Ik speel al enkele rondes planetarion en heb gemerkt dat er in de loop der tijd veel mensen zijn afgehaakt omdat het p2p werd (je moest dus dokken
). Nu is er gelukkig goed nieuws voor alle ex-planetarion spelers en natuurlijk ook voor de nieuew recruiten: Planetarion speelt 1 gratis (tussen)-ronde
Er is natuurlijk wel het een en ander veranderd in de afgelopen rondes, maar het principe is natuurlijk hetzelvde gebleven: scheepies bouwen, spullen jatten en nog meer scheepjes bouwen
.
Voor de mensen die GEEN idee hebben over watvoor spel ik het nu heb is hier wat info van die site:
Het is gratis dus ik zou zeggen: PROBEER HET GEWOON!! als het je niet aanspreekt kan je er gewoon mee kappen en als je het leuk vind ben je weer een verslaving rijker
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! dus sign up en speel mee!!
linkje: www.planetarion.com
Signups zijn open en de ronde zal beginnen op maandag a.s (je kunt natuurlijk ook later beginnen!)
Er is natuurlijk wel het een en ander veranderd in de afgelopen rondes, maar het principe is natuurlijk hetzelvde gebleven: scheepies bouwen, spullen jatten en nog meer scheepjes bouwen
Voor de mensen die GEEN idee hebben over watvoor spel ik het nu heb is hier wat info van die site:
Het is gewoon een text based game dat je via je browser bezoekt, dus geen gedoe met installeren, te trage pc's etc!Welcome to the War-driven Universe of Planetarion
For many eons the Planetarion universe has been rife with war and destruction. Four dominant races fight side by side or kin against kin, Galaxy against Galaxy, Planet against Planet in the ever growing struggle for dominance. Alliances clash with one another, and the valuable resource asteroids are stolen and reclaimed. It is your task to join this chaotic system, and survive. The Zikonian pillagers storm planets, stealing technology, wiping out ships and harvesting precious asteroids.The Cathaar utilise EMP technology to stun their foe and capture asteroids, supported by a screen of deadly units. The Xandathrii, cloaked and almost undetectable, raid swiftly and silently. Stalwart Terran commanders gouge holes through fleets to achieve their bounty. As one of these races, it is your job, your duty, to kill, steal and defend in order to achieve dominance with your friends or Alliance.
Science fiction, action, sleepless nights and endless, ever growing wars, all in your browser.
Planetarion : Redemption is the Ninth Round of Planetarion, and is the final step before the new era of Planetarion gaming arises. Signup now and become part of the ever changing and legendary Planetarion universe.
Planetarion : For the True Gamer.
Het is gratis dus ik zou zeggen: PROBEER HET GEWOON!! als het je niet aanspreekt kan je er gewoon mee kappen en als je het leuk vind ben je weer een verslaving rijker
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! dus sign up en speel mee!!
linkje: www.planetarion.com
Signups zijn open en de ronde zal beginnen op maandag a.s (je kunt natuurlijk ook later beginnen!)