[HTML/DOM] alternatief voor click()

Pagina: 1
Acties:

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016
ik ben mbv Girder bezig met een grafisch frontendje om te bedienen met mijn afstandsbediening. Dit hele frontend kan worden opgemaakt met HTML en daarbij zorgt javascript voor de nodige communicatie. Deze HTML wordt door Girder door een browser DDL heen gehaald.

Nu wil ik graag een link (anchor) met een javascriptje kunnen triggeren, maar ik zie dat het DOM hier niet in voorziet? alleen de methodes blur en focus zijn beschikbaar.
MS heeft hier een methode click() voor maar aangezien ik wat problemen heb met benaderen van de IE classes gebruik ik een Mozilla DLL, maar mozilla kent dus geen click()

weet iemand hoe ik dit wel zou kunnen oplossen met javascript in Mozilla? ik kan evt wel een "enter" sturen naar het mozilla scherm maar ik krijg de target daarvoor niet helemaal goed.

[ Voor 8% gewijzigd door mpegernie op 01-06-2003 01:26 ]

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

<script type="text/javascript">
document.location.href = document.getElementById('mijnAhreftag').href;
</script>

:)

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016
thnx, ik ga het direct ff proberen

edit: jep hij doet het! bedankt, ik was hier niet echt opgekomen denk ik :)

[ Voor 54% gewijzigd door mpegernie op 01-06-2003 01:29 ]

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead