Toon posts:

[Win2k] AD: Directory service is not available?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 23:45 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

*kuch* Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif <-- editknop ;)

reply getrashed...
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 10:33:
P.s. Jammer dat de vorige topic verwijderd/gesloten werd. Ik vind dit toch wel een serieus probleem en ben helemaal niet iemand die gelijk rent naar het forum van tweakers met met probleem. Alleen als de nood hoog is, of het word een beetje irritant dan wil je graag het probleem oplossen. Ook daar een beetje gebrip voor.
:)
En GoT is een serieus forum waar serieuse users komen. En van serieuse user verwachten wij dat ze eerst de huisregels lezen en deze toepassen... een beetje geven en nemen. Als je je probleem slecht of niet omschrijft, niet aangeeft wat je allemaal zelf hebt geprobeert, dan kunnen wij je niet snel helpen. Het zou zonde zijn als je enkel en alleen oplossingen aangedragen krijgt die je zelf al hebt geprobeert. Tevens geef je nu aan dat je zelf moeite hebt gedaan... dat zien we graag. Maar goed, ik mis het OS nog in de titel ;)

Heb je de link al bekeken die blackd je gaf in je vorige topic?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Nouja, om nog duidelijker te zijn het gaat om windows 2000, Ik heb nu ook weer wat gevonden op de website van Microschoft zelf (secedit). En nee de link van Blackd heb ik niet gezien.... misschien alweer tevroeg de nieuwe topic geopent.

Niels

• Han
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ja zover was ik inderdaad al wel gekomen en volgens mij verder maarja..... It won't work.....

Niels

• Han
  • Niet online

Han

Geef nou eens duidelijk aan welke linkjes je hebt geprobeert, wat er precies niet lukte....

Heb je alle linkjes bekeken? Alle oplossingen die op die sites staan geprobeert?

om eerlijk te zijn geloof ik daar niks van, daar heb je toch wel iets meer tijd voor nodig dan 8 minuten..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb "bijna" alles geprobeerd, ik heb zelf in de Knowledge base van micorsoft gekeken naar een oplossing, wel te vinden, maar werkt ook gewoon niet. Ik heb zelf al op google gesnuffelt.

Niels

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:10

mutsje

Certified Prutser

Graag eventid's van je local system en van de server als dat kan.(system and application)

Verwijderd

Topicstarter
Nou in de event viewer staat helemaal niks intressants, geen fout ofzo......

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:10

mutsje

Certified Prutser

Je krijgt een POPUP melding dus dat is al een eventid. Verder zal bij deze eventID ook nog een ander event staan wat betrekking heeft op jouw probleem. Dit vereenvoudigt het zoeken aanzienlijk namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Maarja dat is het hele probleem dus, hij geeft geen eventid weer over die actie die ik had gedaan en waar hij dat dialoog weergaf met de melding "Naming information cannot...blablabla :P"

Niels

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 14:51:
Maarja dat is het hele probleem dus, hij geeft geen eventid weer over die actie die ik had gedaan en waar hij dat dialoog weergaf met de melding "Naming information cannot...blablabla :P"

Niels
*zucht*

Sorry hoor... maar ik begin me nu een beetje te ergeren. Wij proberen jou te helpen met jouw probleem. Jij komt er niet uit. Als er iets gevraagt wordt dan post je dat toch gewoon even? Misschien ziet een ander wel iets wat jij over het hoofd ziet.

Je geeft meerdere keren aan dat je iets geprobeert hebt... wat dan? Post nou eens wat je hebt geprobeert. Post ook eens je eventid's. Laat anderen maar bepalen of het interessant is.

Verwijderd

gewoon vraagje tussen door heb je wel een Active Directory geinstalleerd op de server ???
Pagina: 1