Zo, waarschijnlijk klikt de helft nu mijn post al weg, want de meeste zullen hem wel te lang vinden, maar ach... boeiend. Ik bereik er niks mee, maar wil het gewoon weer een keertje van mij af schrijven, in de hoop dat er een paar mensen rondlopen die het weer zien en er een beetje rekening mee houden.
Zoals sommige mensen al weten, ooit gelezen hebben of goed opgemerkt hebben heb ik 'last' van dyslexie. Tja, daar heb ik ook niet voor gekozen, maar toch hebben de meeste users niet door hoeveel extra werk dat met zich mee brengt.
Ik zal het een en ander uitleggen, alvorens ik een post ergens neerzet denk ik er over na, een belangrijke stap die sommige nog al eens vergeten. Sommige mensen krijgen het voor mekaar binnen 1 minuut een antwoord te hebben
. Nadat ik erover nagedacht heb tik ik mijn post, en lees ik het 9 van de 10 keer ook nog een keertje door. Het is dankzij mijn dyslexie dat ik dan nog heel vaak fouten (grove fouten) laat zitten, ikzelf weet gewoon niet beter. Bij de wat grote post ben ik ook nog eens zo lief om mijn post door de spellingcontrole te halen van word, maar dat werkt ook niet echt lekker. Voorbeeld 'videokaart kapot in doos pinpasje', de zin is zo fout als het maar kan (extreem voorbeeld
) maar word zegt netjes dat er geen fouten inzitten. Maargoed, uiteindelijk levert het wel een net stukje op.
Het probleem is dat ik niet zo vaak zin heb om zoveel moeite te doen, vooral voor de 'helpdeskusers' die niet eens in normaal Nederlands iets kunnen neerzetten. Een goed voorbeeld: klik
Yuuu y'all
Kzen dus ne tijd gelede me oc' en na da ik eigelijk had gezien da da nie zo goed was voor mn temps ( voor oc' cpu idle 33° , stressed 39° ) en toen tijduz 't oc' was mn cpu idle 40° en stressed 51°-53°.
Wa ik dus eigelijk wa te hoog vond mjah , khad toen dus ma trug gedownclockt en nu blijve mn temps zo hoog als ze ware tijdes oc' , hoe kan da nu wer ? kheb nie aan Vcore gezete ofiets... iemt die mij kan helpe ?
Dit was echt het extreemste geval van de afgelopen week
Maargoed, ik mag daar niks over zeggen, want ikzelf heb ook vaak domme fouten in mijn posts zitten, verschil is dat bovenstaande user niet eens de moeite heeft gedaan
Maar waarom zeg je dit nu?
Onder anderen omdat Ik niks te doen heb
maar de voornamelijkste rede is wel dat ik de afgelopen tijd nogal eens opmerkingen heb gekregen, Dat komt soms best hard aan. Okay, die users kunnen dat niet weten, en meestal na een kleine uitleg hebben ze er wel spijt van. Maar helemaal leuk is het nooit. Ik hoop dat er wat mensen zijn (misschien die wel eens de opmerking hebben gemaakt 'ga terug naar school') die dit lezen, en er rekening mee houden dat sommige mensen er echt niks aan kunnen doen.
Ik kan er uren over doorschrijven, en hoe ingewikkeld de eerste 2 jaar op school waren als je leraar duits maar blijft zeggen dat je dom bent, en de hele dag achter de pc zit en dat je ouders vervolgens alles verbieden...
En zelfs na een half jaar opgesloten te zijn op studie begeleiding zodat je iedere dag tot 6 uur aan je huiswerk zit en nogsteeds geen cijfers boven de 4 haalt bleef hij ontkennen...
Zo, dat is eruit
Zoals sommige mensen al weten, ooit gelezen hebben of goed opgemerkt hebben heb ik 'last' van dyslexie. Tja, daar heb ik ook niet voor gekozen, maar toch hebben de meeste users niet door hoeveel extra werk dat met zich mee brengt.
Ik zal het een en ander uitleggen, alvorens ik een post ergens neerzet denk ik er over na, een belangrijke stap die sommige nog al eens vergeten. Sommige mensen krijgen het voor mekaar binnen 1 minuut een antwoord te hebben

Het probleem is dat ik niet zo vaak zin heb om zoveel moeite te doen, vooral voor de 'helpdeskusers' die niet eens in normaal Nederlands iets kunnen neerzetten. Een goed voorbeeld: klik
Yuuu y'all
Kzen dus ne tijd gelede me oc' en na da ik eigelijk had gezien da da nie zo goed was voor mn temps ( voor oc' cpu idle 33° , stressed 39° ) en toen tijduz 't oc' was mn cpu idle 40° en stressed 51°-53°.
Wa ik dus eigelijk wa te hoog vond mjah , khad toen dus ma trug gedownclockt en nu blijve mn temps zo hoog als ze ware tijdes oc' , hoe kan da nu wer ? kheb nie aan Vcore gezete ofiets... iemt die mij kan helpe ?
Dit was echt het extreemste geval van de afgelopen week

Maargoed, ik mag daar niks over zeggen, want ikzelf heb ook vaak domme fouten in mijn posts zitten, verschil is dat bovenstaande user niet eens de moeite heeft gedaan
Maar waarom zeg je dit nu?
Onder anderen omdat Ik niks te doen heb

Ik kan er uren over doorschrijven, en hoe ingewikkeld de eerste 2 jaar op school waren als je leraar duits maar blijft zeggen dat je dom bent, en de hele dag achter de pc zit en dat je ouders vervolgens alles verbieden...
Zo, dat is eruit