Bij het opruimen van mijn woning kwam ik een aantal oude computertijdschriften tegen waarmee ik nog wat mensen blij hoop te gaan maken. Deze leken mij prima in V&A thuishoren, maar voor de zekerheid heb ik eerst de faq en zelfs de sticky topics in dit forum nagekeken. Ik was dan ook verbaasd toen dit toch niet de bedoeling bleek te zijn. Dat mag natuurlijk, ik snap dat men wil voorkomen dat het een puinzooi wordt en daarom een strak beleid hanteert. Dit is geen klacht dat het niet mag, maar bedoeld als opbouwende kritiek.
Op dit moment zijn er twee punten in de faq waar iets af te leiden is over waarvoor V&A bedoeld is:
1)
2)
Kortom, tenzij ik iets grondig over het hoofd zie lijkt helemaal te missen waar V&A voor bedoeld is. Misschien is het handig iets als de volgende stukjes toe te voegen:
Waar is Vraag & Aanbod voor bedoeld?
Hier kunnen onze leden computerapparatuur / software aanbieden en zoeken.
11. Om te zorgen dat het hier geen puinzooi wordt houden we strak de hand aan de aanboden/gezochte zaken. Alleen computerappatuur en software, geen gerelateerde zaken zoals bijvoorbeeld computertijdschriften, casebadges of toegangskaarten tot een computerbeurs.
Op dit moment zijn er twee punten in de faq waar iets af te leiden is over waarvoor V&A bedoeld is:
1)
De kern van dit stuk lijkt "voor particulieren" te zijn en niet het stuk "overtolige computeronderdelen".6. V&A is bedoeld voor particulieren die overtollige computeronderdelen willen verkopen. Bij het vermoeden van commerciële handel wordt de advertentie verwijderd. De (rechts)persoon die misbruik maakt van V&A zal worden afgesloten van alle Tweakers.net diensten en faciliteiten.
2)
De kern hier lijkt het stuk "illegale / gestolen" te zijn en niet het stuk "software en/of apparatuur".8. Het aanbieden van illegale / gestolen software en/of apparatuur in V&A is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle Tweakers.net diensten en faciliteiten. Tweakers.net kan aangifte doen.
Kortom, tenzij ik iets grondig over het hoofd zie lijkt helemaal te missen waar V&A voor bedoeld is. Misschien is het handig iets als de volgende stukjes toe te voegen:
Waar is Vraag & Aanbod voor bedoeld?
Hier kunnen onze leden computerapparatuur / software aanbieden en zoeken.
11. Om te zorgen dat het hier geen puinzooi wordt houden we strak de hand aan de aanboden/gezochte zaken. Alleen computerappatuur en software, geen gerelateerde zaken zoals bijvoorbeeld computertijdschriften, casebadges of toegangskaarten tot een computerbeurs.
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.