waarom heet het hier Nationale Nerddagen?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
zoveel nerds heb ik niet gezien hoor op de HCC, op andere beurzen is het Nerd-percentage veel hoger ;)
Ik vind het wel grappig staan hoor :)

Verwijderd

NERD-ALERT !!!!!

Verwijderd

Hela hola hela-ho-la-la NERD, Hela hola hela-ho-la-la NERD, .. :)

Verwijderd

Tijd voor een bril/lenzen!

Ik lig iedere keer weer in een deuk op een HCC. Niet alleen qua nerdgehalte, maar ook qua sociaalgestoorde, zo uit Jiskefet-weggelopen typetjes met hoog opgesneden rugzakjes als koeien in de file staand.

Toch een apart slag volk die computerfreaks, gelukkig geen afspiegeling van onze samenleving...

Gelukkig had ik kans om vanmorgen even snel te gaan, voor de echte drukte, moest toch in Utrecht. Iedereen die morgen&zondag gaat: veel succes in het trotseren van de massa's :)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

kom opp, je haa;t de nerds er zo tussenuit..tenzij je zelf een nerd bent natuurlijk

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Oke even een oproep aan alle mede-nerds: kijk niet allemaal zo naar de grond als je door Hoog Catherijne schuifelt :)

Verwijderd

Op zaterdag 25 november 2000 10:45 schreef worst het volgende:
Oke even een oproep aan alle mede-nerds: kijk niet allemaal zo naar de grond als je door Hoog Catherijne schuifelt :)
Nerds kunnen niet tegen de zon :P wel tegen een TL balk en een iiyama scherm ;)

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

inderdaad, de internationale nerd dagen, wat is daar mis mee?? denken jullie dat nerds een etnische minderheid zijn ofzo ;) :P

• Jake
  • Niet online
Op zaterdag 25 november 2000 06:39 schreef SiGNe het volgende:
kom op, je haalt de nerds er zo tussenuit..tenzij je zelf een nerd bent natuurlijk
ik zei toch niet dat ik niet veel nerds gezien had :? Ik zei alleen dat ik vond dat op andere beurzen procentueel meer nerds zijn... :o
En nee, ik ben geen nerd 8-)

o ja, dit stukje was niet negatief bedoelt hoor, ik vond (vind) gewoon dat deze 'discussie' hier thuishoort, en ben hem dus maar gestart. ;)

Verwijderd

Op zaterdag 25 november 2000 11:22 schreef Jake het volgende:

[..]
ik zei toch niet dat ik niet veel nerds gezien had :? Ik zei alleen dat ik vond dat op andere beurzen procentueel meer nerds zijn... :o
En nee, ik ben geen nerd 8-)

o ja, dit stukje was niet negatief bedoelt hoor, ik vond (vind) gewoon dat deze 'discussie' hier thuishoort, en ben hem dus maar gestart. ;)
"ik ben geen nerdheb je zijn icon al gezien >:)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Op zaterdag 25 november 2000 10:50 schreef bitbyter_ het volgende:
inderdaad, de internationale nerd dagen, wat is daar mis mee?? denken jullie dat nerds een etnische minderheid zijn ofzo ;) :P
He pas je icoon eens aan! 43KB kom op zeg Anti-relaxert ;)

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

He dames,

Het is dus wel zo dat het Nerd gehalt te opzichte van een paar jaar geleden duidelijk aan het dalen is.

Ok, er lopen nog steeds figuren rond dat je denk, TJEZUS als die dezelfde hobby hebben als ik stop ik er NU mee! Maar ja, als je dan ziet dat er ook nog steeds mongolen rondlopen met een COMMODORE 64!!!!!!!!

In ieder geval zie je ook steeds meer mensen zoals ik; Student met bovengemiddeld uiterlijk 8-)

En... Ik heb zeker 5 lekkere wijfen gezien die niet waren ingehuurd door de organisatie!!! Dus waarom zou je niet gaan?

Verwijderd

waarom heet het hier Nationale Nerddagen?
hierom

Dit verklaart waarom de meeste babes betaald willen worden om er te gaan staan >:). En dan laat de foto de fotograaf zelf nog niet eens zien :Y).

hehehe

• Jake
  • Niet online
Op zaterdag 25 november 2000 14:27 schreef samawi het volgende:

[..]
"ik ben geen nerdheb je zijn icon al gezien >:)
dan mag jij mij uitleggen hoe je aan de hand van die icon concludeert dat ik een nerd ben ?? (misschien moet je iets beter naar me nick en naar me ondertitel kijken:?)

het kan me eigenlijk niks schelen als je denkt dat ik een nerd ben, maar ik ben er gewoon geen. (en ik laat in het midden of dat goed of slecht, anders wordt ik daar ook op aangevallen:()
waarom nou toch gelijk een aanval op mij persoonlijk, ik heb jouw toch niets gedaan.

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

damn, i wish i was a nerd....

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

kom op jonges! Nerds zijn cult! (moet je maar denken)
Ach ja, het is vrij relatief hè, ik ken mannetjes die ontzettend nerderig eruitzien, en het totaaaal niet zijn, en andersom. Ik zie d'r niet echt uit als een, maar ben het eigenlijk wel. nou, contactgestoord ben ik iig niet :)

Verwijderd

hmm is al een keer eerder gepost.....maar denk ik nog wel bruikbaar voor dit topic...

test it.:)

http://caesar.student.utwente.nl/nerdtest.htm

by the way ik was 33% nerd.....valt mee dus ...:P

Verwijderd

lol!
34%

• Phrea
  • Laatst online: 24-01-2022

Phrea

( . Y . )

Number of questions filled out: 34.
This means you skipped 0 questions.
Your scored 213 points out of a maximum of 340.

This means that you are 63 % nerd. :)

• Phrea
  • Laatst online: 24-01-2022

Phrea

( . Y . )

...but I look like a wrestler!! |:(

• Jake
  • Niet online
Op zondag 26 november 2000 07:38 schreef Krazzy het volgende:
hmm is al een keer eerder gepost.....maar denk ik nog wel bruikbaar voor dit topic...

test it.:)
die kende ik al, ik had 28 %
Op zondag 26 november 2000 09:09 schreef Phrea het volgende:...but I look like a wrestler!! |:(
then you are a wrestler!

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 15:48
I'm a nerd and thats the way i like it!

* BrammeS heeft nog wel een social life.......

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

41%

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

[q]Your scored 168 points out of a maximum of 340.

This means that you are 49 % nerd.[q/]

Virussen? Scan ze hier!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08 23:25
Het zal allemaal wel. Maar de }:O roelt forever

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:30
Oke even een oproep aan alle mede-nerds: kijk niet allemaal zo naar de grond als je door Hoog Catherijne schuifelt
Mijn vriend keek op de HCC beurs naar de grond en zag een werkend 256mb pc133 sdram liggen :7

Verder... nerds... ach daar bestaat inderdaad 1/3e uit...

De rest zijn gewoon mensen die goedkoop uit willen zijn en veel keuze willen hebben zoals ik...

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Thank you for filling out the test. Below you will find some statistics and finally the thingy it was all about: Are you a Nerd?!?

Number of questions filled out: 34.
This means you skipped 0 questions.
Your scored 154 points out of a maximum of 340.

This means that you are 45 % nerd.

According to this score you seem to be an AVERAGE NERD. Keep practicing in order to obtain a higher level of nerdity. I think you have a nice chance to improve your score, you are just a little bit away from being a real nerd.

Wel erg close.....oef :o

reserveringshouder Tesla Model 3

• wolffman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 09:55

wolffman

....

ik kwam op zaterdag langs de infobalie lopen tussen zaal 7 en 8 (ja waar dat lekkere blonde mokkel stond) toevallig kende ik de collega van haar, effe gepraat en toen vroeg ik wat ze aan het doen waren (duh) en of het druk was. ze vonden het niet zo druk en ze waren normale kerel aan het tellen (dit was om 1430) en de stand stond op 3!!!.

daar komt ook nog bij dat je bijna constant omver gelopen wordt omdat er weer iets spannends te zien is, en de meeste nerds daar dan in een vrij rechte lijn naartoe lopen, onge8 wat er zich tussen A en B bevindt.
ik heb ook iets van 3 leuk uitziende vrouwen gezien die er niet werkten, dit resultaat is wel van 2 dagen.

Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.

• ThunderStorm
  • Laatst online: 23-08 15:24
This means that you are 34 % nerd
hmm, ik had hogere score verwacht... valt me toch nog mee

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je bent een nerd als je meer dan 1000 piek op de HCC uigeeft.... * Laurent is dus nerd.. :)

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Ooit gehoord van Revenge of the Nerds? :)

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Ja in revenche o/t Nerds (of hoe schrijf je dat..) krijgen ze allemaal lekker mokkeltjes, en zijn ze soms best 8-)

Maar persoonlijk vind ik stinkende mensen erger dan HCC-nerds... hehe

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Nou, ik vond de mensen bij de hcc niet erg fris ruiken :(

Don't You stare there, Operate!

Pagina: 1