[laptop] Dood door in standby op te bergen?

Pagina: 1
Acties:

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-07 21:17

Gwannoes

Solderen moet je leren

Topicstarter
Hallo,

Een vriend van mij heeft een laptop die het niet meer doet. Is een Celeron 600, of in die buurt. Hij had hem in standby gezet, en iemand anders heeft hem toen zo in de tas gestopt, en een tijdje laten zitten. Vriend komt terug, haalt gelijk de laptop weer uit die tas. Laptop doet het nog: Hij kan het apparaat gewoon uitzetten.

Volgende dag doet het apparaat NIETS meer... Accu opgeladen uiteraard, nog steeds niets.

Kan dit komen doordat hij in die tas heeft gezeten? Is hij te warm geworden? Het lijkt mij dat hij dan gelijk al kapot moet zijn gegaan. Nu kon hij hem nog gewoon afsluiten etc., dan zou het toch niet aan die warmte kunnen liggen???

Hmmz, hier komt dus m'n sig

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb mijn notebook vaak zat in mijn tas zitten terwijl hij aan staat (en dan ook bezig is, laatst even 1GB gerarred tussen Arnhem en Cuijk B))

probeer eens een ATX reset. Hitte zou het niet aan moeten liggen, tenzij je echt een brandgeur ruikt.

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-07 21:17

Gwannoes

Solderen moet je leren

Topicstarter
Wat is die ATX reset? is dat een jumper op het mobo? Waar kan ik die vinden?

Hmmz, hier komt dus m'n sig

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:46
Al de acu er even afgehaald, en een paar mins gewacht alvorens de accu weer erin te doen en trachten aan te zeten ?

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.