Verwijderd
Ik weet wel dat jij je achtergrond kan veranderen in wat jij wil.
Daarnaast weet ik ook dat elke keer als ik mijn pc uit slaap stand schut, ik mijn msn achtergrond weer bij het oude heb.
dus veel schiet je er niet mee op
Daarnaast weet ik ook dat elke keer als ik mijn pc uit slaap stand schut, ik mijn msn achtergrond weer bij het oude heb.
Kan dit niet gewoon in het: MSN Messenger 6.0 aangekondigd. topic?
[ Voor 3% gewijzigd door Puck op 01-06-2003 02:09 ]
Arrived anxious, left bored
Verwijderd
Dit komt omdat hij randomize gaat kiezen uit de plaatjes die in je background map hebt staan. Wis al de andere plaatjes , en laat enkel diegene staan die je wilt hebben als background in die map. Als je nu gaat rebooten gaat hij je enige plaatje dat je in je map hebt staan selecteren, en zo heb je steeds dezelfde backgroundVerwijderd schreef op 01 June 2003 @ 01:58:
Ik weet wel dat jij je achtergrond kan veranderen in wat jij wil.
Het gaat niet over achtergrondplaatjes.. daar heb ik al gezegd. het moet andere interface zijn. dus het gaat ook bijvoorbeeld Mac OS style of old msn 5 style ..
je kan ook een standaard achtergrond instellen hoor, gewoon bij dat schermpje waar je nieuwe achtergronden toevoegd enzo een 8ergrond selecteren en op [default] ofzo drukken
Pagina: 1