Toon posts:

Vigor 2200e netwerkprobleem

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal !

Ik heb mijn vigor 2200E aangesloten op een @home breedband verbinding. Na het installeren van de router kan ik wel internetten / mailen via beide pc's (win98) maar ik krijg het niet voor elkaar om beide computers op het netwerk te krijgen. Heb jullie een handleiding of tips voor mij hie ik de benodigde instellingen in Windows kan invoeren? Ik heb geen idee wat er allemaal moet worden gedaan. Ik kan dus mijn beide pc's niet vinden onder het icoontje netwerk op de desktop.

Tot nu toe heb ik enkel de netwerkkaarten geinstalleerd en deze automatisch een IP adres laten verkrijgen.

Hopelijk kun jullie me voorzien van wat tips want ik begin bijna radeloos te raken.....ben er al dagen mee bezig

Alvast bedankt,

Manuel :| :|

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Help Help!!!!!!!

en

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

graag geen hoofdletters en HELP!!! meer plaatsen in de titel. Heb je al gezocht en de FAQs bekeken?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 20:19

momania

iPhone 30! Bam!

Ten eerste heeft schreeuwen in de topic title geen zin, lees daarvoor even :
Help Help!!!!!!!

Ook kun je vast in 1 van deze links je oplossing vinden:
FAQ Network Troubleshooting
Hoe deel ik Internet ?

En aangezien je nieuw bent, raad ik je aan ook even de algemene FAQ en policy door te lezen: [FAQ=,]Registratievoorwaarden en faq[/FAQ]

Succes ;)

Ow ja, crossposten heeft al helemaal geen zin...

[ Voor 6% gewijzigd door momania op 02-06-2003 09:02 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:00
Kijk hier eens:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/642065

Trouwens, je caps zit vast. ;)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Conclusie: lees eerst die FAQ even door, probeer daar de stappen uit te voeren.

Mocht het dan nóg niet lukken mag je een nieuw topic hier openen mits je een normale dekkende topictitel neemt en duidelijk aangeeft wat je geprobeerd hebt en waarom het niet hielp.

En voortaan aub je topic in 1 forum plaatsen, dwz het goede.... crossposten is niet toegestaan :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.