Toon posts:

[XP + Java] Java werkt erg traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hellow,

Toen ik windows xp voor de eerste keer gebruikte moest ik de java virtual machine downloaden van de microsoft website, gedaan natuurlijk, java werkte altijd goed en ook op Spelpunt.nl (waar alles via java werkt) deed alles het goed. Totdat microsoft java niet meer aanbood en je bij Sun Java moest downloaden. Gewoon gedaan. Trage toepassingen op het web deden het wel, maar als het iets sneller moest gaan (zoals ook op spelpunt.nl) ging hij schokken. Even rond gezocht overal en ik kwam op een website uit waar je ook java kon downloaden. Die geinstalleerd en alles liep perfect. Die website bestaat nu niet meer.

Nu mijn vraag: Weet iemand hoe ik java weer goed krijg zonder dat ik bij verschillende java-apps dat stottergedoe krijg (zie het maar als een soort lag :) )? :?

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:22
zoeken op kazaa/grokster/imesh/enz naar "java virtual machine", of onder google: http://www.google.nl/search?q=java+virtual+machine+microsoft

[edit] dit is natuurlijk voor de MS versie ervan, deze word niet meer gesupport door MS vanwege de rechtzaak met SUN. uiteindelijk zul je dus tyoch sun erop moeten zetten. maar ik ben het met je eens, die is te langzaam.

[ Voor 45% gewijzigd door Elephtera op 01-06-2003 11:24 ]

“An elephant is a mouse with an operating system”

Verwijderd

Topicstarter
ok, ff zoeken hoor

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WinXP SP1 heb je al geinstalleerd?

En over zoeken: Java virtual machine weg bij Windows Update dus :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Hier op het forum heb ik al gezocht ja, daar hebben ze het overal over de SUN java en de java van SUN is zo traag.... :O

Heb nog niet gezocht met google zoals elephtera zei, maar dat ga ik nu doen..

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Euh, dat zoeken hoeft dus niet meer, heb ik al voor je gedaan hier op GoT. In de link die ik geef staat de MS VM te downloaden.

(Ter lering ende vermaeck wat ik deed: zoeken naar 'ms java vm' binnen enkel WOS :) )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1