Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CaseBuild]Wat voor LED's/Switches

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het bouwen van een case (maak je geen zorgen, er komen foto's...) voor mijn nieuwe Epia M10000 Nemeniah. Het gaat voorspoedig, alleen; dan nu de hamvraag.

Wat voor LED's heb ik nodig (specificatie's/voltage's)
Wat voor knoppen?

Vooral die knoppen zijn me een raadsel; als je een voeding op de alom bekende manier "kortsluit" om hem zonder PC aan te krijgen, moet je dat draadje er constant tussen laten. Heb ik dan een knop nodig die als het ware als een soort van aanhouknop functioneerd, of heb ik, doordat het moederbord ook iets uitvoert met de stroomlijn, een knop nodig die slechts een momentje een contact legt (zo lijkt me eigenlijk, gezien het feit dat bijna alle knoppen terugveerknoppen zijn).

Bij voorbaat dank.

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Gewoon standaard leds. Als je blauwe/witte neemt heb je kans dat ze het niet/zwak doen omdat die op een hoger voltage werken. Rode/groene/gele doen het sowieso wel.

Schakelaars: gewoon maakcontacten. Dus even contact en dan weer open. Tenzij je nog met een AT voeding gaat kloten maar dat lijkt me niet :P

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Zoekvraagje. Gewone standaard rode/gele/oranje/groene LEDjes en voor de aan- en resetknop een pulsschakelaar. Kan je de volgende keer wat meer research doen voor je een topic opent? Thnx.

Dit topic is gesloten.