hoe stuur je via iris een message naar een andere computer op het netwerk, steeds als ik het probeer loopt ie vast of geeft ie een error
en wat is de error?
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Wat voor error krijg je dan?
Wat zijn de door jou gebruikte OS'en?
Kom eens met wat meer info want het is hier niet raadjeplaatje. Mijn kristallen bol is op dit moment kapot vanwege de warmte dus ik kan het ook niet zo één twee drie bekijken.
Edit:
Welkom op GoT BTW.
Wat zijn de door jou gebruikte OS'en?
Kom eens met wat meer info want het is hier niet raadjeplaatje. Mijn kristallen bol is op dit moment kapot vanwege de warmte dus ik kan het ook niet zo één twee drie bekijken.
Edit:
Welkom op GoT BTW.
[ Voor 8% gewijzigd door bazs2000 op 01-06-2003 17:06 ]
Inderdaad: Welkom op GoT.
Zoals je ziet blijven er nogal wat vragen staan als je niet helemaal duidelijk bent. Om maar een voorbeeld te noemen: Wat is de error? Is altijd wel makkelijk natuurlijk om uit te kunnen zoeken wat het probleem zou kunnen zijn
. Misschien is het slim als je eerst even de [faq]FAQ[/] even gaat doorlezen voordat je een nieuw topic opent (waar opzich niets mis mee is). Lees voornamelijk de FAQ Forumgedrag eens door, hierin kun je terugvinden wat er van je verwacht wordt voordat je een topic opent. Zo willen we graag dat je eerst zelf een beetje moeite doet voordat je een topic opent, dat je zelf een beetje zoekt met bijvoorbeeld Google en de GoT-search en dat je ook aangeeft wat je allemaal al geprobeerd hebt
.
Veel succes met je GoT-carriere, mocht je er niet uitkomen, kun je een nieuw topic openen, maar houd dan alsjeblieft bovenstaande punten in de gaten
.
Zoals je ziet blijven er nogal wat vragen staan als je niet helemaal duidelijk bent. Om maar een voorbeeld te noemen: Wat is de error? Is altijd wel makkelijk natuurlijk om uit te kunnen zoeken wat het probleem zou kunnen zijn
Veel succes met je GoT-carriere, mocht je er niet uitkomen, kun je een nieuw topic openen, maar houd dan alsjeblieft bovenstaande punten in de gaten
Dit topic is gesloten.
![]()