USB Toetsenbord valt uit

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

swopdark

ja doe maar...

Topicstarter
Ik heb een Logitech internet navigator toetsenbord die ik normaal altijd op me ps2 poort gebruik vandaag dacht ik even laat ik em ff op de usb doen samen met men muis. als ik dan een spel aan het spelen was waarbij je heel lang 1 knop inhoud dan geeft XP door het spel heen een soort foutmeldingsgeluidje en dan blijft die toets "hangen" ofzow ik snap r nix van. Het vreemde is ook als ik daarna gewoon in windows een film kijk of wat dan ook dan geeft ie steeds weer dat geluidje en dan zie ik me toetsenbord uitvallen of zoiets...

heeft iemand hier ervaring mee? is er een bug waar ik nog nix van weet?

zie sys specs hieronder.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Verwijderd

misschien de 'plaktoetsen' snelkoppeling van windows? daar word ik af en toe ook helemaal gek van. kun je wel gewoon uitschakelen, maar komt op onverklaarbare manier weer terug

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-03 20:25

Wildfire

Joy to the world!

Een toetsenbordprobleem is niet echt iets voor dit forum... lijkt me meer een softwarematig probleem.

Heb je trouwens de Logitech toetsenbord software geïnstalleerd? Probeer die anders een te verwijderen.

[ Voor 35% gewijzigd door Wildfire op 01-06-2003 19:18 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:32
Toetsenbord probleem in Opslagmedia en I/O Controllers :? Ik denk dat er iemand hier flink verkeerd zit. We hebben een routebeschrijving staan op de forumindex page. Prettige reis verder :+

Oh, en probeer eerst zelf eens wat. Dus je spul goed laten herkennen onder XP; spul in USB poort steken en rebooten en dat soort zaken (maak niet uit je verhaal op dat je dat al geprobeerd hebt)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.