.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 23:45 ]
*kuch*
En GoT is een serieus forum waar serieuse users komen. En van serieuse user verwachten wij dat ze eerst de huisregels lezen en deze toepassen... een beetje geven en nemen. Als je je probleem slecht of niet omschrijft, niet aangeeft wat je allemaal zelf hebt geprobeert, dan kunnen wij je niet snel helpen. Het zou zonde zijn als je enkel en alleen oplossingen aangedragen krijgt die je zelf al hebt geprobeert. Tevens geef je nu aan dat je zelf moeite hebt gedaan... dat zien we graag. Maar goed, ik mis het OS nog in de titelVerwijderd schreef op 02 June 2003 @ 10:33:
P.s. Jammer dat de vorige topic verwijderd/gesloten werd. Ik vind dit toch wel een serieus probleem en ben helemaal niet iemand die gelijk rent naar het forum van tweakers met met probleem. Alleen als de nood hoog is, of het word een beetje irritant dan wil je graag het probleem oplossen. Ook daar een beetje gebrip voor.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
*zucht*Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 14:51:
Maarja dat is het hele probleem dus, hij geeft geen eventid weer over die actie die ik had gedaan en waar hij dat dialoog weergaf met de melding "Naming information cannot...blablabla :P"
Niels
Verwijderd