Na de aanschaf van een 17" TFT vond ik dat het tijd werd om mijn "oude" monitor weer te gaan gebruiken, maar dan in een dual screen opzet. Hiervoor heb ik een Matrox G550 kaart gekocht, spellen en dergelijke doe ik toch niet veel.
Het probleem is echter, als ik een divx wil kijken, lukt dit in een venstertje, maar iedere poging tot fullscreen film kijken loopt op een ramp uit... Het beeld schokt dan.
Dual screen aan, uit, clone aan, clone uit, alle opties hebik geprobeerd.
Het gekke is, dat het alleen maar schokt bij een divx. Een xvid kan ik zonder problemen afspelen.
Op google en de search hier wordt als oplossing DivXG400 gegeven, maar dat heeft geen effect... Met mijn oude kaart, een GeForce DDR, heb ik nergens problemen mee,
Mijn systeem: amd athlon 650, 256 mb mem, win2k (en g550
)
Het probleem is echter, als ik een divx wil kijken, lukt dit in een venstertje, maar iedere poging tot fullscreen film kijken loopt op een ramp uit... Het beeld schokt dan.
Dual screen aan, uit, clone aan, clone uit, alle opties hebik geprobeerd.
Het gekke is, dat het alleen maar schokt bij een divx. Een xvid kan ik zonder problemen afspelen.
Op google en de search hier wordt als oplossing DivXG400 gegeven, maar dat heeft geen effect... Met mijn oude kaart, een GeForce DDR, heb ik nergens problemen mee,
Mijn systeem: amd athlon 650, 256 mb mem, win2k (en g550