internet via telefoon/pda in buitenland

Pagina: 1
Acties:

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:37
Kan ik in het buitenland +316760-12321 (nr van direct internet van kpn) met m'n mobiele telefoon bellen en zo via m'n pda (pda->IR->telefoon) mail versturen en ontvangen?
Of is er een andere manier.
Weet iemand hoeveel dit kost? (normaal mobiel bellen in dk kost 1,26)

(normaal internet ik via kabel/chello, maar ik heb dus een echt telefoonnummer nodig.)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:37
niemand?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Nee. Je kunt vanaf een mobiele telefoon geen 06760 nummers bellen, en trouwens ook niet vanuit het buitenland op een vaste lijn. Je dient je aan te melden bij een (gratis) provider welke nog een normaal inbelnummer heeft ter ondersteuning, bijv. een 020 nummer ofzo.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 17:58

vanke014

Format C: Y/Y ?

06760 nummers werken niet in Nederland, je krijgt een inbelnummer van bv. Amsterdam. Op dat nummer moet je dan inbellen.

Volgens mij werkt Direct internet in het buitenland. Een degelijke provider zal je WEL in staat stellen vanuit het buitenland verbinding te maken.

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 17:58

vanke014

Format C: Y/Y ?

maartena schreef op 04 June 2003 @ 20:15:
Nee. Je kunt vanaf een mobiele telefoon geen 06760 nummers bellen, en trouwens ook niet vanuit het buitenland op een vaste lijn. Je dient je aan te melden bij een (gratis) provider welke nog een normaal inbelnummer heeft ter ondersteuning, bijv. een 020 nummer ofzo.
/Offtopic

Je was me voor LoL, wat maartena zegt klopt helemaal.

Verwijderd

Bekijk toch je webmail in een internetcafe, veel goedkoper

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

Neem een gratis Zonnet abonnementje om in te bellen. Die hebben als een van de weinigen ook bij het gratis abonnement een speciaal mobiel/buitenland inbelnummer, beginnend met 036.

[edit]
En de kosten zijn gewoon net als spraak, dus volgens het tarief dat je noemt.
BTW: in Denemarken kun je ook in de bibliotheken vaak gratis Internetten :)

[ Voor 33% gewijzigd door Korakal op 05-06-2003 10:54 ]

Pagina: 1