Driver probleem Boomslang in XP

Pagina: 1
Acties:

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik zit met een lastig probleem....de search levert wel oplossingen op maar die werken dus allemaal niet. Ik probeer m'n boomslang 2000 te installen onder winXP maar er gebeurt verdraaid weinig.

De Razer Customizer wordt wel geinstalleerd en ik kan hem ook wel opstarten, maar er gebeurt niks als ik de opties verander. Ook heb ik geen tray icon, en als 'enable tray icon' opstart dan verschijnt ie nog steeds niet.

Ik heb de nieuwste XP drivers geprobeerd en in m'n wanhoop ook de ME en 9x/2k drivers. Wat doe ik nu fout??

• Morphs
Kom op, zoveel tweakers hier en dan weet niemand het antwoord? :)

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 12:55
Morphs schreef op 01 June 2003 @ 23:32:
Kom op, zoveel tweakers hier en dan weet niemand het antwoord? :)
ai ai ai ai kicken binnen 24 uur :)

Burp

Verwijderd

En als je van Razer Customizer het *.exe filetje, rechtermuisknop, eigenschappen, en dan de compatabiliteit op win98 zet?
Ik doe maar een gok heb zelf helaas geen razer, zou er wel een willen hebben :P

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 22:45

Blaz0r

:)

Hierover zijn volgens mij al heel wat topics, gebruik de search eens.

Verwijderd

Als het goed is staat de muis ergens in je "device manager" in je configuratiescherm, daar staat HID-compliant mouse ofzoiets. Als je daarvan de driver update naar je boomslang, handmatig dan wel te verstaan. Want die geinstalleerde driver zweven ergens op je harde schijf. Zul je zien dat nadat je dit gedaan hebt, het razer customizer icoontje gewoon opstart bij de volgende reboot, dit doet 'ie niet als 'ie geen geinstalleerde boomslang vind namelijk. Nu werkt je muis naar behoren. Suc6

• Morphs
Dank dank :) Ik ben weer blij. Windows gaf wel allemaal waarschuwingen dat het een oudere en onbetrouwbare driver is, maar als je continue klikt dan komt het goed. Nogmaals dank.
Pagina: 1