Ik heb hier een D845PEBT2 met 2 Sata HD's. Nu heb ik de HD's gemirrord. Maar continu als ik bijv. drivers installeer van MB of ik doe er andere Hardware bij verbreekt de RAID controller (zit onboard), de Mirror (staat dat die aan het rebuilden is) Iemand enig idee of dit normaal is? Lijkt mij niet in iedergeval.
Dat lijkt inderdaad niet te deugen. Ik zou eerst es een kijkje nemen op de website van je moederbordfabrikant voor een vers bios.
Helpt dit niet, ga da eens kijken op de website van de fabrikant van de RAID-controllerchip; als het een bekend probleem is zal het er ongetwijfeld opstaan.
Biedt dit ook geen soelaas: terug naar de winkel.
Helpt dit niet, ga da eens kijken op de website van de fabrikant van de RAID-controllerchip; als het een bekend probleem is zal het er ongetwijfeld opstaan.
Biedt dit ook geen soelaas: terug naar de winkel.
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
Post eens je volledige PC specs. Het kan namelijk dat de voeding ontoereikend is.
Voor de rest is de informatie in je startpost ook behoorlijk geknepen .. Welke drivers? Welke hardware doe je erbij? Wanneer is de controller aan het rebuilden? Direct na het opstarten of in Windows? etc..etc..
Weest duidelijk en compleet. Beschrijf het probleem gedetailleerd vanaf het begin tot het eind. Vermeld ook wat je allemaal al zelf had uitgeprobeerd/getroubleshoot
Voor de rest is de informatie in je startpost ook behoorlijk geknepen .. Welke drivers? Welke hardware doe je erbij? Wanneer is de controller aan het rebuilden? Direct na het opstarten of in Windows? etc..etc..
Weest duidelijk en compleet. Beschrijf het probleem gedetailleerd vanaf het begin tot het eind. Vermeld ook wat je allemaal al zelf had uitgeprobeerd/getroubleshoot
lijkt wel of ie opnieuw gaat initialiseren ofzow, boot je van die sata drives ?
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Heb gekeken voor een bios update. Probleem was gelijk verholpen
Was van een P03 naar een P08 gegaan met bios versie. Zaten ook behoorlijk wat fouten in. Thanks.
Deze topic kan gesloten worden
Deze topic kan gesloten worden