinstellingen en daar het vinkje bij automatisch opnieuw opstarten uitzetten, dan kun je lezen wat er op je BSOD staat!

Verwijderd

je kan ook in je eventlog; Configuratiescherm -> Systeembeheer -> logboeken kijken

en met de verkregen eventid (gebeurtenisid) of andere info (bij BSOD was d8 ik de STOP code van belang) kun je verder zoeken :)

edit: ok je vroeg letterlijk alleen om hoe je blauwe scherm te 'behouden', te snel gelezen :o

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 12:03 ]

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Windows XP en 2000 BSOD guide
Ga daar maar eens mee aan de slag. Mocht je er daarmee niet uit komen dan kun je een nieuw topic openen. Let dan goed op Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en dan met name op Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart

Dit topic is gesloten.