Ik wil de temperaturen van mijn pc eens een beetje in de gaten gaan houden. Ik heb MBM5 gedownload en geïnstalleerd; alleen welke sensor is nou wat 
Van de site haal ik voor mijn mobo (Gigabyte GA-7VRXP rev 2.0) de volgende gegevens:
Board Sensor Chip: SIS950/ITE8705F
Case Sensor: SIS950/ITE8705F 1
CPU Sensor: LM83 7 [remote]
Maar... in het lijstje waar ik uit kan kiezen staan de volgende opties:

Wat is nou wat
Ik lees overal 'de hoogste zal wel je CPU zijn', maar d'r moet toch wel ergens een logica in te vinden zijn?
Nog een aanvullend vraagje: bij welke temperatuur moet ik er eens aan gaan denken om de fans van m'n processor en voeding harder te zetten? Ze draaien nu op het laagste toerental.
Processor is een Athlon XP1800+, draait op normale snelheid. Huidige temperaturen (maarja welke is nou wat) zijn 51, 48 en 48 graden.
Van de site haal ik voor mijn mobo (Gigabyte GA-7VRXP rev 2.0) de volgende gegevens:
Board Sensor Chip: SIS950/ITE8705F
Case Sensor: SIS950/ITE8705F 1
CPU Sensor: LM83 7 [remote]
Maar... in het lijstje waar ik uit kan kiezen staan de volgende opties:

Wat is nou wat
Nog een aanvullend vraagje: bij welke temperatuur moet ik er eens aan gaan denken om de fans van m'n processor en voeding harder te zetten? Ze draaien nu op het laagste toerental.
Processor is een Athlon XP1800+, draait op normale snelheid. Huidige temperaturen (maarja welke is nou wat) zijn 51, 48 en 48 graden.