Toon posts:

start.exe

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb net windows 2000 geinstalleerd en wanneer ik een cd in de cd-rom speler breng (office 97) krijg ik een melding dat het bestand start.exe niet gevonden kan worden, autorun gaat niet draaien. Ik kan wel gewoon bij de cd-rom door rechtsklikken en openen en setup kan ik ook gewoon uitvoeren. Zou iemand mij hier verder mee kunnen helpen??

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 09:53:
Ik kan wel gewoon bij de cd-rom door rechtsklikken en openen en setup kan ik ook gewoon uitvoeren.
Wat is dan het probleem?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Is het alleen bij de office 97 cd of heb je er meerdere geprobeerd ?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Wat is je probleem nou dan?
De setup van Office start niet automatisch, maar als je hem handmatig in de dir van je CD start, werkt het.

Dan is het probleem toch opgelost?!?
Of is het zo dat er bij geen enkele CD een autorun gestart wordt?!?

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
CD beschadigd of CD-Rom spelen ff schoonmaken :?

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:26
Is dat toevallig een Slimme Rom van Office 97? Die had ik ook en daar zat een foutje in de autorun.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Even doorlezen voordat je een topic opent:

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Windows Operated Systems - Policy

Met name de stukken over wat te doen voor je een topic opent, hoe je een topic dient te openen, welke info je dient te geven, aangeven waar je hebt gezocht (onderbouwen met URL's) en waar je topictitel aan dient te voldoen...

Je topic gaat dicht. Eerst even zoeken, dan FAQ's lezen en eventueel, wanneer je er niet uit komt, een nieuw topic openen. Maar wel volgens de policy's graag... Succes :)

[ Voor 16% gewijzigd door Han op 02-06-2003 10:20 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.