Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[atx] atx in micro-atx case van aopen modden?

Pagina: 1
Acties:

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Voor een divxdvd bak wil ik een mooi klein caseje. Ik heb hier nog een slot1 mobo. Hier wilde ik een klein desktopje voor hebben. Maar voor ATX zijn deze te lomp (die van inwin gaan nog enigzins). Ik vond zelf de aopen a340 mooi maar das alleen micro atx.

http://www.aopen.com/products/housing/A340-series.htm

Is het mogelijk om een abit-bh6+slot1 (afmetingen 30.5(w)x19(d)x8(h)) en een samsung dvd speler (20(d)x14,7(w)x4(h)) + hd daarin te proppen/modden?`
of moet je dan zo gaan zagen dat je een slap ding overhoudt?

Heeft iemand dit al geprobeerd?

Ohja, er is de voeding 200w genoeg voor mobo/proc/hd/dvd/sound/video(geforce/radeon/matrox)?

[ Voor 8% gewijzigd door zandpaddo op 01-06-2003 12:31 ]

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Heb hier een aOpen kastje (Andere versie maar ook zo klein: Word HEEL krap)

Zit nu een K6-450 in (Op onbekend mobo) en word standaarx 45 graden en stressen tikt hij tegen de 70 :)

[ Voor 42% gewijzigd door Illegal_Alien op 01-06-2003 13:02 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• LopeZ
  • Laatst online: 19:00

LopeZ

Too much is never enough

Past nooit, mijn micro atx bord past NET. De voeding trekt het wel, die draaide eerst m´n P4 2.4Ghz en nu een AMD XP 1800+ op 1,9ghz.

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
zijn er dan andere (merken) (micro-)atx kasten die net iets ruimer zijn maar niet lomp en ongeveer in de zelfde prijs-klasse?

Verwijderd

Ik zou als ik jou was op zoek gaan naar een 2e hands micro atx moederbord. Bv op Ebay Duitsland:

http://cgi.ebay.de/ws/eBa...3417793873&category=23162

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 21:38:
Ik zou als ik jou was op zoek gaan naar een 2e hands micro atx moederbord. Bv op Ebay Duitsland:

http://cgi.ebay.de/ws/eBa...3417793873&category=23162
Dat bordje is dus een rebuild (gerepareerd en terug van fabriek).
Ik denk dat ik voor de q-tec ga kost 49 eurotjes incl psu. Dat blauwe is dan zwart. Alleen die gaatjes, is dat een foutje in de foto of zitten die er echt zo chaotisch in?

Afbeeldingslocatie: http://www.qtec.info/_images/products/explain/13310.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door zandpaddo op 01-06-2003 22:43 ]

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 22:52

Metro2002

Memento mori

die zitten er echt zo chaotisch in ;)
verder mooi kastje hoor die qtec :Y)
alleen de voeding maakt onwijs herrie :'(

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 10:19
Ik heb die aopen kast, alleen dan met een via epia erin ;)

Hou er rekening mee dat er low profile kaartjes in moeten, die zijn moeilijk te krijgen (ik zoek er nog een :/) en een willekeurige ati/geforce kaart zal er dus niet in passen.

Verder is de voeding super stil, 1 grote 80mm fan ipv 40mm in de meeste kleine kastjes :).

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 09:14
Icey schreef op 02 June 2003 @ 11:37:
Ik heb die aopen kast, alleen dan met een via epia erin ;)

Hou er rekening mee dat er low profile kaartjes in moeten, die zijn moeilijk te krijgen (ik zoek er nog een :/) en een willekeurige ati/geforce kaart zal er dus niet in passen.

Verder is de voeding super stil, 1 grote 80mm fan ipv 40mm in de meeste kleine kastjes :).
misschien gaar, maar ik bouw regelmatig in compaq machine's mx kaartjes enzo in, als je zo'n kaart besteld zit er materiaal bij om hem low profile te maken, moet je maar eens opzoek gaan

natuurlijk zijn er ook andere merken met low profile video kaarten, maar ik wist alleen ff compaq/hp want daar werk ik dagelijks mee

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 10:19
richardkraal schreef op 02 juni 2003 @ 11:58:
[...]

misschien gaar, maar ik bouw regelmatig in compaq machine's mx kaartjes enzo in, als je zo'n kaart besteld zit er materiaal bij om hem low profile te maken, moet je maar eens opzoek gaan

natuurlijk zijn er ook andere merken met low profile video kaarten, maar ik wist alleen ff compaq/hp want daar werk ik dagelijks mee
Dat low profile maken lukt mij ook wel, kestie van het platjke ombuigen. Het probleem is het pcb, die mag niet hoger zijn dan iets van 4 cm... de koeler van de meeste standaart kaartjes is al ruim over dat ;P

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Een gewoon ATX mobo gaat niet lukken :) Is echt voor MicroATX plankies bedoelt.
Ik heb zelf een Aopen H300B, hier een pic met mobo erin:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/go0s/Computers/%5BServer%5D%20Celeron_1100Mhz/Kast_pix/Binnenkant.jpg

Zoals je ziet gaat een MicroATX net :)

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Bedankt go0s voor de pic, ik heb de q-tec nu besteld voor 49 eurotjes
Pagina: 1