MF6 in Het Nieuws !?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-04 00:09

weird0

The Luck is Dying

Topicstarter
ik zit es te denken he ... denk je dat we SBS6 Hart van Nederland ofzow gek genoeg kunnen krijgen om MF6 op tv te krijgen ?

bedoel als het haalbaar is is natuurlijk goeie reklame om leden te werven

en tsjah hoe meer leden hoe beter toch ?

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

laat ik het zo zeggen.. weird idee :)

• Coen Rijkaart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04-2024
Ik kan me zo ook wel voorstellen dat er DPC-ers rondlopen bij een van de grote media bedrijven die ons land rijk is.

Ik zou zeggen komop mensen bij endemol / sbs / veronica / ...

promoten die DPC / MF6

There are no such things as stupid posts, just stupid persons

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
/me wil best een cameraploeg laten zien hoe ik een paar miljoen koeien over internet stuur :D

[EDIT]
En dan zal ik het geen Voetbal voor nerds noemen :D :D :D :D :D :D :D :D

(edited 10-08-2000).]

• weird0

weird0

The Luck is Dying

Topicstarter
moet er natuurlijk wel iemand SBS6 bellen want als ik het doe komt er of alleen bagger uit of ze snappen me niet :+

Verwijderd

Hmm dit lijkt wel wat op mijn idee waar ik al een tijdje mee rondloop....
Als we nou eens DPC promoten door middel van de grote computerbladen...
Dat die gasten een leuk stuk schrijven over DPC ....
Ik bedoel dat hebben ze pas ook 300 keer gedaan over Seti@Home...

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 16:42
Zulk soort ideeen sterven vaak een vroege dood door een slechte aanpak :) Reken eerst eens aan hoeveel GFLOPS wij bij MF6 over het internet gooien en hoe zich dat verhoud tot Supercomputer X (Big Blue ofzo). Met die info kan je wel een computerblad strikken. Met de juiste bewoording.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

dan beginnen we nu gewoon

we pakken gewoon het aantal van de vorige flush en rekenen dat om naar de snelheid etc. van big blue wie kan dat ?

femme?
energy?

wie ?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ja.. In een computerblad kun je er wellicht nog mee komen, maar voor 'hart van nederland' heeft het, vrees ik, toch een iets te hoog nerd-gehalte. :)

Als het nou nog echte koeien waren... :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

De komkommertijd die het nu is, in acht genomen, denk ik dat ze er toch wel oren naar hebben. Idd met een aankondiging als "Cray verslagen door supercomputer van de toekomst" moet er toch een lulverhaaltje van te bakken zijn.

:) of anders de Nieuwe Revu ;) ?

• weird0

weird0

The Luck is Dying

Topicstarter
hart van nederland moet je ook nog nie nu aan beginnen pas als we echt MF6 houden op dat moment zou et 'misschien' haalbaar zijn om op tv te komen ...

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
euhhm.. dit lijkt mij niet meteen iets voor op TV.. hoe vul je je TV met dergelijks?
je hebt gewoon te weinig om te laten zien, tenzij hart van nederland iets is dat gevuld wordt met stukjes van 3 minuten ofzo natuurlijk
/me is belg dus ken dat programma niet

Verwijderd

Als je een poes hebt die over 2 weken kleintjes gaat krijgen kun je hart van nederland nog bellen, het is maar even een indicatie van wat voor niveau nieuws ze hebben.

En als hart van NL geen zin heeft om er een reportage van te maken kun je altijd de Telegraaf nog bellen, want is me toch een bout krant zeg, die hadden laatst nog op de voorkant staan dat een 56 jarige bestuurster uit lutjetoe tegen een stilstaande trekker was gereden.... hoe verzin je het!!! (dit las ik in frankrijk en omdat wij nogal in een klein dorp zaten kon ik daar alleen de Telegraaf krijgen anders had ik wel een krant met niveau gekocht.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ja.. maar iedereen weet wat een poes is. Van DPC, RC5 en MF snapt niemand iets, dus moet eerst dat allemaal uitgelegd worden.

Geloof me.. dit boeit echt niemand! (behalve ons).

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Gizmo_mokum
  • Laatst online: 22-03 13:59
Denk dat als je het hebt over een wedstrijd die in samenwerking met de RSA uitgeschreven is, en die de huidige encryptie-methoden aan de kaak stelt, je al een heel eind komt in het aantrekken van media-attentie, zijn nu op zoek naar nieuws, en internet is toch veel in nieuws de laatste tijd.
Als je het een beetje sreieus aanpakt zou je volgens mij zelfs NOVA kunnen interesseren, moet je wel het zwaartepunt leggen op de achterliggende ideeen van het gedistribueerd oplossen van grote vraagstukken.

Mega-computer van de toekomst nu al via internet te bereiken ??

(Zou er alleen geen SETI in noemen, dat wordt dus ECHT niet serieus genomen.)

Verwijderd

Hart van Nederland uitzending 2 september: Vandaag zijn de Nederland krachtkoeien begonnen met het sturen van gekraakt hooi naar Amerika. Deze krachtkoeien doen mee om een 64-bits (???, maak daar maar hele grote van) code te kraken. Dit wordt de megaflush genoemd...
hmmzz.. lijkt mij niet echt zo'n goed id, computerbladen lijkt mij wel een hele strakke actie

• weird0

weird0

The Luck is Dying

Topicstarter
het was maar een idee maar nu ik er zo over denk lijkt me inderdaad niet zo echt boeiend op tv ... paar computerbladen en misschien een grote landelijke krant ofzow ...

Verwijderd

Ehm people....

Als Piet Paulusma in Hart van Nederland kan komen, dan kan DPC dat ook best. Over "te hoog NERD-gehalte" gesproken ;-).

Enneh, als Piet P. 5 minuten over het weer kan lullen, dan kunnen wij ook wel 5 minuten over DPC lullen hoor, maak je maar geen zorgen.

Oet morn.

• Dutchman!
  • Laatst online: 26-05 16:42
Kom op jongens, het is niet de vraag of het zal lukken, want dat weten we pas als we het proberen :) Ik kan een mooi artikel schrijven met voldoende achtergrond info e.d. om het voor een tijdschrift of news-dienst interessant te maken, zodra ik de verhoudingen tot de supercomputers kan meeleveren. Ik zal er morgenmiddag eens tijd aan besteden.

We spend our years as a tale that is told

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

[nuchter]
klinkt goed! na zo'n uitzending krijgen we echt wel veel leden :)
[/nuchter] :)

Verwijderd

[hoeverzintiedatnouweermodusaan]In het zelfde programma als die uit de kluiten gewassen kl*t* kabouter die het weer nog slechter voorspeld als een krop sla, sowieso op het zelfde net vind ik al een hele beledeging![/hoeverzintiedatnouweermodusuit]

Verwijderd

Hee Dutchman!! Goed man..!! Lekker iniatief tonen..Zo hoort het..

Ga zo door...

Als iedereen nou een beetje mee wilt helpen... En e-mail adres/gewoon adres verzamelen van alle landelijke en plaatselijke mogelijke interresante bladen en naar me door mailt... Wil ik er wel voor zorgen dat alles aankomt..

Groeten Volcano

• Ceaser
  • Laatst online: 23-05 00:25
Ik denk dat je beter een frontpage posting op msn.nl kan hebben, niet .com want dat zijn potentiele anandleden ;)

verder is het wel een kleine vernedering als we in hart v. nl komen ofzo want het nivo is om te huilen
Pagina: 1