Ik heb gisteren een topic geopend over privacy bij kopspijkers in het nieuws, muziek enz. forum, maar ik zie het topic nu nergens meer staan... ook niet in andere forums, en als ik met de zoekfunctie op mijn naam als topicstarter zoek komt het ook niet voor...
[rml][ NSTM] Kopspijkers en privacywetgeving...[/rml]
Staat in de trashcan met als reden:
Oke, de posts hebben in de verste verte al niets meer te maken met het oorspronkelijke onderwerp. Om rotzooi te voorkomen gaat dit topic dicht en weg.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Oftewel, sommige mensen dachten dat ze in de HK zaten.Kees schreef op 01 juni 2003 @ 13:04:
[rml][ NSTM] Kopspijkers en privacywetgeving...[/rml]
[...]

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Steffie schreef op 01 June 2003 @ 00:38:
Oke, de posts hebben in de verste verte al niets meer te maken met het oorspronkelijke onderwerp. Om rotzooi te voorkomen gaat dit topic dicht.
staat in de trashcan, blijkbaar was je topic nogal verpest. Mail even met Steffie voor de precieze reden, die weet ik niet en ga/kan ik ook niet beoordelenSteffie schreef op 01 June 2003 @ 00:38:
En weg naar de TC.
edit:
Aargh, Kees!!
Jij komt niet in LA!
Aargh, Kees!!
Jij komt niet in LA!
[ Voor 5% gewijzigd door ACM op 01-06-2003 13:06 ]
hmmz.... terwijl het onderwerp (die mail met mailadres) mij ook was opgevallen.
Kan er dan niet beter de waardeloze replies worden aangepakt?
Kan er dan niet beter de waardeloze replies worden aangepakt?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Maar hoort de topicstarter niet op de hoogte gebracht te worden bij een move naar TC oid?
'hoort' ? Denk niet dat dat 'hoort'Erkens schreef op 01 juni 2003 @ 13:06:
Maar hoort de topicstarter niet op de hoogte gebracht te worden bij een move naar TC oid?
Wellicht was het netjes geweest
tuurlijk is dat netjes en als dat gedaan was was dit topic niet nodig geweestACM schreef op 01 June 2003 @ 13:09:
[...]
'hoort' ? Denk niet dat dat 'hoort'
Wellicht was het netjes geweest
en ik dacht dat dat ook een doel was met die PM's
maargoed dan had ik dat dus verkeerd begrepen destijds
Ah vergeten de topicstarter in te lichten, maar het topic was vrij populair dus ik nam aan dat het wel werd gevolgd door de users die er hebben gereageerd.
Topic vond ik niet meer in NSTM passen omdat er steeds meer posts in de richting van het grijze gebied rondom die persoon z'n gegevens werden geplaatst (hotmail account en secret question etc.). Opschonen van dat topic had geen nut aangezien al vrij snel nergens meer over ging. 95% van de posts waren offtopic.
Iets wat naar mijn idee dus voorzichzelf zou spreken wanneer je het topic aan het volgen was.
Topic vond ik niet meer in NSTM passen omdat er steeds meer posts in de richting van het grijze gebied rondom die persoon z'n gegevens werden geplaatst (hotmail account en secret question etc.). Opschonen van dat topic had geen nut aangezien al vrij snel nergens meer over ging. 95% van de posts waren offtopic.
Iets wat naar mijn idee dus voorzichzelf zou spreken wanneer je het topic aan het volgen was.
[ Voor 10% gewijzigd door Steffie op 01-06-2003 13:14 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Nee, je begrijpt me verkeerd.Erkens schreef op 01 June 2003 @ 13:11:
tuurlijk is dat netjes en als dat gedaan was was dit topic niet nodig geweest
en ik dacht dat dat ook een doel was met die PM's
maargoed dan had ik dat dus verkeerd begrepen destijds
Het is en moet geen verplichting zijn om voor elk wissewasje een vaste handeling uit te voeren.
Zo ook het moven van een topic naar de TC. Het is zeker wel netjes de topicstarter op de hoogte te brengen, maar soms is het zo overduidelijk (van die flame posts ofzo) dat het geen zin heeft dat nog even te melden. Zo'n gebruiker is dan toch al gebanned.
Overigens hou je na de topicstarter ook nog de topicposters en de lurkers over, dus wat dat betreft kan je nooit voldoende berichten versturen
trueACM schreef op 01 juni 2003 @ 13:14:
Nee, je begrijpt me verkeerd.
Het is en moet geen verplichting zijn om voor elk wissewasje een vaste handeling uit te voeren.
Zo ook het moven van een topic naar de TC. Het is zeker wel netjes de topicstarter op de hoogte te brengen, maar soms is het zo overduidelijk (van die flame posts ofzo) dat het geen zin heeft dat nog even te melden. Zo'n gebruiker is dan toch al gebanned.
maar een banned user kan sowiso het topic niet meer lezen
das natuurlijk ook waar maar je kan nooit iedereen blij makenOverigens hou je na de topicstarter ook nog de topicposters en de lurkers over, dus wat dat betreft kan je nooit voldoende berichten versturen
Is het misschien niet mogelijk om een automatisch gegenereerde message (email/pm) te sturen naar de topicstarter? Wellicht voorkom je op die manier van dit soort 'misverstanden'. Ik ben ook wel eens op zoek geweest naar een topic die ik net gestart had. Als je nieuw op GoT bent, dan kan dit nog wel eens lastig zijn. Ik weet gelukkig inmiddels al iets beter, maar toch.... voor de nieuwelingen?
zie het verhaal van ACM-W0kk3L- schreef op 01 June 2003 @ 23:40:
Is het misschien niet mogelijk om een automatisch gegenereerde message (email/pm) te sturen naar de topicstarter? Wellicht voorkom je op die manier van dit soort 'misverstanden'. Ik ben ook wel eens op zoek geweest naar een topic die ik net gestart had.
ik "neem aan" dat als een modje zo'n topic trashed (en een topic wordt niet zomaar getrashed) dat zeker een nieuweling daar wel wat al dan niet sturende opmerkingen over krijgtAls je nieuw op GoT bent, dan kan dit nog wel eens lastig zijn. Ik weet gelukkig inmiddels al iets beter, maar toch.... voor de nieuwelingen?
Kep et gelezen. En tot op een zekere hoogte ben ik het er ook mee eens. Alleen zie het als een stukje "service" voor de topicstarter. Als de topicstarter (ik gebruik geen afkortingen, aangezien ik daardoor af en toe de bomen niet meer door het bos zie
tuurlijk, maar vaak wordt dat dan ook gedaan lijkt mij-W0kk3L- schreef op 02 juni 2003 @ 05:36:
en als hij niet gebanned is, dan zou ik het prettig vinden om te weten dat mijn topic getrashed was....
ja, maar hij bedoeld denk ik gewoon een ingebakken scriptje. Zoveel topics worden toch niet naar de TC gesmeten?Erkens schreef op 02 juni 2003 @ 07:39:
[...]
tuurlijk, maar vaak wordt dat dan ook gedaan lijkt mij
[ Voor 3% gewijzigd door G33rt op 02-06-2003 14:41 ]
lees de draad dan tochG33rt schreef op 02 June 2003 @ 14:41:
[...]
ja, maar hij bedoeld denk ik gewoon een ingebakken scriptje. Zoveel topics worden toch niet naar de TC gesmeten?

zo'n scriptje is niet altijd gewenst
dat heb ik gedaan, als jij me kunt uitleggen wat ik gemist heb dan wil ik mezelf wel tot dom bombarderen
ACM zei dat het vervelend was om de lurkers, de posters en de TS handmatig te mailen, dus dacht ik dat een script dat de TS mailt wel afdoende zou zijn
1 alinea erbovenG33rt schreef op 02 juni 2003 @ 17:54:
[...]
dat heb ik gedaan, als jij me kunt uitleggen wat ik gemist heb dan wil ik mezelf wel tot dom bombarderen
ACM zei dat het vervelend was om de lurkers, de posters en de TS handmatig te mailen, dus dacht ik dat een script dat de TS mailt wel afdoende zou zijn
ACM schreef op 01 juni 2003 @ 13:14:
Het is zeker wel netjes de topicstarter op de hoogte te brengen, maar soms is het zo overduidelijk (van die flame posts ofzo) dat het geen zin heeft dat nog even te melden. Zo'n gebruiker is dan toch al gebanned.
Pagina: 1