AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Het probleem kan 'em in je geluidskaart liggen, dat de input overstuurd wordt. Kijk daar eens naar door de specs van de mic te vergelijken met die van je geluidskaart.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Thnx voor de reply, maar de mic is aangesloten op een Camcorder (Sony TRV-60) het probleem blijft. Ook aansluiten op een (sony) minidisc geeft geen verbetering.
Toevallig weet ik dat 'r iemand op GoT zit die dezelfde mic nog op zolder heeft liggen. Misschien dat hij/zij licht in de duisternis kan scheppen?
Toevallig weet ik dat 'r iemand op GoT zit die dezelfde mic nog op zolder heeft liggen. Misschien dat hij/zij licht in de duisternis kan scheppen?
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Volgens mij "klapt" elke microfoon dicht als je daar pompiedomp in zegt zonder plopscherm. Grote luchtverplaatsing die het membraam naar achteren slaat. Dus als het alleen bij in je hand pompiedom roepen is, is er niks aan de hand.
Edit:
Sorry beter lezen. Kijk eens wat de max SPL is voor deze mic. Er zijn wel meer mics die niet goed tegen harde volumes kunnen.
Edit:
Sorry beter lezen. Kijk eens wat de max SPL is voor deze mic. Er zijn wel meer mics die niet goed tegen harde volumes kunnen.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 21:52 ]
Sja, 115 dB is absoluut niet veel als max spl voor een mic, maar je moet toch wel redelijk je best doen om daar aan te komen. Ik denk dan ook niet dat dit het probleem is. Waarschijnlijk is het gewoon clippen doordat je het max signaalniveau van de opname apparatuur overschrijdt. Kortom, de gain van de pre amp is gewoon te veel waarschijnlijk. Ik weet niet of de gain van de pre amp variable is op je camcorder?
Pagina: 1