Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
misschien de 'plaktoetsen' snelkoppeling van windows? daar word ik af en toe ook helemaal gek van. kun je wel gewoon uitschakelen, maar komt op onverklaarbare manier weer terug
Een toetsenbordprobleem is niet echt iets voor dit forum... lijkt me meer een softwarematig probleem.
Heb je trouwens de Logitech toetsenbord software geïnstalleerd? Probeer die anders een te verwijderen.
Heb je trouwens de Logitech toetsenbord software geïnstalleerd? Probeer die anders een te verwijderen.
[ Voor 35% gewijzigd door Wildfire op 01-06-2003 19:18 ]
Toetsenbord probleem in Opslagmedia en I/O Controllers
Ik denk dat er iemand hier flink verkeerd zit. We hebben een routebeschrijving staan op de forumindex page. Prettige reis verder
Oh, en probeer eerst zelf eens wat. Dus je spul goed laten herkennen onder XP; spul in USB poort steken en rebooten en dat soort zaken (maak niet uit je verhaal op dat je dat al geprobeerd hebt)
Oh, en probeer eerst zelf eens wat. Dus je spul goed laten herkennen onder XP; spul in USB poort steken en rebooten en dat soort zaken (maak niet uit je verhaal op dat je dat al geprobeerd hebt)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()