Bericht aan de operator(JvS): Ik open hierbij het topic voor de 2e keer omdat ik al in de search en FAQ heb gezocht. Hier kwam ik nix wijs uit omdat het mij allemaal abacadabra is. Ik zou graag gewoon geholpen willen worden. Gaerne open laten 
Hier komt ie dan nogmaals:
Hoi, ik heb gisteren een nieuwe stereo versterker gekocht. Namelijk een Pioneer A-109. Deze kan volgens de handleiding 6 tot 16 ohm aansturen. Nu wil ik aan beide kanten 2 speakers aansluiten.
Rechts: aiwa 80w 8Ω + boombox 300w met 2 aansluitingen van 4Ω p.s.
Links: aiwa 80w 8Ω + Pioneer 80w 8Ω
In mijn vorige topic zei iemand dat er respectievelijk 4 en 1,6ohm uit zou komen en dat de versterker dit niet fijn zal vinden. Wat kan ik hier aan doen? Eventuele aansluit tips zijn altijd welkom
Hier komt ie dan nogmaals:
Hoi, ik heb gisteren een nieuwe stereo versterker gekocht. Namelijk een Pioneer A-109. Deze kan volgens de handleiding 6 tot 16 ohm aansturen. Nu wil ik aan beide kanten 2 speakers aansluiten.
Rechts: aiwa 80w 8Ω + boombox 300w met 2 aansluitingen van 4Ω p.s.
Links: aiwa 80w 8Ω + Pioneer 80w 8Ω
In mijn vorige topic zei iemand dat er respectievelijk 4 en 1,6ohm uit zou komen en dat de versterker dit niet fijn zal vinden. Wat kan ik hier aan doen? Eventuele aansluit tips zijn altijd welkom