Parkeren

Pagina: 1
Acties:

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hoe, wat en waar :?

Verwijderd

Neem van mij aan ga laatste stukkie met de trein! :D Een grote chaos daar. :r

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:16

noshit

Lunetten is handig

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 00:50
Wij zetten de auto ook in de lunnetten neer (hebben daar kennissen wonen) en gaan van daar uit met de bus naar de jaarbeurs.

Dat is wel zo handig.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-08 17:20
Tegenover de jaarbeurs is een straatje (straatje heeft zicht op het station). Daar kan je parkeren zonder dat je dat bij de jaarbeurs hoeft te doen (wel duur, maar vaak nog plek). Wel uitkijken dat je parkeerkaartje niet achter het dashboard glipt :( (VW Golf). Moest toen alsnog gaan wildparkeren bij de jaarbeurs zelf :(

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Hoorde iets over een Transferium, dat je dan vanuit Nieuwegein(?) de laatste stuk met de Sneltram naar Utrecht gaat...

Zelf ben ik met de auto gegaan, kost je 15 piek als je bij de jaarbeurs gaat parkeren... B-)

Verwijderd

Ik parkeer in Houten..... bij station gratis......
Ieder kwartier treintje (zondag half uur) naar Utrecht CS: 5 minuutjes voor 5 piek retourtje.
En: geen files, ellende etc.

Moet je natuurlijk wel weer terug in de juiste trein stappen (en niet zoals ik in de sneltrein naar Rotterdam = extra retourtje Gouda op kosten NS).

>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ga ook niet op het allerlaatst....anders kan je heel fijn gaan staan in de trein :(
Pagina: 1