Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical
Dat gepiep komt door een condensatortje. als er nog garantie op zit zou ik terug gaan met dat ding, want het is iig niet goed.
Verwijderd
gewoon terug piepen
, mijn monitor zoemt meer als die aangaat, doet die al vanaf het begin.
Verwijderd
Hi man,
Dit komt doordat windingen in je HF-spoel trillen = piepen. Dit is op te lossen door de spoel te bespuiten met vloeibaar plastic (PLASTIK 70). Dit is een bekend probleem en deze methode werkt in 99% van de gevallen.
Bestelnummer bij Conrad: 884197
Dit komt doordat windingen in je HF-spoel trillen = piepen. Dit is op te lossen door de spoel te bespuiten met vloeibaar plastic (PLASTIK 70). Dit is een bekend probleem en deze methode werkt in 99% van de gevallen.
Bestelnummer bij Conrad: 884197
XenoDaSouljah:
precies wat ik dacht toen ik dit topic las - gewoon heel hard terug piepen!
precies wat ik dacht toen ik dit topic las - gewoon heel hard terug piepen!
Verwijderd
Als je hem openschroeft voor dat vloeibare plastic, pas dan op dat je niets aanraakt, er staat hoogspanning op en dan is het weg monitor en weg hand (misschien weg hartslag) dus echt wel oppassen! Als je niets aanraakt kan er niks gebeuren.
Haal inderdaad ff de stekker uit 't stopcontact..
Sorry voor de late reply (eindelijk even tjs tss de examens door).
Ik vroeg me gewoon af of mijn monitor al aan het einde van zijn leven is, zou iemand mij dit kunnen zeggen.
Ik vroeg me gewoon af of mijn monitor al aan het einde van zijn leven is, zou iemand mij dit kunnen zeggen.
Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical
Verwijderd
Als je garantie hebt neem dan even contact op met je leverancier die kunnen je waarschijnlijk meer vertellen. Als hij dit nooit gedaan heeft en nu wel, is er dus duidelijjk iets aan de hand. Hoe erg ? Dat zullen ze op de TD vast wel weten. Denk niet dat wij je verder kunnen helpenHellFish schreef op 03 June 2003 @ 18:49:
Sorry voor de late reply (eindelijk even tjs tss de examens door).
Btw vaak wisselen ze een monitor meteen om
Ik weet dat ik laat reageer (examens dus).
Ik ben nog niet naar de winkel kunnen gaan (weeral examens).
Ik heb wel iets toe te voegen aan mijn probleem, de monitor piept alleen bij late refreshrates (daarom dat hij dus piept bij opstraten --> bios is 60Hz)
Daarom dat hij alleen piepte bij aanzetten van de PC.
Misschien dat er nu wel iemand kan zeggen wat de oorzaak is.
Ik ben nog niet naar de winkel kunnen gaan (weeral examens).
Ik heb wel iets toe te voegen aan mijn probleem, de monitor piept alleen bij late refreshrates (daarom dat hij dus piept bij opstraten --> bios is 60Hz)
Daarom dat hij alleen piepte bij aanzetten van de PC.
Misschien dat er nu wel iemand kan zeggen wat de oorzaak is.
Pagina: 1