GRMBL..woensdag avond aan het gamen...vervolgens om 4 uur 's ochtends gestopt..Kazaa lite opgestart en gaan slapen..5 uur later gaat het vrouwtje haar email bekijken ....schaaaahaat internet doet het niet meer! Sodemieters...
Chello helpdesk gebeld..
1e x: deinstalleer alle firewalls en antivirusprogs... werkt niet..
2e x: controleer alle kabels en ik lees wel ff uw modem uit ..vervolgens ipconfig /renew, ipconfig /release etc gedaan...nutteloos..
3e x: nou meneer ik kan wel uw computer zien maar krijg geen antwoord terug..ik denk dat ik uw niet meer verder kan helpen zal een mailtje naar support sturen en als zij u morgen niet bellen is het weer goed...
Donderdag...geen telefoontje..geen internet...
TWEAKERS HELP!
Ik heb het een en ander gehoord en gelezen over een lek in kazzaa..kan een hacker zich toegang tot mij comp heben verschaft en poorten hebben dichtgegooid?? Zo ja ..ik ben zo in staat om een format c: te doen en alles opnieuw te installeren..gaan die poorten dan weer open??
iemand suggesties?
voor meer info...vraag maar..
Chello helpdesk gebeld..
1e x: deinstalleer alle firewalls en antivirusprogs... werkt niet..
2e x: controleer alle kabels en ik lees wel ff uw modem uit ..vervolgens ipconfig /renew, ipconfig /release etc gedaan...nutteloos..
3e x: nou meneer ik kan wel uw computer zien maar krijg geen antwoord terug..ik denk dat ik uw niet meer verder kan helpen zal een mailtje naar support sturen en als zij u morgen niet bellen is het weer goed...
Donderdag...geen telefoontje..geen internet...
TWEAKERS HELP!
Ik heb het een en ander gehoord en gelezen over een lek in kazzaa..kan een hacker zich toegang tot mij comp heben verschaft en poorten hebben dichtgegooid?? Zo ja ..ik ben zo in staat om een format c: te doen en alles opnieuw te installeren..gaan die poorten dan weer open??
iemand suggesties?
voor meer info...vraag maar..