Toon posts:

Welke brander? Aopen/Plextor (AUB SNEL ANTWOORD)

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Voor zover ik de prijzen weet van de HCC is de Plextor 8x4x32x brander 399,- en de Aopen 12x10x32x brander 450,-.

Mijn vraag: welke van de 2 branders kan ik het beste nemen? De Aopen ondersteunt volgens mij geen CloneCD (iemand dat gedaan met de aopen??).

Ik heb een duron 600 met 7200 rpm 20,4 gb hd en 128 mb ram.

Welke kan ik het beste kopen??

AUB Snel antwoord want ik wil de brander vandaag kopen dus...

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 08:48

BEVEL

s9.BeVeL

Ik zou lekker voor de Aopen gaan... lekker snel !!!

Verwijderd

Waarom niet iets meer uitgeven voor een plextor met burnproof (fl 585), op lange termijn verdien je dat terug aan niet gesloopt cd-r's.

Denk je nah, niet nodig, dan kan je wel die A-Open nemen, is opzich goed ding.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Inderdaad, ze zeggen wel dat de Aopen hetzelfde loopwerk heeft als de Plextor, maar de Aopen heeft GEEN burnproof. Ik zou dan ook gewoon voor de Plexwriter gaan.

edit:

Sorry, lezen is ook een kunst.. :) (ben net wakker, dat zal het zijn). De keuze tussen die 2, dan zou ik de Aopen pakken. 12x is toch net iets relaxter dan 8x. Maar ik ben het wel met Conz eens, het verschil is wel zo'n 130 gulden, maar dan heb je de IDE burnproof Plex. Met die brander moet je gewoon moeite doen om een cdr te verneuken :)

Verwijderd

Hi, ik zou voor de Plextor gaan.
Idd, Aopen ondersteund NIET CloneCD. Denk ook niet dat dit gaat gebeuren. Heb zelf de Aopen 6*4*24 gehad. Afgelopen week verkocht en de Plextor 12*10*32 besteld bij NTS. Helaas niet op voorraad :( Dus ik zal nog ff geduld moeten hebben.

Greetz,

Verwijderd

Koop de Plextor 12/10/32 met Burnproof tech zeker je geld waard

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Euh..ik heb geen goede ervaringen met AOPen...mijn 1e AOpen writer was na 3 maanden verrot en de vervaning die ik toen kreeg was na 2 maanden verrot...nu Plextor, want AOpen..ik heb er niet zo'n vertrouwen meer in

Verwijderd

Plextor! :)

Verwijderd

de keuze tussen die twee dan zou ik gaan voor plextor, aangezien je ook clonecd ondersteuning wilt. Beide zijn niet burn-proof maar als je niet een lopende band productie hebt van cd's heb je ook geen burnproof nodig en is 8x voldoende snel.
Dat geld kun je dan ergens anders voor gebruiken. Denk je dat je de writer ontzettend veel gaat gebruiken dan is een burn-proof wat mooier en het het geld waard.

Verwijderd

A-open is van binnen een ricoh loopwerk, plextor is gedeeltelijk sanyo...

maar wat ik nog steeds niet weet is die lite on, heeft wel burnproof maar verder dezelfde specs als de plexie? (clonecd enzo)

Verwijderd

Mijn Sony 8x4x32x pakt ook CloneCD..... gezien op de beurs maar voor hoeveel? Ik weet het niet meer......

Verwijderd

mijn oude aopen brander crw9420 was klote, heb nu een plextor....en da's toch heel wat beter, dus ik zou zeggen: PLEXTOR, aopen is gewoon shit.

Verwijderd

als ik jouw was, dan zou ik toch de plextor nemen.... de beste....

AOpen is toch Philips van binnen DUS!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Lite-On heeft ook burnproof.

Sanyo bepaald wie er wel en wie er niet burnproof mag gebruiken. Alleen als je betrouwbaar genoeg bent kom je door de test.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

PLEXTOR .. zeker geen aopen...

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

Waarom reageren jullie op een topic van 7 maand oud???????????????????
Ik zou trouwens ook wel voor lite- on gaan NU

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik denk dat de starter nu wel zn brander gekocht heeft hoor inmiddels ;)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.