• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04
Heeft iemand dit mooie harddisk-based mp3-spelertje al gekocht?

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3man.nl/image.php?id=2523

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3man.nl/image.php?id=2522

En is o.a. te koop bij www.mp3man.nl en kost 379 Euro.

Vreemd is dat de afbeeldingen iets van elkaar verschillen, dus is de vraag welke de de echte is. ;)

Hij lijkt een beetje op de iPod maar is wat goedkoper en ik vind hem (da's persoonlijk natuurlijk) een stuk mooier dan de iPod, en hij zou bovendien van aluminium zijn, maar dit is niet helemaal duidelijk. Ook is niet duidelijk hoeveel buffergeheugen de speler heeft. Er wordt vermeld 8 minuten, maar bij welke bitrate dat is wordt niet vermeld. Ik vermoed dat er (maar) 8mb in zit. Als deze speler daardoor net zulke grote pauzes heeft tussen de nummers als de MamboX P353 en de harddisk elke keer opspint bij het begin van elk nieuw nummer dan heb ik zoiets van "laat maar zitten"

Ook zou ik willen weten of de harddisk en de batterij zelf te vervangen zijn.

Maar hij ziet er wel heel erg mooi uit :9~

Onderaan de mp3man site staat trouwens vermeld dat hij geen backlight heeft terwijl dat op beide foto's wel zichtbaar is.. :?

EDIT: bij www.mmport.nl is de speler ook te koop (399,-) en daar staat vermeld dat deze wél over een backlight beschikt en bovendien gemaakt is van aluminium. De afgebeelde speler op www.mmport.nl is de bovenste.

Wellicht zijn er twee uitvoeringen van deze speler te koop?

Het vreemde is ook dat op www.mpio.com totaal niets te vinden is over deze speler...

Iemand al ervaringen?

[ Voor 19% gewijzigd door Tranquility op 02-06-2003 12:21 ]

• vormstreber
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

JazzySOB schreef op 02 June 2003 @ 11:32:

[afbeelding]

[afbeelding]

Vreemd is dat de afbeeldingen iets van elkaar verschillen, dus is de vraag welke de de echte is. ;)

Hij lijkt een beetje op de iPod maar is wat goedkoper en ik vind hem (da's persoonlijk natuurlijk) een stuk mooier dan de iPod, en hij zou bovendien van aluminium zijn, maar dit is niet helemaal duidelijk. Ook is niet duidelijk hoeveel buffergeheugen de speler heeft. Er wordt vermeld 8 minuten, maar bij welke bitrate dat is wordt niet vermeld. Ik vermoed dat er (maar) 8mb in zit. Als deze speler daardoor net zulke grote pauzes heeft tussen de nummers als de MamboX P353 en de harddisk elke keer opspint bij het begin van elk nieuw nummer dan heb ik zoiets van "laat maar zitten"

Ook zou ik willen weten of de harddisk en de batterij zelf te vervangen zijn.

Maar hij ziet er wel heel erg mooi uit :9~

Onderaan de mp3man site staat trouwens vermeld dat hij geen backlight heeft terwijl dat op beide foto's wel zichtbaar is.. :?

EDIT: bij www.mmport.nl is de speler ook te koop (399,-) en daar staat vermeld dat deze wél over een backlight beschikt en bovendien gemaakt is van aluminium. De afgebeelde speler op www.mmport.nl is de bovenste.

Wellicht zijn er twee uitvoeringen van deze speler te koop?

Het vreemde is ook dat op www.mpio.com totaal niets te vinden is over deze speler...

Iemand al ervaringen?
De merken verschillen ook... of zie ik dat nou verkeerd?

www.gijsbesselink.com

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-02 10:11

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

JazzySOB schreef op 02 June 2003 @ 11:32:

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Iemand al ervaringen?
Alles wat je wilt weten staat in het HDD-topic, onder het kopje "E.Digital Odyssey 1000". Dit is exact dezelfde machine met een ander naampje.

Al met al lijkt het een heel aardig ding, maar in feite viel hij in de praktijk nogal tegen. Er zitten wat lelijke bugjes in de software (gelukkig is dit nog te verhelpen), het ding is gewoonweg groot en "zwaar" en het oppervlak is zeer krasgevoelig (daarbij is het ook nog vrij teer materiaal).

Naja. Kijk dus maar ff in het eerdergenoemde topique, er is zat te vinden.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04
Bedankt, ik ga er eens kijken! :)