Ga eens bij de IIyama stand kijken, daar zijn ze volgens mij te koop voor een goede prijs. Je krijgt er ook nog eens een gratis karretje bij, waarmee je je pronkstuk kunt vervoeren.
Denken jullie dat die nieuwe A902MT nog gaat zakken in prijs op de HCC, of zal ik nog een paar weekjes wachten??
Explore everything - Maak je er niet zo druk om
aikeleer. dat icoontje komt me wel heel bekend voor
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Hmm vorig jaar verkochten ze helemaal geen monitoren bij de IIyama stand...niet dat ik er dit jaar geweest ben 
Verwacht niet dat de prijzen van redelijke goede monitoren (waar IIyama er één van is) zullen dalen. Ik heb 2 jaar terug 1300 gulden voor m'n A901HT betaald en dat kost ie nog steeds.
Verwacht niet dat de prijzen van redelijke goede monitoren (waar IIyama er één van is) zullen dalen. Ik heb 2 jaar terug 1300 gulden voor m'n A901HT betaald en dat kost ie nog steeds.
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
De 451pro is 4000,- Bij bijna elke stand die ik gezien heb.. Ze zijn echter zeeeer populair. Vrijdag waren ze rond 16:15 op veel plaatsen uitverkocht. Ik heb de mijne maar bij funprice gekocht.. Met een leuk webkemmetje
Verwijderd
Ja dat was klote, alle leuke was uitverkocht. Het geheugen voor 150 gulden, de 19" Iiyama (die van achthonderdnogwat) etc
heb ik van www.hamsterdance.comOp zaterdag 25 november 2000 17:33 schreef heuveltje het volgende:
aikeleer. dat icoontje komt me wel heel bekend voor
Daar stond dat icon, dus niet van jou gejat
Verwijderd
4000 piek????SJEESUS 22 inch ofzo?????Op zaterdag 25 november 2000 18:40 schreef XKB het volgende:
De 451pro is 4000,- Bij bijna elke stand die ik gezien heb.. Ze zijn echter zeeeer populair. Vrijdag waren ze rond 16:15 op veel plaatsen uitverkocht. Ik heb de mijne maar bij funprice gekocht.. Met een leuk webkemmetje
Verwijderd
Kreeg bij laatste PCM een bonnenboekie....... Zat ook bon in van ons aller Computerland. Staat op: bij aankoop in winkel van hun krijg je 5% korting op beursprijs........ en ook nog tot eind van jaar 10% op winkelprijs!
Nou, zo'n iyama van 1400 piek en dan 140 piek eraf.....is toch zeeeeeeeeer interessant. Dat vind je niet op een beurs!
Nou, zo'n iyama van 1400 piek en dan 140 piek eraf.....is toch zeeeeeeeeer interessant. Dat vind je niet op een beurs!
Pagina: 1