Toon posts:

Toegang tot huiskamer

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Admins,

Afgelopen middag heb ik een topic aangemaakt in Stuffis Generalis met de titel: 'Wat doe jij in het dagelijks leven'. Nu heeft een van de admins deze verplaatst naar de [HK] (huiskamer) alleen hiervoor heb ik geen toegang aangezien ik nog niet op mijn 150 posts zit. Graag zou ik wel zien wat voor antwoorden er op mijn topic gegeven worden alleen is dit dus nu niet mogelijk. Ik begrijp het beleid van GoT dat ze geen trammelantschoppers in deze forums willen hebben, en de verhalen rondom de calamiteiten betreffende de [HK] zijn me ook bekend. Hierbij zou ik toch willen vragen of jullie een uitzondering willen maken, en mij toegang te verschaffen tot dit forum.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-10 16:33

Arno

PF5A

Als je geen HK rechten hebt, heb je ook geen recht om een HK topic te openen. Ik vrees dat dit niet door zal gaan voor je.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Als je nog net even verder had gezocht weet je ook dat we geen uitzonderingen maken. Helaas chocoladepasta .... :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
het gaat ook niet meer om 150 posts.... lees [rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-20.000***[/rml] maar even, dan ben je weer op de hoogte ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We selecteren al niet meer op basis van het aantal techposts. We zijn begonnen met een screening, voor meer informatie, zie: [rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-20.000***[/rml]

Aangezien jouw UserID (44.716) boven de 20.000 ligt en dus niet binnen de range valt, kun je helaas nog geen aanvraag doen. Een uizondering voor jou zou niet eerlijk zijn tegenover de anderen, dus ik vrees dat we daar dan ook niet mee gaan beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Zie bovenstaande reacties :)

anders blijven we bezig ;)

rest je alleen nog om maar af te wachten totdat jouw userID range aan de beurt is...

Kunnen hier wel over discussieren maar dat is in het verleden al vaak genoeg gebeurd (met steeds dezelfde uitslag ;))

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.