Toon posts:

HP psc 2110, inst. problemen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gister een psc 2110 gekocht deze werkt half ;)
ik kan wel printen maar het scannen werkt niet een copie maken zonder de pc echter wel...

zodra ik de driver van de scanner ga installeren krijg ik de volgende fout
The Class installer has denied the request to install or upgrade this device.
Iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen ?

ik denk zelf dat dit probleem is ontstaan door mijn eigen toedoen...
ik heb de printer aangesloten voordat ik de software geinstalleert heb dom dom dom :X maar dit moet toch niet zulke gevolgen hebben ?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maxxx/hp/1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maxxx/hp/2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maxxx/hp/3.JPG

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 23:22
Begin eens opnieuw. Apparaat loskoppelen. Drivers uninstallen. Herstarten. En dan nog een keer beginnen, maar dan wel de handleiding volgen.

Verwijderd

Topicstarter
Jimsterrr schreef op 02 June 2003 @ 00:25:
Begin eens opnieuw. Apparaat loskoppelen. Drivers uninstallen. Herstarten. En dan nog een keer beginnen, maar dan wel de handleiding volgen.
al 3x gedaan zowel in veilige modus als normaal...

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 22:12
Ik meen dat er bij HP een tooltje te vinden is om de installatie ongedaan te maken. Moet je daar maar eens in de FAQ lezen.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Verwijderd

Topicstarter
RudiVader schreef op 02 June 2003 @ 00:31:
Ik meen dat er bij HP een tooltje te vinden is om de installatie ongedaan te maken. Moet je daar maar eens in de FAQ lezen.
heb de hp site al omgespit geloof ik :|

Verwijderd

ik heb dezelfde, met dezelfde fout gemaakt.
in "software" oude installatie ongedaan gemaakt, usb uit de pc getrokken en de software opnieuw geïnstalleerd.
daarna pc opnieuw opgestart en usb weer aangesloten.
in het boekje staat dat je bij installatie onder xp een foutmelding kunt krijgen maar dat je gewoon de software moet installeren.
daarna moet alles werken.
bij mij wel althans.
nadeel van deze printer copieerapp. en scanner is de tijd die hij er over doet op een P III 550 Mhz.
leuke snelheden haal je op een P4 of een AMD 1700 of hoger, vooral wat scannen betreft.

succes :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:15

JT

VETAK y0

Als dat niet werkt, moet je is proberen SP1 te installen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
JT schreef op 02 juni 2003 @ 00:47:
Als dat niet werkt, moet je is proberen SP1 te installen.
lol welke idioot gebruikt er nu geen sp1 :?

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Die printer heb ik hier prima werkend op een WinXP systeem. Bij mij maakt het trouwens niet veel uit wat ik eerst installeer, de software of de drivers. Beide keren werkte het prima.
SP1 installeren lijkt me niet nodig, die heb ik nl. ook niet.

🖥️ | 🏎️ | 🚙

Verwijderd

Topicstarter
MadMarky schreef op 02 juni 2003 @ 00:51:
Die printer heb ik hier prima werkend op een WinXP systeem. Bij mij maakt het trouwens niet veel uit wat ik eerst installeer, de software of de drivers. Beide keren werkte het prima.
SP1 installeren lijkt me niet nodig, die heb ik nl. ook niet.
dat zou ik ook denken maar ik ik krijg een mooie vage foutmelding :|

• JT

JT

VETAK y0

Ik heb dus hetzelfde probleem alleen van met mijn geluidskaart (Philips Seismic Edge) onder WinXP...heb al cd-drivers geinstalled, nieuwste drivers geinstalled en ik krijg precies dezelfde melding |:(

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Topicstarter
JT schreef op 02 June 2003 @ 11:25:
Ik heb dus hetzelfde probleem alleen van met mijn geluidskaart (Philips Seismic Edge) onder WinXP...heb al cd-drivers geinstalled, nieuwste drivers geinstalled en ik krijg precies dezelfde melding |:(
dus ik heb hier nog lotgenoten ook :P

• JT

JT

VETAK y0

w031, hij werkt hier. Je moet ' Update drivers' doen met rechter muisknop bij Device Manager en dan ipv express moet je advanced kiezen, die eronder, probeer dat is.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Topicstarter
JT schreef op 02 June 2003 @ 16:17:
w031, hij werkt hier. Je moet ' Update drivers' doen met rechter muisknop bij Device Manager en dan ipv express moet je advanced kiezen, die eronder, probeer dat is.
allang geprobeert mocht niet baten..

Verwijderd

Topicstarter
*kick* Iemand?
Pagina: 1