Toon posts:

[XP] kazaa onder meerdere gebruikers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu dus meerdere gebruikers op deze computer maar als ik kazaa instaleer werkt het maar op de gebruiker op welke het is geinstaleerd...
ik heb ook al de "schrijf register sleutels voor alle gebruikers(Admin rechten benodigd)" geselecteerd.

ik wil niet meerdere keren kazaa instaleren want dit neemt alleen onnodig ruimte in beslag.
weet iemand hoe ik dit voor iedere gebruiker mogelijk kan maken

p.s. deze error komt als je onder een andere gebruiker kazaa probeerd te openen:
edit:

screenshot geupt:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dabobsterserver/kazaaerror.JPG

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2003 10:18 ]

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 13:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Link!

Probeer even te kijken wat of je Adthump's advies kunt uitvoeren. Zowiezo die thread in de gaten houden ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DUX op 01-06-2003 14:02 . Reden: bedoelde hun thread, niet GoT ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
ik wil nu dus via mmc andere users ook de mogelijkheid geven om kazaa te gebruiken maar weet iemand welke msc file hier voor moet worden geopent en wat daarna?

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Had ik ook! wat je moet doen is in het register de registersleutels in de mappen HKEY_CURRENT_USER\Software\Kazaa en HKEY_CURRENT_USER\Software\K++ naar de andere users importeren!!!!

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ hartelijk dank!!!! _/-\o_

edit:

eerst begreep ik niet hoe ik het moest kopieëren maar nu het is gelukt werkt het gewoon :*)

eerst kan ik ook niet importeren in de super users(mijn zus en moeder }) )want die hadden geen toegang op een map die ik heb aangemaakt...
toen maar ff snel hun admin gemaakt geimporteerd en weer super user gemaakt })

ikzelf ben natuurlijk admin :Y) (8> })

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 17:25 ]