Toon posts:

[Planetarion] GRATIS ronde!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel al enkele rondes planetarion en heb gemerkt dat er in de loop der tijd veel mensen zijn afgehaakt omdat het p2p werd (je moest dus dokken :'( ). Nu is er gelukkig goed nieuws voor alle ex-planetarion spelers en natuurlijk ook voor de nieuew recruiten: Planetarion speelt 1 gratis (tussen)-ronde _/-\o_

Er is natuurlijk wel het een en ander veranderd in de afgelopen rondes, maar het principe is natuurlijk hetzelvde gebleven: scheepies bouwen, spullen jatten en nog meer scheepjes bouwen ;) .

Voor de mensen die GEEN idee hebben over watvoor spel ik het nu heb is hier wat info van die site:
Welcome to the War-driven Universe of Planetarion

For many eons the Planetarion universe has been rife with war and destruction. Four dominant races fight side by side or kin against kin, Galaxy against Galaxy, Planet against Planet in the ever growing struggle for dominance. Alliances clash with one another, and the valuable resource asteroids are stolen and reclaimed. It is your task to join this chaotic system, and survive. The Zikonian pillagers storm planets, stealing technology, wiping out ships and harvesting precious asteroids.The Cathaar utilise EMP technology to stun their foe and capture asteroids, supported by a screen of deadly units. The Xandathrii, cloaked and almost undetectable, raid swiftly and silently. Stalwart Terran commanders gouge holes through fleets to achieve their bounty. As one of these races, it is your job, your duty, to kill, steal and defend in order to achieve dominance with your friends or Alliance.
Science fiction, action, sleepless nights and endless, ever growing wars, all in your browser.

Planetarion : Redemption is the Ninth Round of Planetarion, and is the final step before the new era of Planetarion gaming arises. Signup now and become part of the ever changing and legendary Planetarion universe.
Planetarion : For the True Gamer.
Het is gewoon een text based game dat je via je browser bezoekt, dus geen gedoe met installeren, te trage pc's etc!

Het is gratis dus ik zou zeggen: PROBEER HET GEWOON!! als het je niet aanspreekt kan je er gewoon mee kappen en als je het leuk vind ben je weer een verslaving rijker :*)

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! dus sign up en speel mee!!

linkje: www.planetarion.com

Signups zijn open en de ronde zal beginnen op maandag a.s (je kunt natuurlijk ook later beginnen!)

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:17
Whii heb ik een van de eerste rondes nog gespeeld :P. Nog nr 30 gestaan als GC van een galaxy, alleen ik had toen nog modem dus te weinig online ;(. En toen ik adsl had werd het P2P :(.

Naja toch ff een ronde meegenieten ;).

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dit heb ik heel lang gespeeld, ik ga deze ronde zeker even meespelen. :)
Ik ben benieuwd wat er allemaal veranderd is sinds mijn laatste bezoek.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Oe! Ik ga zeker meespelen! :)

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
Heb het een keer gedaan toen ik nog isdn had en het nog gratis was, maar nu ga ik het nog een keer proberen (omdat het een keer gratis is :) ).

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Verwijderd

Om het simpel te zeggen:

Nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit

Meer!!

Heb dat spel vanaf ronde gespeeld. Slapeloze nachten, defence regelen, attack groepjes doen, Gezever met alliances.

Tis een leuk spel maar mij echt veels te verslavend. :)

Verwijderd

ik heb het de eerste 4 rondes gespeeld zelfs nog als admin in de kanalen met snazbaz bezig geweest.

En nee er is teveel verandert het is zoiezo allang niet meer zo gezellig als in het begin

Toen in die goeie oude tijd dat ik nog 1 van de leiders in concordium was (-:

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nee, ik doe niet meer mee. Het was leuk, maar ik heb geen zin om weer verslaafd te raken door een tussenronde. Daarna maken ze het weer pay-to-play en dan ben ik wellicht nog zo gek om mee te spelen ook :X

Niet goed voor de portomonee ;)

Dividend for Starters

Verwijderd

vond er geen donder aan

Verwijderd

Leuk, maar ik denk niet dat de sfeer van vroeger weer terugkomt...
Als ik er verslaafd aan raak is het niet zo erg, heb toch geen cc dus dat maakt niet uit, maar het is dit jaar erop of eronder qua school dus ik kan de komende 2 weken me niks perimiteren...

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
welk ras is nu aan te raden?
ik heb al 2 rondes gespeeld, maar ben overgestapt naar empirequest
alleen EQ is nu weg, en EQ2 is nog in ontwikkeling

TheS4ndm4n#1919

• LordMithril
  • Laatst online: 27-12-2025
Ik begin er niet aan.
Ik heb Utopia, EmpireQuest en Cybots gespeeld en daar ging per game zo veel tijd in zitten, echt ongeloofelijk.

mischien leuk als ik een vaste baan heb waar ik ongestoord kan internetten maar anders no way :D
gebeurd me maar zelfden dat ik leuke games niet speel, maar ze zijn gewoon TE leuk :D

Bier, Whiskey en Metal!!

• RocketKoen
leuk voor mensen die net examen hebben gedaan en nu vakantie hebben :P

TheS4ndm4n#1919

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Xandathrii voor attacking spelers
Cathaar voor mensen die def willen doen
Ziks voor mensen die gewoon alles een beetje willen doen :)
Terran als je gewoon old school wil :)

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:51

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Terran i be!
as usual!

* TepelStreeltje onder deze nick in PA!
kijken of ik het weer op kan pakken
heb het tijden ERG fanatiek gespeeld.
koste me teveel tijd, maar heb nu wel tijd over, dus kan weer spelen.

Terran zijn lekker sterk, en schieten ook niet eens zo traag enzo (xan schiet als eerste, maar zijn zwak, cathaar stunnen alleen, maar zijn wel snel, ziks als laatste en zijn zwak, terran zijn sterk)
tenminste, als de stats nog hetzelfde zijn als eerst...
maar mijn ouwe maatjes in de TFD zeggen van wel :)

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Leve Legion :D

Verwijderd

Oh je, dit moet ik gewoon weer doen na de eerste 3 rondes die ik heb meegedaan :P
Ik hoop alleen dat het weer zo leuk is als vroegah!

Oh ja,
<- Terran :)

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:44

Corn

Raar jongetje

* Corn meld zich... Lopen we ook nog het risico om met z'n allen in één galaxy te gaan of gaan we niet zoiets organiseren?

Verwijderd

ik zou dat eig'k wel leuk vinden :)
anders kom allemaal ff naar #planetarion @irc.tweakers.net :)

Verwijderd

heb me aangemeld :D

Verwijderd

Topicstarter
Cornholio2001 schreef op 01 June 2003 @ 08:39:
/me meld zich... Lopen we ook nog het risico om met z'n allen in één galaxy te gaan of gaan we niet zoiets organiseren?
Neeej, niet echt... het is random (dit i.v.m met die uber1337 gals die iedereen ownde :P), maar je kunt best bij een tweaker in een cluster of een parralel belanden ;-)

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Oh ja, heerlijk saai je doodstaren op cijfertjes en uren wachten voordat er ook maar iets gebeurt.
Nee niks voor mij.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hmmz, waarom heb ik nog geen activation mail gehad...

Battle.net Spud#2543

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:00
teveel slechte herinneringen aan dit spel... heb de eerste rondes meegespeeld en mijn planeetje was keer op keer kannonevoer voor de grote allianties van toen (Legion en Fury denk ik) :(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Verwijderd

Ach, ik ga het nogmaals proberen, en ik zie wel of het leuker is geworden of niet :P
Ik zeg maar zo, gratis is gratis :)

Verwijderd

Topicstarter
REDFISH schreef op 01 June 2003 @ 19:48:
Oh ja, heerlijk saai je doodstaren op cijfertjes en uren wachten voordat er ook maar iets gebeurt.
Nee niks voor mij.
cijfertjes: ja
doodstaren: ja
uren wachten zonder dat er iets gebeurd: NEE! als je het een beetje goed speelt dan is er echt wel actie genoeg hoor! :o

• RocketKoen
heb 1 ronde serieus gedaan, had een free acc en mn galleader wou wel voor me betalen O+ O+ O+
zijn toen ergens in de top100 beland, rond de 80 denk ik. was eik best goed

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

stond in ronde 2 in de top 100. als 70e geeindigd ofzo. Voor de rest altijd een beetje in de top 150 gezeten.. Tot ronde 4, toen ben ik minder actief gaan spelen en was ik al blij om in de top 1000 te staan :D

• RocketKoen
vond PA niks aan eik.
speelde vooral empirequest. ben in ronde 10.5 (laatste ronde, snelle ticker en veel geld om afscheid te nemen) 7e geworden
beste eindpositie in gewone ronde: 13e
beste allianceranking: 1e
beste galranking: 1e

en nu hopen dat EQ2 snel komt
maar helaas is het al weer uitgesteld naar eind 2003 :(
die idioot geeft zelfs toe dat ie er 10 dagen over doet om een progje te schrijven voor de Ti83 dat je cijfers opslaat...

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

16:00 GMT begint de ronde btw

dat is 17:00 onze tijd :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 08:36 ]

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09-2025
18:00 onze tijd :p
16:00GMT (Game Time) - 17:00 UK time - 18:00 CEST

Alle Research en Constructions zijn dus al klaar voor deze ronde. Plus je heb 6 roids van elk.
Ook zitten we weer met 25man in een galaxy, 10spelers van r9 plus 15 nieuwe.
Veel succes iedereen!

ORiON "MadCows BC"

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
ORiON_JNFN schreef op 02 June 2003 @ 11:34:
18:00 onze tijd :p
16:00GMT (Game Time) - 17:00 UK time - 18:00 CEST

Alle Research en Constructions zijn dus al klaar voor deze ronde. Plus je heb 6 roids van elk.
Ook zitten we weer met 25man in een galaxy, 10spelers van r9 plus 15 nieuwe.
Veel succes iedereen!

ORiON "MadCows BC"
GMT betekent "Greenwich Mean Time" :)
Dus de ronde begint om 17:00 hier.

Ik heb 3 keer meegespeeld (laatste keer was in ronde 6 volgens mij in een v/d beste galaxies)

Edit: Oja, zomertijd :D

[ Voor 5% gewijzigd door Kunyfyer op 02-06-2003 16:19 ]

• Shagura
  • Laatst online: 29-12-2025
Ikga wel meedoen, lijkt me wel weer eens leuk, maar precies om 17:00 moet ik werken :'(

• NicOlaJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kunyfyer schreef op 02 June 2003 @ 11:51:
[...]

GMT betekent "Greenwich Mean Time" :)
Dus de ronde begint om 17:00 hier.

Ik heb 3 keer meegespeeld (laatste keer was in ronde 6 volgens mij in een v/d beste galaxies)
Nee, GMT = CET + 1 = CEST + 2. Omdat we nu in CEST leven begint het dus om 18:00 :)

• RocketKoen
staat ook op de portal
1600 GMT (hier dus gametime en NIET greenwich time) 1700 UK time 1800 Europese tijd
By studying the signup pace, and a few other factors, we have decided NOT TO SHUFFLE the universe.

This means, you stay where you are now, unless you are exiled, or exile yourself within the game.
Please note, if you are exiled, or self-exile, you are stuck where you land, until you exile again. You do so at your own risk, with no guarantee where you end up.

I hope we will all have fun, tickstart is still set for Monday at 16:00 GMT *which means 17.00 UK and 18.00 CEST.

Kind regards
Spinner

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
staat idd duidelijk op portal!
Ik wens jullie allemaal veel succes deze ronde (nog effe 3 uurtjes wachten :P)

owh.. btw: me= xan

zijn er trouwens nog mensen die zich wél aangemeld hebben, maar nog geen mail ofzo hebben gekregen?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 14:54 ]

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Hmmz, ik krijg steeds maar geen mail...
wil wel om 1800 beginnen hoor...

naja, heb maar ff 2e account aangemaakt (ander ip/mail etc etc)

hopen dat ze nu wel goed/snel mailen...

hoe zit het eigenlijk met de multi protection van deze nieuwe "creators"??

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 139% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 00:41 ]

• RocketKoen
bij de sign-up waarschuwen ze ook, dat als je een free-mailhost opgeeft (zoals hotmail) het >48uur kan duren. Er wordt je dan ook aangeraden het adres van je ISP op te geven

[ Voor 3% gewijzigd door RocketKoen op 02-06-2003 16:47 ]

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

RocketKoen schreef op 02 juni 2003 @ 16:47:
bij de sign-up waarschuwen ze ook, dat als je een free-mailhost opgeeft (zoals hotmail) het >48uur kan duren. Er wordt je dan ook aangeraden het adres van je ISP op te geven
Yup, ben ik nu ook achter gekomen...

• Stender83
Elke signup wordt handmatig geactiveerd, vandaar dat het lang kan duren. Dit is dus tegen multi's etc.
Zeus en Prince zijn weg, Zeus ging zelf, Prince is gekicked.
Zoals het er nu uitziet zit ik in een n00b gal zoals de meeste. Gelukkig is mijn para wel ok.

Verwijderd

Nog 10 min en het onweer begint :D

offtopic:
ware het niet dat je 72 ticks bescherming had :P

Verwijderd

Topicstarter
onweer is begonnen.. er waait al een licht briesje door ons cluster :Y)

over 71 ticks gaat het echt leuk worden :+

Trouwens: wees niet bang om nu nog aan te melden, het grootste deel van de galaxies is nog niet opgevuld tot 25 man, dus je zal waarschijnlijk niet in 1 of ander sloeber gal terecht komen hoor :*)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 18:25 ]

Verwijderd

Onze galaxy staat er een beetje erg goed voor :P
Ik sta zelf 8ste binnen mijn galaxy, en over 65 ticks heb ik al een verrassing ipv 71 :P

• RocketKoen
het is begonnen ja....
There was an error connecting to the database.
Too many connections

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

hehe :) dat roept pas echt nostalgische gevoelens op :)

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002

Sebastiaan

....

das zeker een tijd geleden dat ik heb meegedaan, was toendertijd nog wel lid van TFD, is kijken of dat nog steeds bestaat, misschien kan ik daar wel weer lid van worden

Verwijderd

seb_ schreef op 02 juni 2003 @ 19:27:
das zeker een tijd geleden dat ik heb meegedaan, was toendertijd nog wel lid van TFD, is kijken of dat nog steeds bestaat, misschien kan ik daar wel weer lid van worden
Ja dat bestaat nog :)

• Shagura
Heeft er iemand een newbie site ofzo waar alles goed staat uitgelegd wat je wanneer moet bouwen en welke asteroids je moet initiaten, wat je moet bouwen/researchen ed, want ik snap er geen reet meer van na 1,5 jaar :/

Verwijderd

in het begin vooral amps bouwen, en als je wat over hebt astroid scans.
en vooral crystal moet je initiaten zo ongeveer :)
later kun je zelf bepalen of je defensief of aanvalend gaat spelen :)

Verwijderd

alleen aanvallend spelen werkt goed overigens :D

Defensief werkt dus NIET bedoel ik

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 21:53 ]

• Largo
  • Registratie: December 1999

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 21:40:
in het begin vooral amps bouwen, en als je wat over hebt astroid scans.
en vooral crystal moet je initiaten zo ongeveer :)
later kun je zelf bepalen of je defensief of aanvalend gaat spelen :)
maar het is nog leuker natuurlijk om meteen roid-stealing ships te kopen.....zeker nu je je mantis/demeter etc. meteen kan inzetten....

Verwijderd

shhht, breng hem nu niet op ideeen :P
Btw, demeter's kunnen 2 roids per keer :P

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

gaan jullie lekker met de grote bootjes aan de gang, dan kom ik ff langs met men friggeh only fleet, om jullie ff lekker te ownen!

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Topicstarter
guardians tegen jouw frigates dat 0wnt idd.. alleen niet van jouw kant :P

• Qylos
Ik vind dit allemaal vaag hoor. Ik heb dus een accountje gemaakt en dan krijg ik een mail dat ik binnenkort een mailtje krijg om het account te activeren. Maar wordt je account automatisch geactiveerd of moet je er iets voor doen :?

Verwijderd

Topicstarter
als je een account aanmaakt, krijg je zowiezo een mailtje met je wachtwoord erin, ik geloof ook dat je een mailtje krijgt waarmee je hem moet activeren..

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

bij mij kwamen die twee mailtjes ongeveer drie minuten na elkaar, eerst degene die het over activation heeft, daarna krijg je een mailtje met je password en dan kan je inloggen

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
Yeah Baby Yeah, ik ga maar weer eens een ronde meedoen dan :D

Digital Media Junkie

• oZy
  • Registratie: Juli 2001

oZy

die authentication mails worden in handmatig batches gedaan.. dus hangt er net vanaf. Ik wist dit ook niet, maar kreeg de mail wel binnen 5 mins.. wel grappig want ze doen handmatig de ingevoerde adressen controlleren.. en de mijne is nou niet echt wat je zegt plausibel! Maarja.. let the games begin.. nog 53 ticks >:)

• Qylos
oZy schreef op 03 June 2003 @ 12:25:
die authentication mails worden in handmatig batches gedaan.. dus hangt er net vanaf. Ik wist dit ook niet, maar kreeg de mail wel binnen 5 mins.. wel grappig want ze doen handmatig de ingevoerde adressen controlleren.. en de mijne is nou niet echt wat je zegt plausibel! Maarja.. let the games begin.. nog 53 ticks >:)
Oh daarom werd mn account niet echt activeerd :D Mn adres was GFfgsdf ofzo en mn naam Asdf :)

• pretorian_nl
Ik ben begonnen :D

Digital Media Junkie

Verwijderd

Ik heb me opgegeven alleen moet nog geactiveerd worden, hoe lang gaat dat duren? 1 dag?

Ik had dit vroeger ook gespeeld maar ik vond het iets te rommelig zowel de site als de web based game zelf. In m'n galaxy toen was bijna iedereen afk en ik werd 's nachts aangevallen, niks aan :/ Ik weet niet of deze versie verbeterd is... :?

• pretorian_nl
Het spel hangt heel erg van je galaxy af ja, ik hoop dat ik een beetje een goede heb. Zijn er trouwens nog mensen die handige tips hebben, ik ben nl een beetje roestig ;)

Digital Media Junkie

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06-2025

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik zit in een goede galaxy geloof ik. 8-)
Zitten verschillende mensen uit de hele wereld in, en we hebben al alliances gesloten met andere galaxy's. :P
Mijn galaxy staat nu zelfs al in de top100, dat zegt op dit moment nog niet zoveel omdat het redelijk op en neer schommelt, maar tis wel cool. :7

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-12-2025

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Het is echt een roelerend spel, maar echt _te_ verslavend. Ik speelde het ronde 2 t/m 4 of 5 en toen had ik er geen tijd meer voor. En later werd het dus betaald.
Zonde dat ik er geen tijd voor had, maar het was echt een heel erg vet spel.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Verwijderd

Ik heb wel bij m'n adresgegevens dingen ingevoerd als: street 1, 1234 AB en Village... Je gaat me toch niet vertellen dat je ook je adres gegevens juist moeten zijn? Ik snap het nut niet in van persoonlijke gegevens... btw: ik heb nog geen email gekregen en het is bijna 1 dag geleden..

• Shagura
Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 10:32:
Ik heb wel bij m'n adresgegevens dingen ingevoerd als: street 1, 1234 AB en Village... Je gaat me toch niet vertellen dat je ook je adres gegevens juist moeten zijn? Ik snap het nut niet in van persoonlijke gegevens... btw: ik heb nog geen email gekregen en het is bijna 1 dag geleden..
probeer misschien wat geloofwaardigere adresgegevens op te geven :)

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Cryonist

- Something clever -

Was er ook gigantisch verslaafd aan dit spel, maar zeker niet genoeg om ervoor te gaan betalen. Alleen jammer dat nu mijn tentamens eraankomen en het al moeilijk genoeg wordt.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• oZy

oZy

enige tip waar je nu wat aan hebt is roids farmen & quests doen.

Mijn adres is ook erg fake, maar kwam er wel doorheen:

Johan de Beuker
Woklane 11
Peerkeville
90210 USA :Y)

had die auth mail binnen 3 minuten :) gewoon nog een keer proberen Znz

• RocketKoen
moet je nog namen hebben?
Chris Heater
I.W.H. ackgame
US - uckballstreet
1337 PA Lickmeballen
Netherlands :P

TheS4ndm4n#1919

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik heb gewoon bij alles na neergezet, en men postcode is 90210 :)
wel holland natuurllijk!

if it aint dutch, it aint much ;)

Battle.net Spud#2543

• oZy

oZy

nou.. al slachtoffers gevallen / gemaakt hier?? :D

Alles is nu nog redelijk rustig, maar nu de alliances gevormd zijn, fleets aan het groeperen zijn en targets uitgezocht zijn worden de komende ticks een stuk spannender.. ik ben benieuwd!

Verwijderd

Topicstarter
in ons par is er al flink wat actie, vriend van me had gister 2 minuten na prot. time over was al brute incoming (was niet voor quest..) :P

zijn zelf nu een beetje aan het roiden >:)

• Shagura
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 09:04:
in ons par is er al flink wat actie, vriend van me had gister 2 minuten na prot. time over was al brute incoming (was niet voor quest..) :P

zijn zelf nu een beetje aan het roiden >:)
Das nog niks vergeleken met mijn hele galaxy :/ Wij worden gewoon allemaal vanaf tick 1 met 3 mensen aangevallen en na 7 uur kwamen er weer 5 aanvallers per persoon bij ofzo :/

• Stender83
Mijn gal gaat erg lekker, staan al een tijd in top10. Zegt nog niet erg veel eigenlijk, wel dat mijn gal aktief is :)
En van cluster/para hoeven we ook geen incommings te verwachten de komende tijd denk ik zo.
Mischien een idee voor jullie om TFD te joinen als je nog geen alliance heb. Volgens mij nemen ze weer nieuwe mensen aan, en het is een Nederlandse alliance. Niet supergoed, maar je kan niet alles hebben :)
www.pilkara.com voor als je stats wilt zien, meeste kennen hem vast wel al.

• RocketKoen
mijn GC stond 1e vannacht :)
gal staat 50e ofzo
gisteren heb ik een aanval gedaan, meteen na protection. en geland :)

TheS4ndm4n#1919

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ze hebben mij aangevallen, hij was ALLES kwijt!

echt heerlijk man :)

ga trouwens wel netjes, 200K
en 100 roids...

Battle.net Spud#2543

• Jox444
  • Nu online

Jox444

Honestly....

Waarom is er nog geen GoT tag ? :P :+

Vind het wel wat verschillen met de 'oude before dat je moest betalen' rondes ....
Tis allemaal stukje geavanceerder geworden :P

Het is FRIET!

Verwijderd

Topicstarter
idd is er anders... ik sta trouwens 2e met roidrank v.d universe :9 GOT 0wns!! 8)

• oZy

oZy

gevanceerder en slomer hehe :Y) aan de ene kant wel leuk zo'n random ronde maar als je weinig active mensen hebt (zoals ik) dan schiet et echt niet op :|

• Jox444
  • Nu online

Jox444

Honestly....

oZy schreef op 07 June 2003 @ 11:44:
gevanceerder en slomer hehe :Y) aan de ene kant wel leuk zo'n random ronde maar als je weinig active mensen hebt (zoals ik) dan schiet et echt niet op :|
Slomer tja.....dat kun je wel stellen
Vanmorgen heeft het een uur eruit gelegen...

Maar ja kan niet alles hebben. Vind het toe nu toe nog wel geinig, tis alleen jammer van die mensen die niet erg actief zijn. Als je die veel hebt in je galaxy dan schiet het absoluut niet op.
Vooral het alliance gebeuren is wel geavanceerder geworden. (althans zoals ik het nu kan zien) de attackes en aanverwante zijn een stuk groter geworden. Complete para + cluster alliances die elkaar het leven redelijk lastig maken :P

Oew heb trouwens een GoT tag gefixed (die was er volgens mij nog niet), dus iedereen die mee doet joine, dan zitten elkaar in iedergeval niet in de weg...en kunnen we elkaar helpen
pass : @U5VJM_wxAJe

Weet alleen niet hoe dat helemaal werkt met die tag....maar zo moeilijk zal dat wel niet zijn.
Vind de uitleg van het spel (manual / help pagina's etc) wel een beetje brak, als je het spel echt nog nooit gespeeld hebt is het zonder hulp van andere volgens mij een ramp om te leren spelen. Er wordt echt weinig uitgelegd.

[ Voor 11% gewijzigd door Jox444 op 07-06-2003 14:14 ]

Het is FRIET!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

tag is alleen ter identificatie van andere.
iedereen met die code kan die tag op zetten, en dan ze je dat in gal view.
meer is het niet.

random gals zuigen kont imo.
heb 2 jaar bij dezelfde mensen in een gal gezeten, ik vind het ECHT jammer toen het random ging, ben ook gestopt...
we hadden voor de gein hele gal zelfde tag gegeven.
en elke avond met zen allen aanvallen enzo, echt koel altijd...
en altijd politics helemaal vol spemmen enzo, je kent iedereen, dus altijd lahcen en shit.

ik hoop dat ze ronde 10 weer private gals doen, dan speel ik zeker, anders twijvel ik nog...

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Topicstarter
private gals zijn wel "leuker" maar er zitten ONTIEGELIJKE nadelen aan:
-de gewone speler maakt geen kans; alle HC lui van grote alliances/powerblocks gaan in 1 gal en krijgen hulp van hele alliances
-farmen is lekker makkelijk: gewoon een galletje maken met farm ering. In random gaat dat niet zo makkelijk, omdat je galm88 dat gewoon zien en je reporten.
-je ontmoet weinig nieuwe mensen
-en zo nog wel even door...

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:47

MaDLiVe

.-Observer-.

ik ben 1 vraag, hoef je niks te researchen? alles is namelijk al completed enzo..

oops
<-- dit is deppox

[ Voor 15% gewijzigd door MaDLiVe op 07-06-2003 17:02 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Jox444
  • Nu online

Jox444

Honestly....

MaDLiVe schreef op 07 June 2003 @ 17:02:
ik ben 1 vraag, hoef je niks te researchen? alles is namelijk al completed enzo..

oops
<-- dit is deppox
Jup is een gratis ronde, alleen maar matte met scheepjes :-)

Het is FRIET!

• Jazzper
  • Laatst online: 30-12-2025

Jazzper

BB4E^Guerilla

is er nog actie? Heb ronde 4 gespeeld, meesterlijk, nonstop ICQen met meerendeel duitse galgenoten die nog humor hadden ook. Mooi systeem opgezet met SMS omdat MTNSMS nog bestond. Super mooi, zat je met vriendin op terras, kreeg je smsje van degene die ontdekte dat we aangevallen werd: We are under attack, log in now! Iedereeen inloggen, ICQ aan en defensen. Mooooooi!
Net aangemeld, ik zie het allemaal wel weer hoe het 6 rondes later er aan toe gaat.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ik heb de new dawn gespeeld en die erna (was dat niet "tides of war" ofzo??)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• pretorian_nl
loopt lekker hier. ben nu 4 mill :)

Digital Media Junkie

• Jazzper
  • Laatst online: 30-12-2025

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik krijg die bevestigingsmail maar niet... doh!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

kheb mezelf ge-xiled.

stomme noobs
zit nu in een galdat 3 keer zo groot is!

hopen dat het hier beter gaat, zoweizo word het forum al meer gebruikt

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Meeste communicatie in Planetarion verloopt toch altijd via IRC. Is er geen IRC gebruik dan is het eigenlijk niet zo active.

Dat heb ik tenminste altijd gemerkt :D

• MJ85
  • Laatst online: 20-03-2025
euh, die tag pass werkt niet echt..

.

• RocketKoen
de ronde is ook over 10 dagen afgelopen...

TheS4ndm4n#1919

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Verwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 21:00:
Om het simpel te zeggen:

Nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit

Meer!!

Heb dat spel vanaf ronde gespeeld. Slapeloze nachten, defence regelen, attack groepjes doen, Gezever met alliances.

Tis een leuk spel maar mij echt veels te verslavend. :)
mee eens man!
ik ben er 2 jaar geleden ook echt te lang mee bezig geweest :D
een keer hadden we een hele galaxy met mensen van school opgezet
kregen we ruzie over de roidfarms (zijn die er nog :? ) en toen hebben een maat en ik iedereen in 1 nacht gebanned naar een andere galaxy (omdat wij van sommige mensen hun paswoord kregen en zo konden winnen met het voten })
daarna werden al onze galaxys en farms en onze homeplanets opgepakt. en zijn we gekapt...
maar goed ook, anders zat ik nou nog naar cijfertjes te turen (... mmhhzz dat... doe... ik nou nog... :o )
Pagina: 1