zoveel nerds heb ik niet gezien hoor op de HCC, op andere beurzen is het Nerd-percentage veel hoger 
Ik vind het wel grappig staan hoor
Ik vind het wel grappig staan hoor
Verwijderd
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Verwijderd
Nerds kunnen niet tegen de zonOp zaterdag 25 november 2000 10:45 schreef worst het volgende:
Oke even een oproep aan alle mede-nerds: kijk niet allemaal zo naar de grond als je door Hoog Catherijne schuifelt
ik zei toch niet dat ik niet veel nerds gezien hadOp zaterdag 25 november 2000 06:39 schreef SiGNe het volgende:
kom op, je haalt de nerds er zo tussenuit..tenzij je zelf een nerd bent natuurlijk
Verwijderd
"ik ben geen nerdheb je zijn icon al gezienOp zaterdag 25 november 2000 11:22 schreef Jake het volgende:
[..]
ik zei toch niet dat ik niet veel nerds gezien hadIk zei alleen dat ik vond dat op andere beurzen procentueel meer nerds zijn...
En nee, ik ben geen nerd
o ja, dit stukje was niet negatief bedoelt hoor, ik vond (vind) gewoon dat deze 'discussie' hier thuishoort, en ben hem dus maar gestart.
He pas je icoon eens aan! 43KB kom op zeg Anti-relaxertOp zaterdag 25 november 2000 10:50 schreef bitbyter_ het volgende:
inderdaad, de internationale nerd dagen, wat is daar mis mee?? denken jullie dat nerds een etnische minderheid zijn ofzo![]()
Verwijderd
Verwijderd
hieromwaarom heet het hier Nationale Nerddagen?
dan mag jij mij uitleggen hoe je aan de hand van die icon concludeert dat ik een nerd ben ?? (misschien moet je iets beter naar me nick en naar me ondertitel kijken:?)Op zaterdag 25 november 2000 14:27 schreef samawi het volgende:
[..]
"ik ben geen nerdheb je zijn icon al gezien
...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""
Verwijderd
die kende ik al, ik had 28 %Op zondag 26 november 2000 07:38 schreef Krazzy het volgende:
hmm is al een keer eerder gepost.....maar denk ik nog wel bruikbaar voor dit topic...
test it.:)
then you are a wrestler!Op zondag 26 november 2000 09:09 schreef Phrea het volgende:...but I look like a wrestler!!
Advanced sheep-counting strategies
Virussen? Scan ze hier!
Mijn vriend keek op de HCC beurs naar de grond en zag een werkend 256mb pc133 sdram liggenOke even een oproep aan alle mede-nerds: kijk niet allemaal zo naar de grond als je door Hoog Catherijne schuifelt
reserveringshouder Tesla Model 3
Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.
Don't You stare there, Operate!
Verwijderd
Don't You stare there, Operate!