Omdat ik een vlotter computertje overhad wilde ik overstappen naar windows 2003. Na een week prutsen en vloeken is het eindelijk gelukt.
Maar die computer had ik in eerste instantie aan een andere server hangen zodat ik op mijn gemakje kon testen.
Het probleem:
Als inetverbinding heb ik @Home en dus ook een CPxxxxx-x nummer. Helaas heb ik mijn nieuwe server een andere naam gegeven en krijg ik van @home dus geen IP.
Onder Linux (mijn oude server) was het mogelijk om een random computernaam in te vullen en vroeg een IP aan bij @home door het CP nummer door te geven.
Kan ik nou op internet zonder mijn huidige computernaam te veranderen?
In de search heb ik al kunnen lezen dat het iig niet kan met windows 2000 en XP.
Windows 2003 is al wat nieuwer, vandaar dee vraag.
Maar die computer had ik in eerste instantie aan een andere server hangen zodat ik op mijn gemakje kon testen.
Het probleem:
Als inetverbinding heb ik @Home en dus ook een CPxxxxx-x nummer. Helaas heb ik mijn nieuwe server een andere naam gegeven en krijg ik van @home dus geen IP.
Onder Linux (mijn oude server) was het mogelijk om een random computernaam in te vullen en vroeg een IP aan bij @home door het CP nummer door te geven.
Kan ik nou op internet zonder mijn huidige computernaam te veranderen?
In de search heb ik al kunnen lezen dat het iig niet kan met windows 2000 en XP.
Windows 2003 is al wat nieuwer, vandaar dee vraag.
[ Voor 5% gewijzigd door The Dolf op 31-05-2003 22:23 ]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something