AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
CyberDoX schreef op 07 June 2003 @ 12:41:
He Valentino, heb jij ergens al een vette superbike gezien oid?
iets zoals deze:
[afbeelding]
Op GTAForums.com stond er wel 1tje..maar die's nog steeds in de maak volgens mij..
De ducati vordert lekker, hij gaat dus binnenkort proberen om hem ingame te krijgen.Here we are again.... a new WIP screen:
Ps: the exhausts were a little difficult to model, so I used much polys (something like 800)... I think that the entire bike will be around 8000. A little much for a model that works in a game, but
PPS: I've seen Dazla topic about bikes hierarchy and dummies, and i think that in the next few days I'll give a try to import the Ducati in Vice City
PCJ600 SUXXXXXX!!!!
Yamaha yzf R1Anyway, just for you guys, I've made a 'smoother' version.
And about releasing it for VC, ummm, I have no idea how. I havent imported a vehicle to GTA3 b4. If there's a clear tutorial and it's easy enough (just adding tags), I'll take a shot at it. And I dont think there are any bike mods for VC as of yet... so I'll seek help when someone is able to import it
Dies niet zo enthousiast over importeren in vc
Suzuki GSX 1000r, is ook druk bezig dus
i dont have the dummies yet, i figure ill start looking into it more intuitively when a proper exporter is created that generates environment map data... till then, ill be lightwaving some other crap, and working on this sparingly.
Can't wait!
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
kan zelf ook niet wachten!!
HubbaCyberDoX schreef op 04 juni 2003 @ 13:12:
'k snap nog steeds niet hoe ik van die 3d rims eronder zet.ken iemand ff korte makkelijke uitleg geven? zou fijn zijn
want kijk, dit ziet er toch niet uit
[afbeelding]
bvd
Waar kan je die impreza downloaden?
Check out my verzameling:

Ik moet er nog een paar doen, o.a. Subaru en nog een betere Supra. En dan nog een paar lowride pimpbakken, maar ik heb nu effe genoeg gedaan.
Meeste auto's heb ik het weggedrag nog verbeterd, de monstertruck was niet overeind te houden, nu kun je er redelijk mee over andere auto's stuiteren
I'm not as think as you stoned I am
Nog wat actiepics van me mooiste auto's

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Anoniem: 47730
Dodge Charger waar haal ik die?stefijn schreef op 07 June 2003 @ 15:24:
Nice
[afbeelding]
Ik moet er nog een paar doen, o.a. Subaru en nog een betere Supra. En dan nog een paar lowride pimpbakken, maar ik heb nu effe genoeg gedaan.
Meeste auto's heb ik het weggedrag nog verbeterd, de monstertruck was niet overeind te houden, nu kun je er redelijk mee over andere auto's stuiteren
Ik begin meteen met modden
Waar heb je die Charger vandaan?stefijn schreef op 07 juni 2003 @ 15:58:
Zitten er bij. Bij sommige auto's niet, zoals bij de lancia en die Shelby GT 500. Dan moet je kiezen tussen de standaardvelgen.
Nog wat actiepics van me mooiste auto's
[afbeelding]
Edit: laat maar, allemaal al gevonden
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 47730 op 07-06-2003 16:48 ]
Letterlijk uit de startpost:SlinkingAnt schreef op 07 juni 2003 @ 16:34:
Waar halen jullie al die auto's vandaan?
* hier bijvoorbeeld
* hier ook bijvoorbeeld(pas op met je vuurmuur, het kan de site blokkeren)
er zijn er nog meer, maar hier vind je al behoorlijk wat
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Het lukt mij dus echt niet om auto's toe te voegen, er is altijd wel wat. Tot nu is alleen de Eleanor mij gelukt toe te voegen, bij de rest crashed ie, laat 'ie maar een keer zien en daarna nooit en hij crashed, de auto's komen niet te voor schijn etc etc.
Met die Wheelmod (

Echt alles is ubervaag, ik snap het niet
Of opzoek gaan naar een mod die wel een wielen heeft, Mijn ervaring is dat als er een los .Bmp bestandje met een wiel is bijgevoegd het dan niet werkt..............
--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---
maar kan je gewoon auto's van gta3 gebruike
Anoniem: 17735
Ja, maar met de handling enz. goed zetten heb je volgens mij wel vaak een probleem.Don3k schreef op 07 June 2003 @ 19:11:maar kan je gewoon auto's van gta3 gebruike
Mwaaaj, ziet er vet uit he, ook die binnenkant is mooi gemaakt...'k heb hem van gta3mods. 't is alleen ff zoeken...maja
enig minpuntje vind ik dat ie van afstand een blok blauw is...als je hem naderd veranderd ie in de supra...btje vaag maja...:/
wel kewl oto
Anoniem: 85908
Waarom doet die link het niet? Wil graa member wordenAnoniem: 61986 schreef op 06 June 2003 @ 20:49:
we hebben nog steeds members nodig he![]()
irc://irc.tweakers.net/[vc]fnf
FnFmod is coming...
maar nog steeds, ik moet nog is kijken voor de 3d wheels
Das een irc-channel, moet je wel een IRC-client hebben geinstalleerdAnoniem: 85908 schreef op 07 June 2003 @ 23:11:
[...]
Waarom doet die link het niet? Wil graa member worden
Tesla Model Y RWD (2024)
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Euh PrintScreen (jah, daarzo, naast Scroll Lock-Marshal- schreef op 07 June 2003 @ 23:44:
Hoe maak je een screenshot. Ik heb nu al mijn hele toestenbord gehad maar nog niks gevonden wat op een screenshot lijkt
Als dat niet werkt, moet je bij controls ofzo wel ergens een knop kunnen instellen voor screenshots, of je leest ff de readme.
Tesla Model Y RWD (2024)
Dat kan natuurlijk ook--MeAngry-- schreef op 07 juni 2003 @ 23:46:
[...]
Euh PrintScreen (jah, daarzo, naast Scroll Lock![]()
). En dan plakken in Paint oid... (Denk ik).
Als dat niet werkt, moet je bij controls ofzo wel ergens een knop kunnen instellen voor screenshots, of je leest ff de readme.

Anoniem: 66420
hoe install ik dat?--MeAngry-- schreef op 07 June 2003 @ 23:17:
[...]
Das een irc-channel, moet je wel een IRC-client hebben geinstalleerd(Zoals mIRC of Chatzilla)
Een Eleanor???Anoniem: 66420 schreef op 07 juni 2003 @ 23:55:
arg! ik kan geen auto's toevoegen het lukt me gewoon niet! ik importeer ze allemaal maar ze veranderen gewoon niet! alleen zoals al eerder gepost is de eleanor gelukt te importeren! de rest lukt me gewoon niet!!

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 08-06-2003 00:08 ]
het is een
1967 Ford Shelby Mustang GT500
miss dat je hierdoor iets verder komt? iig een schat van een auto
Heb je 'Gone in 60 seconds' gezien?
Die 'ouderwetse' auto die hij als laatste gaat stelen en dan over die vrachtwagen springt om te ontsnappen...
http://www.cobracountry.c...tos/RL-68-GT500-GISS.html
Hij ziet er sch8ig uitVatt schreef op 08 June 2003 @ 00:20:
[...]
Heb je 'Gone in 60 seconds' gezien?
Die 'ouderwetse' auto die hij als laatste gaat stelen en dan over die vrachtwagen springt om te ontsnappen...
http://www.cobracountry.c...tos/RL-68-GT500-GISS.html
Nee, nog niet gezien Gi60S. Is het een topper?
Maargoed ik heb net een BMW M Roadster
En nu ik weet hoe die screenshot werken ook maar meteen wat plaatjes

Als iemand nog een mooie Volvo mod weet, please tell me!
ik kan geen fotos in GoT plaatsen alleen maaar linkjes. das ook kl*te.
Bedankt
Kijk dit bedoel ik
zo zet ik het neer:
[img]link[/img]
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 08-06-2003 00:43 ]
Een verwijzing naar een plaatje maak je zoAnoniem: 85908 schreef op 08 June 2003 @ 00:40:
Ik snap niet hoe ik screenshots kan plaatsen... Hoe doen jullie dat?? gebruiken jullie een site om de link te plaatsen? En zo ja welke?
ik kan geen fotos in GoT plaatsen alleen maaar linkjes. das ook kl*te.
Bedankt
[afbeelding]
1
| [img]http://www.domein.nl/plaatje.jpg[/img] |
Hoef je alleen nog ergens een plaatje te uploaden
Zo zet ik het neer, maar ik zie alleen een x-Marshal- schreef op 08 juni 2003 @ 00:44:
[...]
Een verwijzing naar een plaatje maak je zocode:
1 [img]http://www.domein.nl/plaatje.jpg[/img]
Hoef je alleen nog ergens een plaatje te uploaden
Als ik kijk waar dat kruisje naar verwijst zie ik dit
http://www.picturetrail.c...id=2223086&imgid=26851007
Dat is een of andere inlog pagina en geen plaatje. Je moet een directe link naar het plaatje maken. De URL moet dus op .jpg / .gif / enz. eindigen
[ Voor 3% gewijzigd door -Marshal- op 08-06-2003 01:05 ]
login is JeFFrYBMW pas ????????/, staat toch niks op, alleen die ene BMW-Marshal- schreef op 08 juni 2003 @ 00:57:
[...]
Als ik kijk waar dat kruisje naar verwijst zie ik dit
http://www.picturetrail.c...id=2223086&imgid=26851007
Dat is een of andere inlog pagina en geen plaatje. Je moet een directe link naar het plaatje maken. De URL moet dus op .jpg / .gif / enz. eindigen
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 08-06-2003 01:34 ]
Anoniem: 17735
Anoniem: 85908 schreef op 08 June 2003 @ 01:08:
[...]
login is JeFFrYBMW pas ********, staat toch niks op, alleen die ene BMW

In je album kijken, en dan op de foto rechtsklikken en dan bij 'properties' kijken wat het adres van de foto is.
Bedankt stom van meAnoniem: 17735 schreef op 08 juni 2003 @ 01:26:
[...]
[afbeelding]
In je album kijken, en dan op de foto rechtsklikken en dan bij 'properties' kijken wat het adres van de foto is.
Heb ook nog een BMW Z3 en een Honda CRX. Plaatjes daarvan rond 12:00
Ga nu maffen mzzl!
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 08-06-2003 01:35 ]
Weet iemand misschien hoe ik de wielen iets groter kan krijgen zodat het wat beter uit ziet bij deze wagen?
hoe heb je in godsnaam die monstertruck in het spel gekregen? ik neem aan dat dat de "fart monster truck" is? zou je misschien een handleiding willen posten hoe je dit gedaan hebt? want de handleidingen die hier staan doen t niet bij mij!! ik snap er zelf ook niets van!!stefijn schreef op 07 juni 2003 @ 15:24:
Nice
[afbeelding]
default.ide bestand readonly uitzetten. Dan in de regel van de betreffende auto (welke heb je vervangen?) staat een getal van 237-250 (niet helemaal die range). Dat getal bepaalt welke velg je ziet, het getal erachter bepaalt de grootte (staat nu waarschijnlijk op 0,7) Maak daar 0,85 van.Sjonny75 schreef op 08 juni 2003 @ 01:40:
[afbeelding]
Weet iemand misschien hoe ik de wielen iets groter kan krijgen zodat het wat beter uit ziet bij deze wagen?
[ Voor 13% gewijzigd door Stefke op 08-06-2003 09:41 ]
stefijn schreef op 08 juni 2003 @ 09:41:
Dat is de Fart Monstertruck. En ik heb het net zo gedaan als andere auto's. Zip uitpakken, 2 files in de gta3.img zetten, handling.cfg aanpassen en default.ide aanpassen.
[...]
default.ide bestand readonly uitzetten. Dan in de regel van de betreffende auto (welke heb je vervangen?) staat een getal van 237-250 (niet helemaal die range). Dat getal bepaalt welke velg je ziet, het getal erachter bepaalt de grootte (staat nu waarschijnlijk op 0,7) Maak daar 0,85 van.
thnx, dat zie een stuk beter uit
tnx
Alstu:Anoniem: 85908 schreef op 08 June 2003 @ 11:35:
Hoe heet het programmatje waar je je geadde autos de namen kan veranderen... Dus als je een auto pakt, zie je ipv een Cheetah --> BMW M3![]()
tnx
http://gta3.gamigo.de/dlfile.php?id=3864
Ik maak er zonder problemen altijd "OLDautonaam.etc" vanAnoniem: 66420 schreef op 08 June 2003 @ 10:51:
ik begrijp dat ik dus beter de bestanden kan verwijderen ipv er een .dff.bak/.dffbak van maken? ik ga het nu proberen!

maar hoe zorg ik ervoor de de kleur altijd rood is.
Kleuren kun je aanpassen in carcols.dat
hoe krijg ik die gefixed? motorkap+frontbumper+achterkant is gewoon goed
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 61986 op 08-06-2003 13:01 ]
Met deze uitleg van Rtukkers is het mij gelukt
Die heb ik gevolgd en heeft altijd goed gedaan. Nu zie ik ineens mijn gedownloade auto's niet meerAnoniem: 61986 schreef op 01 June 2003 @ 22:38:Even een voorbeeldje:
We hebben een nieuwe auto gedownload, Deze auto vervangt de Stallion. Deze download betreft de volgende bestanden: stallion.dff en stallion.txd.
1) We openen GTA3.IMG.
2) We Deleten (of Renamen) het bestand stallion.txd. Nu importeren we het gedownloade bestand stallion.txd. Hetzelfde doen we met het bestand stallion.dff.
3) Klaar = CyberDoX.
LET WEL OP: Vaak zit er ook nog een setup.txt bestandje bij. Hierin staan vaak gegevens die je kunt vervangen in carcols.dat, handling.cfg en in default.ide.
Ennúh....maak ALTIJD een backup van de bestanden die je gaat aanpassen, dat kan een hoop ellende voorkomen . Vaak zijn dat deze bestanden:
- \Grand Theft Auto Vice City\data\carcols.DAT
- \Grand Theft Auto Vice City\data\handling.CFG
- \Grand Theft Auto Vice City\data\default.IDE
- \Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.IMG
- \Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.DIR
En als je effe een backupje maakt van je models en data map dan is het toch geen probleem?
maakt nix uit; da's met de handling en zo. iets wat je ook kunt veranderen.stefijn schreef op 08 juni 2003 @ 16:14:
Ik probeer nu de voodoo te vervangen, maar dat lijkt niet te lukken. Is dat al iemand gelukt? Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een monstertruck te krijgen met variabele wagenhoogte, maar waarschijnlijk zijn die files voor de voodoo net iets anders vanwege die springfunctie
daarnaast kan 't zijn dat je car voor gta3 is en niet helemaal flex werkt met vc
Volgens mij zit die pneumatische vering niet in de handling.cfg ook
[ Voor 81% gewijzigd door Stefke op 08-06-2003 16:34 ]

Ik hoop dat die in Gta VC komt..
I served in a company of heroes.
En valentino, waar kom je aan dat smily
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 08-06-2003 16:42 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Volges mij isdie al klaar
Vraag is: Wanneer is het mogelijk m in Vice te importeren?
Allemaal:
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
kan ook geen auto's downloaden van http://www.gta3mods.de/gta3_cars3.php
Maar goed kan iemand dus 1 van de 3 benodigde tools hosten ? of een link geven waar ze wel staan, ik heb google al gebruikt.
[ Voor 29% gewijzigd door Roberto op 08-06-2003 17:02 ]
Anoniem: 81768
nevermind ik heb m al gevonden op deze site
http://www.gamenavigator.ru/files/file2099.html
[ Voor 33% gewijzigd door Turismo op 08-06-2003 17:46 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Ah maar jij hebt wel 1 van die 3 tools ???Turismo schreef op 08 June 2003 @ 17:18:
zou iemand die groene fnf groene supra kunnen uploaden of mailen naar me, want overal waar ik m download is het zon selfinstall exe waarvoor je GTA III geinstalleerd voor moet hebben.
Zou je die kunnen mailen ?
welke tool bedoel je dan? om auto's te vervangen met anderen?RS_003 schreef op 08 June 2003 @ 17:21:
[...]
Ah maar jij hebt wel 1 van die 3 tools ???
Zou je die kunnen mailen ?
die uit de topicstart kan ik iig downloaden imged 0.2
[ Voor 3% gewijzigd door Turismo op 08-06-2003 17:26 ]
Download nu één van de onderstaande programma's;Turismo schreef op 08 June 2003 @ 17:24:
[...]
welke tool bedoel je dan? om auto's te vervangen met anderen?
die uit de topicstart kan ik iig downloaden imgtooldus je zal wel iets anders bedoelen
IMG Ed 0.2
ViceTXD v.1.0.b
TDX Tool
Als je zo'n proggie hebt, open je het bestand GTA3.IMG. In dit bestand zie je alle .TDX's en .DFF's staan.
1 van die 3. De rest kan ik zelf wel neem ik aan
[ Voor 9% gewijzigd door Roberto op 08-06-2003 17:26 ]
Heej maar ik kan IMG ed 0.2 dus gewoon downloaden, maar ik mail m wel ff naar jeRS_003 schreef op 08 juni 2003 @ 17:26:
[...]
Download nu één van de onderstaande programma's;
IMG Ed 0.2
ViceTXD v.1.0.b
TDX Tool
Als je zo'n proggie hebt, open je het bestand GTA3.IMG. In dit bestand zie je alle .TDX's en .DFF's staan.
1 van die 3. De rest kan ik zelf wel neem ik aan
Thx, ik krijg met firewall aan of uit constant een error.Turismo schreef op 08 June 2003 @ 17:27:
[...]
Heej maar ik kan IMG ed 0.2 dus gewoon downloaden, maar ik mail m wel ff naar je
Mail staat in profile.
[ Voor 3% gewijzigd door Roberto op 08-06-2003 17:29 ]
Lol kwist niet dat je ook een adf'er was.RS_003 schreef op 08 June 2003 @ 17:28:
[...]
Thx, ik krijg met firewall aan of uit constant een error.
Mail staat in profile.
Maar ik had nog geluk
( ik zat ook me chello mail te chekken
LOL, dat was ik @ strikerz die jou al die dingen vroeg toen over die athlon xp 1700+JIUHB weet je nog.RS_003 schreef op 08 June 2003 @ 17:36:
[...]
Lol kwist niet dat je ook een adf'er was.
Maar ik had nog gelukme hotmail box kon 1kb meer hebben en dan was hij compleet vol
( ik zat ook me chello mail te chekken)
maar mooi dat je m hebt ontvangen
wat is een mooie vervanging voor die auto die altijd bij de coke baron staat. die witte.
en zijn er al vervangingen voor de chopper
edit: de auto heet infernus
[ Voor 7% gewijzigd door MUSTIS op 08-06-2003 18:11 ]
Iemand een idee hoe dit kan
Ik heb alle bmp's die in de zip stonden toch ge-add aan de gta3.img ....
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Maar de kleuren kloppen dus niet

[ Voor 78% gewijzigd door El_Bandito op 08-06-2003 19:14 ]
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Als de naam van de auto die je hebt gedownload niet in de lijst voorkomt, kan je gewoon het bestand hernoemen naar een auto die wel in de lijst staat.MUSTIS schreef op 08 June 2003 @ 18:09:
soms dl ik een car die niet in de lijst voorkomt, wat moet ik hiermee
wat is een mooie vervanging voor die auto die altijd bij de coke baron staat. die witte.
en zijn er al vervangingen voor de chopper
edit: de auto heet infernus
zo ja hoe
um ja dat dacht ik eerst ook.-Marshal- schreef op 08 June 2003 @ 19:18:
[...]
Als de naam van de auto die je hebt gedownload niet in de lijst voorkomt, kan je gewoon het bestand hernoemen naar een auto die wel in de lijst staat.
ik probeer straks nog wel even wat dingen

mijn zwarte supra met licht geblindeerde ramen
ziet er leuk uit
en hier
me zwarte Supra met rode ramen
Voorkant
Zijkant
en de oranje supra
[ Voor 13% gewijzigd door TrekDr0p op 08-06-2003 20:41 . Reden: nog 1 supra erbij ]
huhMuSeLive schreef op 08 June 2003 @ 20:40:
ieeeeeeeeeeeeuhwiieeee
[ Voor 96% gewijzigd door MUSTIS op 08-06-2003 20:53 ]
Als ik andere velgen doe is het goed... iemand die weet hoe ik het kan oplossen?
En hoe kan ik een auto verlagen?
Dit topic is gesloten.